Osuuspankin verkkomaksu ominaisuus.

ZamBio

Eli osaisiko joku antaa jonkinlaiset ohjeet että mistä löydän osuuspankin verkkosivuilta tuon verkkomaksuominaisuus-rastin että pystyisin ostamaan verkosta kortilla.
Tässä tullut jo pari päivää etittyä, mutta en tahdo löytää tuota.
Kiitos.

5

2985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse

Kyllä verkosta voit kortilla ostaa ilman minkäänlaisia rasteja. Siitä vain korttia vinguttamaan, jos sulla kerran kunnollinen op kortti on.

• ZamBio

Hmmm...En sitten tiedä minkä takia toiselta sivustolta pystyin ostamaan ja toiselta en.
        Ajattelin että olisi tuosta verkkomaksun aktivoimisesta kiinni kun olen sellasesta kuullut, mutta pitää jatkaa ihmettelyä.

• ja verkko
        ZamBio kirjoitti:

Hmmm...En sitten tiedä minkä takia toiselta sivustolta pystyin ostamaan ja toiselta en.
        Ajattelin että olisi tuosta verkkomaksun aktivoimisesta kiinni kun olen sellasesta kuullut, mutta pitää jatkaa ihmettelyä.

Uudemmat kortit on jo kaikki verkkomaksuaktivoituja, Osuuspankilla siis. Mutta asian saa tarkistettua kun kirjautuu sisälle ja valitsee kortin tiedot.

• älkääs nyt sentään
        ja verkko kirjoitti:

Uudemmat kortit on jo kaikki verkkomaksuaktivoituja, Osuuspankilla siis. Mutta asian saa tarkistettua kun kirjautuu sisälle ja valitsee kortin tiedot.

Kyllä nyt jukolauta normaalilla visa kortilla tai pankkikortti visalla voi ostaa ilman mitää verkkopankki aktivointejakin. Mitähän vielä keksitään???

• verified-by-visa
        älkääs nyt sentään kirjoitti:

Kyllä nyt jukolauta normaalilla visa kortilla tai pankkikortti visalla voi ostaa ilman mitää verkkopankki aktivointejakin. Mitähän vielä keksitään???

Käsittääkseni nykyisin OP:n korteissa on suoraan kysymättä liitetty verified by visa ominaisuus, jolla voi ostaa vain tämän varmennuksen alaisista kauppapaikoista. En ole kokeillut, mutta sanovat, ettei esim. amazon.com:ssa ole tätä ominaisuutta, ts. ainakaan op:n visalla ei sieltä voi ostaa. Sitäpä pähkäilen, että pitääkö hommata paypal-tili,
        tai vaihtaa korttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe