Oletko sinä se ihminen joka rekisteröi täällä ensiksi Simo Hurtta nimen. On niin suuret yhtäläisyydet kaikella tapaa. Laita rehellinen vastaus.
Omantunnon kysymys
29
1562
Vastaukset
- oonko vae en, siinäpä kysymys.
No iliman muuta ja muut iliman!
Niin eiköhän vaan joku yritä uudelleen.Jopa nimeäni käyttäen tai epäillen johon ei ole aihetta.
Kaikkia ihmisten syntejä en kanna harteillani mitä tekevät en ole Jeesus hän kantoi sen puolestamme.
Mutta minä kannoin juuri äitini hautaan joten jotain parempaa hänellekkin toivoen.
Kiitos muuten yhdelle Maijalle poliitikolle joka sanoi sinulle on paljon tapahtunut ja jaksat jo kolmas läheinen, pienellä aikaa.
Tällaisen aidon tunteen ja osanoton muistaa, mutta mitä on tämä seurakunnan tuki, vaikka yhteyttä otin nyt ei mitään kuulu.Joten kirkkovaltuutetut muistatte puheeni tänä vuonna parannusta ei ole tullut asiaan.
Kuitenkin laulan ja lauloin pari päivää äidin kuoleman jälkeen Eron hetki on kaunis ja pääsin jatkoon edustamaan Pohjois -Karjalaa.
Joten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku Korpinen- tosissaanko oot
markkukorpinen kirjoitti:
Niin eiköhän vaan joku yritä uudelleen.Jopa nimeäni käyttäen tai epäillen johon ei ole aihetta.
Kaikkia ihmisten syntejä en kanna harteillani mitä tekevät en ole Jeesus hän kantoi sen puolestamme.
Mutta minä kannoin juuri äitini hautaan joten jotain parempaa hänellekkin toivoen.
Kiitos muuten yhdelle Maijalle poliitikolle joka sanoi sinulle on paljon tapahtunut ja jaksat jo kolmas läheinen, pienellä aikaa.
Tällaisen aidon tunteen ja osanoton muistaa, mutta mitä on tämä seurakunnan tuki, vaikka yhteyttä otin nyt ei mitään kuulu.Joten kirkkovaltuutetut muistatte puheeni tänä vuonna parannusta ei ole tullut asiaan.
Kuitenkin laulan ja lauloin pari päivää äidin kuoleman jälkeen Eron hetki on kaunis ja pääsin jatkoon edustamaan Pohjois -Karjalaa.
Joten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku KorpinenJoten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku Korpinen Lähde Markku Korpinen
tosissaanko oot kirjoitti:
Joten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku Korpinen Lähde Markku Korpinen
Hienotunteisuutta sentään odottaisi mutta tämä henkilö ei sitä ymmärrä ja kirjottajan kohtaan käyttää nyt "tosissaanko oot" on erilaiset nimet MK
- opintojen äiti
Hienotunteisuutta sentään odottaisi mutta tämä henkilö ei sitä ymmärrä ja kirjottajan kohtaan käyttää nyt "tosissaanko oot" on erilaiset nimet MK
Kysytään uudelleen. Lainaus kirjoituksestasi.
"Joten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku Korpinen" Lähde Markku Korpinen - lokalentää
opintojen äiti kirjoitti:
Kysytään uudelleen. Lainaus kirjoituksestasi.
"Joten ystävällisesti pyydän heittämään lisää lokaa silmilleni näiden henkilöiden toimesta joilla on pirut mielessä Markku Korpinen" Lähde Markku KorpinenVarmalla paree olis laittoo etulokari kiinni. Ei omasta välineestä loka tulisi silmille.
lokalentää kirjoitti:
Varmalla paree olis laittoo etulokari kiinni. Ei omasta välineestä loka tulisi silmille.
Olisi ammattimiehille monessa merkistyksessä tarvetta taidat opiskella autoalaa.Minulla oli kirjasarja viisitoista osaa kaikki automerkit aikanaan annoin sen noille paremmin autoilusta kiinnostuneille kun en pidä sellaisesta rassaamisesta,Joku joskus sanoi noilla käsillä ei työtä ole tehty vastasin no ne on hienot kätilön kädet.Senkin homman taidan vaikka mukavaa se sytytystulpan vaihto välillä mopoonkin.MUtta olen elämässä ihan oikeasti jo neljätoistavuotiaana ollut sahalla töissä kun sisko meni mieheläänMK
- Juuriniin
Olisi ammattimiehille monessa merkistyksessä tarvetta taidat opiskella autoalaa.Minulla oli kirjasarja viisitoista osaa kaikki automerkit aikanaan annoin sen noille paremmin autoilusta kiinnostuneille kun en pidä sellaisesta rassaamisesta,Joku joskus sanoi noilla käsillä ei työtä ole tehty vastasin no ne on hienot kätilön kädet.Senkin homman taidan vaikka mukavaa se sytytystulpan vaihto välillä mopoonkin.MUtta olen elämässä ihan oikeasti jo neljätoistavuotiaana ollut sahalla töissä kun sisko meni mieheläänMK
Saaha suora vastaus. Kiertää kun kissa kuumaa puuroo.
Kun oot ite kirjottanut haluavasi lokaa silmille. Niin haluutko sitä vai et. Ei voi olla vaikeeta vastata. Eli KYLLÄ VAI EI.(&)(¤)(?)
Minusta toiminta on rikollista jos nimelläni taas kirjoitetaan.
Mutta vastaan kysymykseen vaikka haukutaan koirarakiksi niin.
Minun tunnistaa aina rekisteröidystä nimestä viestiketjusta en siis käytä nimimerkkiä Simo Hurtta.
Markku Korpinen- hakusessako
Nyt on Markulla luetun ymmärtäminen hakusessa.
Asiallinenhan tuo kysymys on ja eihän tuossa ketään haukuta. Saatikka nimelläsi kirjoitettaisiin. hakusessako kirjoitti:
Nyt on Markulla luetun ymmärtäminen hakusessa.
Asiallinenhan tuo kysymys on ja eihän tuossa ketään haukuta. Saatikka nimelläsi kirjoitettaisiin.Kirjoittajan paikalla viestikejussa esiintyy nimeni joten ole ystävällinen ja käytä joko omaa nimeäsi tai nimimerkkiä siinä kohtaa.
Sinänsä vastasin asiaan en käytä nimimerkkiä.
terveisin Markku Korpinen MK- kiemurtele
Taejat valehella, simo hurttahan sie oot, tunnusta tunnusta!
- ottaa kantoo
kiemurtele kirjoitti:
Tuli joskus kuultua, että kepulaiset valehtelee aina. Liekkö tosi väite,,
kiemurtele kirjoitti:
Että minäkin osaisin lukea mitä tuo nimimerkki on kirjoittanut ja mistä aiheesta.MK
ottaa kantoo kirjoitti:
Tuli joskus kuultua, että kepulaiset valehtelee aina. Liekkö tosi väite,,
Mutta kuka sitten sanoo väärän todistuksen lähimäisestä ja esittää perättömiä väitteitä niinkuin nyt kohdallani.MK
- vinkkimk
Että minäkin osaisin lukea mitä tuo nimimerkki on kirjoittanut ja mistä aiheesta.MK
Nyt minä sanon teille
Kirjoittanut: Simo Hurtta 22.10.2008 klo 01.56
Palsta on nyt mallikelpoinen. Nyt minä sanon teille; turhat kitisijät on poistettu palstalta kuten lupasinkin asian hoitaa. Nyt minä sanon teille ; minusta tulee sheriffi tälle palstalle vuodenvaihteessa. Senjälkeen täällä on kuri. Nyt minä sanon teille; älkää kukaan ärswyttäkö minua sillä sheriffi yksin päättää kuka saa kirjoittaa ja mitä saa kirjoittaa. - Kamuttaja-Setä
Sinä oekkeen oot kun en muista nuorruuvestani tuon nimistä miestä. Nii ja misseepäen sitä suurkaapunkkii sinä lapsuutesi pattaroet.
vinkkimk kirjoitti:
Nyt minä sanon teille
Palsta on nyt mallikelpoinen. Nyt minä sanon teille; turhat kitisijät on poistettu palstalta kuten lupasinkin asian hoitaa. Nyt minä sanon teille ; minusta tulee sheriffi tälle palstalle vuodenvaihteessa. Senjälkeen täällä on kuri. Nyt minä sanon teille; älkää kukaan ärswyttäkö minua sillä sheriffi yksin päättää kuka saa kirjoittaa ja mitä saa kirjoittaa.Muuten tuo kirjoitus vaikuttaa uhoamiselta ja jopa hyvän tavan vastaista tokko noin toimien siksi pääsee sheriffiksi lue ohjeet miten toimitaan.MK
Kamuttaja-Setä kirjoitti:
Sinä oekkeen oot kun en muista nuorruuvestani tuon nimistä miestä. Nii ja misseepäen sitä suurkaapunkkii sinä lapsuutesi pattaroet.
Minullekko tuo kysymys;On nuoruus haihtuvaa ja rumuus vaan lisääntyy mutta komeutta on.
Olen nimittäin lähtöisin Etelä-Pohjanmaalta jossa kaikki on suurta,jos järviä ei oo niin se teherähä ja jos mäkiä ei oo niin se teherähä jos huvipuistoa ei oo niin se teherähä ja komia.
