Tässä pari viikkoa sitten alkoi alaselän kipu,ehkä hieman ylempää kuin ristiselkä kummaltakin puolelta. Hengittäminen sattuu ja muutenkin särkee koko ajan.
Alkoi myös munasarjoihin kovasti koskea ja lääkäri passitti minut kiireesti naisten tautienpoliklinikalle tutkimuksiin. Otettiin kokeet: crp normaali eikä virtatulehdusta ollut. Eikä klamydiaa todettu. Sain antibioottikuurin. Ja kotiin.
Noh,nyt olen syönyt antibiootti viikon verran ja alaselän kipu sen kuin vain yltyy. Kummaltakin puolelta koskee hieman alaselkää ylempää.
Mietin että olisiko jotain munuaisiin liittyvää? Kuumetta ei kuitenkan ole. Virtsa tavanomaisen tummempaa (tosin syön niitä antibiootteja että kuinka ne vaikuttavat). Eikä crea arvoa tutkimuksissa otettu.
Lihasrentouttajia olen ottanut ja särkylääkettä jospa olisi vaan jotain lihassärkyä. Mutta ei mitään vaikutusta.
Voisiko siis munuaistulehdus olla näin lievä? Vain alaselän jomotusta ja särkyä kummaltakin puolin?
Munuaisaltaantulehdus-
9
3337
Vastaukset
- oli alaselän kipuja
todettiin helikobakteeri, se hoidettiin niin kivut hävisi
- vaivasivat
myös jatkuvat kivut ylävatsassa.Todettiin helikobakteeri.Söin siihen kuurin,joka oli aika raju.Vatsa on ollut parempi,mutta tavallista maitoa en pysty juomaan ja vältän kaikkea hiivaa sisältäviä ruokia.Jos erehdyn niitä syömään,niin vatsa turpoaa ja tulee älytön vatsakipeä.Muodostuu kaasuja ja tunne on todella sietämätön.Juon nykyisin maitojuomaa.Muuten voin maitotuotteita käyttää,katson että niissä on hyla-merkki.
- ei ole kipuja
vaivasivat kirjoitti:
myös jatkuvat kivut ylävatsassa.Todettiin helikobakteeri.Söin siihen kuurin,joka oli aika raju.Vatsa on ollut parempi,mutta tavallista maitoa en pysty juomaan ja vältän kaikkea hiivaa sisältäviä ruokia.Jos erehdyn niitä syömään,niin vatsa turpoaa ja tulee älytön vatsakipeä.Muodostuu kaasuja ja tunne on todella sietämätön.Juon nykyisin maitojuomaa.Muuten voin maitotuotteita käyttää,katson että niissä on hyla-merkki.
ylävatsassa. Vaan alavatsassa ja selkä on todella kipeä.
Tulehdusta ei ollut. Crp normaali.
Vatsassa ei muuten mitään ongelmia. Muuten kuin munasarjojen kohdalla kipua ja tutkimuksissa kohtu aristi. Mutta kaikki näytti ultrassa ok.
Nyt ei alavatsa enää arista vaan selkä on julmetun kipeä munuaisten kohdalta. Ja virtsa tummahkoa. - muuttanut
ei ole kipuja kirjoitti:
ylävatsassa. Vaan alavatsassa ja selkä on todella kipeä.
Tulehdusta ei ollut. Crp normaali.
Vatsassa ei muuten mitään ongelmia. Muuten kuin munasarjojen kohdalla kipua ja tutkimuksissa kohtu aristi. Mutta kaikki näytti ultrassa ok.
Nyt ei alavatsa enää arista vaan selkä on julmetun kipeä munuaisten kohdalta. Ja virtsa tummahkoa.jollakin tapaa ruokavaliotasi?Esim.Atkinsin dieetissä l.siis vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa virtsa voi muuttua tummaksi tai sitten oikein keltaiseksi.Pitäisi juoda paljon vettä,koska munuaiset joutuvat koville proteiinipitoisen ruokavalion kanssa.
- ruokavaliotani
muuttanut kirjoitti:
jollakin tapaa ruokavaliotasi?Esim.Atkinsin dieetissä l.siis vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa virtsa voi muuttua tummaksi tai sitten oikein keltaiseksi.Pitäisi juoda paljon vettä,koska munuaiset joutuvat koville proteiinipitoisen ruokavalion kanssa.
muutoin kuin vaihtanut Hylaan ja laktoosittomaan. Diettiä ei ole menossa.
- kokeilla luomumaitoo?
ruokavaliotani kirjoitti:
muutoin kuin vaihtanut Hylaan ja laktoosittomaan. Diettiä ei ole menossa.
http://www.maitojaterveys.fi/index.php?id=44
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1602315 - kipeä ku
kokeilla luomumaitoo? kirjoitti:
http://www.maitojaterveys.fi/index.php?id=44
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1602315selkä!
Hylaa siksi että todettiin laktoosi-intorelanssi 2 vuotta sitten
- skfsdkjfik
mulla oli munuaisaltaan tulehdus muutama vuosi sitten, alaselkäkipua ja aamuisin oli kuumetta - tulehdus näkyi labrakokeissa ja sain antibioottikuurin - ensimmäisellä ei lähtenyt vaan vaati vielä toisen perään, sitten oli taas ok. Mulla ainakaan ei nuo selkäkivut olleet kovin pahat, eli aivan hyvin sulla voi olla jokin muu vaiva - ei muuta kuin uusiin tutkimuksiin ja heti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006