Maatalon poika olin ja navetassa oli yksi hännänhuiske ja palijo kävin myäs naapuriis töis karijaa hoitamas ja itikkoja lypsämäs.
Pari ammatillista koulutusta Alavudella mutta sitte Pieksämäelle ja sinne koulunpenkille ja tyähön ja vastahan pökkäs karjainen nainen seitkyt luvulla naimisihi Imatran kautta 2 v siellä ohjaajana ja päidetarkkailijana Nuorten palvelussa vapaaehtoistyötä Lauluopinnot alko siellä musiikkiopistossa Ylämyllyllä 8 vuotta ojaajana ja kansalaisopiston opettajana sekä johtokunnassa .Lieksaan tulin 1981 johtavaksi ohjaajaksi ja pomppasin äänivyöryllä valtuustoon jossa olin neljä kautta sekä lautakunnissa eri tehtävissä ja laulutunnit jatku myös täällä myöskin Joensuussa kilpailutoimintaa jo 15 vuotta Kuorolaulu ja vapaaehtoistyö SPR EA sekä järjestyksenvalvoja.
Pari aikuista lasta ja lapsenlapsia 3 leskeksi jäin ja nyt olen avoliitossa kihloissa ja nytkin juuri tuli tuo pikkuveijari kylään.Lasten parissa on mennyt aika nyt kolme vuotta ja kolme omaista samassa ajassa.Tässä tätä tarinaa ikä 62 vuotta MK- oletuksellasi
vinkkimk kirjoitti:
Nyt minä sanon teille
Palsta on nyt mallikelpoinen. Nyt minä sanon teille; turhat kitisijät on poistettu palstalta kuten lupasinkin asian hoitaa. Nyt minä sanon teille ; minusta tulee sheriffi tälle palstalle vuodenvaihteessa. Senjälkeen täällä on kuri. Nyt minä sanon teille; älkää kukaan ärswyttäkö minua sillä sheriffi yksin päättää kuka saa kirjoittaa ja mitä saa kirjoittaa.on todenperää, se selittääkin monta asiaa miksi palstoja häviää, tai poistetaan, aina kun ne sivuavat kritiikillä asianomaista, olisiko siis hänen omilla näpeilläään niissä joku tehtävä? Mielestäni tässä olisi vakava sananvapauden riisto, henkilöltä, henkilöiltä, löytyy myös muitakin ihmeellisyyksiä, joka viittaa ei puhtoisiin tekemisiin? Toivon, että oletuksesi on kaukaa haettu.
oletuksellasi kirjoitti:
on todenperää, se selittääkin monta asiaa miksi palstoja häviää, tai poistetaan, aina kun ne sivuavat kritiikillä asianomaista, olisiko siis hänen omilla näpeilläään niissä joku tehtävä? Mielestäni tässä olisi vakava sananvapauden riisto, henkilöltä, henkilöiltä, löytyy myös muitakin ihmeellisyyksiä, joka viittaa ei puhtoisiin tekemisiin? Toivon, että oletuksesi on kaukaa haettu.
Luin täälä miten tekstejä voidaan poistaa tai siirtää paremmin sopiville palstoille.
Luin myöskin, että on hyvä ,että teksti ei ole lain vastainen ja jokainen kirjoittaja vastaa kirjoituksesta.
On aivan selvää että loukkaava teksti poistetaan joita valitettavasti on ollut joidenkin kohdalta harkitsematonta toimintaa jopa solvauksen tunnusmerkit omaavana.Joten lue tarkemmat keskustelun ohjeet.MK- luit
Luin täälä miten tekstejä voidaan poistaa tai siirtää paremmin sopiville palstoille.
Luin myöskin, että on hyvä ,että teksti ei ole lain vastainen ja jokainen kirjoittaja vastaa kirjoituksesta.
On aivan selvää että loukkaava teksti poistetaan joita valitettavasti on ollut joidenkin kohdalta harkitsematonta toimintaa jopa solvauksen tunnusmerkit omaavana.Joten lue tarkemmat keskustelun ohjeet.MKja luit,luit,luit....
- et sitten
On aivan selvää että loukkaava teksti poistetaan joita valitettavasti on ollut joidenkin kohdalta harkitsematonta toimintaa jopa solvauksen tunnusmerkit omaavana.Joten lue tarkemmat keskustelun ohjeet.MKsolvaa ketään?
et sitten kirjoitti:
solvaa ketään?
Mutta tietoisesti pyrin olemaan jopa ystävällinen ja huomaavainen,Minua ei ole tuomittu sanoistani eikä kirjoituksistani,
Joten ole ystävällinen etsi leikkikaveri ikäisistäsi minulla on täällä leikkiä ja riemua kotona kerrakseen. Tai miten se olisi MK- 100 varmako
Mutta tietoisesti pyrin olemaan jopa ystävällinen ja huomaavainen,Minua ei ole tuomittu sanoistani eikä kirjoituksistani,
Joten ole ystävällinen etsi leikkikaveri ikäisistäsi minulla on täällä leikkiä ja riemua kotona kerrakseen. Tai miten se olisi MKOletko muuten ihan sata varma väittämästäsi?????
- Kamuttaja-Setä
Minullekko tuo kysymys;On nuoruus haihtuvaa ja rumuus vaan lisääntyy mutta komeutta on.
Olen nimittäin lähtöisin Etelä-Pohjanmaalta jossa kaikki on suurta,jos järviä ei oo niin se teherähä ja jos mäkiä ei oo niin se teherähä jos huvipuistoa ei oo niin se teherähä ja komia.
Maatalon poika olin ja navetassa oli yksi hännänhuiske ja palijo kävin myäs naapuriis töis karijaa hoitamas ja itikkoja lypsämäs.
Pari ammatillista koulutusta Alavudella mutta sitte Pieksämäelle ja sinne koulunpenkille ja tyähön ja vastahan pökkäs karjainen nainen seitkyt luvulla naimisihi Imatran kautta 2 v siellä ohjaajana ja päidetarkkailijana Nuorten palvelussa vapaaehtoistyötä Lauluopinnot alko siellä musiikkiopistossa Ylämyllyllä 8 vuotta ojaajana ja kansalaisopiston opettajana sekä johtokunnassa .Lieksaan tulin 1981 johtavaksi ohjaajaksi ja pomppasin äänivyöryllä valtuustoon jossa olin neljä kautta sekä lautakunnissa eri tehtävissä ja laulutunnit jatku myös täällä myöskin Joensuussa kilpailutoimintaa jo 15 vuotta Kuorolaulu ja vapaaehtoistyö SPR EA sekä järjestyksenvalvoja.
Pari aikuista lasta ja lapsenlapsia 3 leskeksi jäin ja nyt olen avoliitossa kihloissa ja nytkin juuri tuli tuo pikkuveijari kylään.Lasten parissa on mennyt aika nyt kolme vuotta ja kolme omaista samassa ajassa.Tässä tätä tarinaa ikä 62 vuotta MKKysymykseni osotin. Kiitos vaen vastaaksesta. Nyt ymmärrän minkä tähen en ollu kuullu sinusta. Ite läksin Lieksasta jo 60-luvulla.
Hyvä jotta oot viihtynnä siellä. Karjalaeset on niin erilaessii kun pohjalaeset. Minulla on monta työkaverrii ja tuttavvoo pohjalaesta. Mukavii immeissii ovat.
Sillä majotuksella tarkotin sitä oliko se Oravatie.
Kirjavvoo on tuo elämäsi ollu. Kamuttaja-Setä kirjoitti:
Kysymykseni osotin. Kiitos vaen vastaaksesta. Nyt ymmärrän minkä tähen en ollu kuullu sinusta. Ite läksin Lieksasta jo 60-luvulla.
Hyvä jotta oot viihtynnä siellä. Karjalaeset on niin erilaessii kun pohjalaeset. Minulla on monta työkaverrii ja tuttavvoo pohjalaesta. Mukavii immeissii ovat.
Sillä majotuksella tarkotin sitä oliko se Oravatie.
Kirjavvoo on tuo elämäsi ollu.Talo on paikallaan mutta joku jo vastasi asiaan paremmin.MK
- käytä värin
vaan käyttää aivan lain mukaan.sinussa ei taida piillä lakimiestä
käytä värin kirjoitti:
vaan käyttää aivan lain mukaan.sinussa ei taida piillä lakimiestä
Olen ihminen ja jopa hyvinkin värikäs persoona kuitenkin mulla on silimät päässä hyvä nokka haistamaha ja kuulenkin vielä,että ei läheisten tarvitse ostaa mulle mopoa.katos jos ei kuule eikä nää niin nua syränmettömät omaisuuden kärkkyjät saattavat niin ajatella, mutta kun köyhällä ei ole perillisiä vaan jäläkelääsia niin asia on unohduksis kohdaltani.
Mun elämäntehtävä on ollut muualla ja aikanaan minut on siunattu virkaan ja sitä siunausta en vilpillisesti hakenut ja tarvinnut siinä mitään lakimiestä ja mitä tulee muuhun toimintaan niin mielestäni minä en ketkuloi.Mutta asioosta otan selevää MK
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4803511- 1491556
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1291541- 851291
- 2261183
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441051Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401000- 101000
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37991- 32961