apteekissa

1234

Huomasin tänään apteekissa että ihmiset ei kerta kaikkiaan osaa lukea... jos vuoronumero masiinan vieressä on isolla kyltti että reseptiasiakkaat, niin onko pakko käydä repimässä sieltä niitä numerolappuja jos olet ostamassa vain esim. buranaa.. pikkasen pisti kiehumaan koska ne puuttuvat numerot siellä luukulla sai aikamoisen härdellin aikaiseksi...

16

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinkäälllä

      Ainoa apteekki, missä täällä suostun asioimaan on Kirjavantolpan paikka. Siinä homma toimii.

    • mailma

      on paha ja väärin rakennettu. Kaikki pitäisi itse tehdä vaan ei kerkeä. Eikönyt p****le ole mitään älykkäämpää kommentoitavaa? Maailma hukkuu hätään ja paskaan, mutta täällä ollaan huolissaan vuoronumeroista.

      • pientä malttia

        Apteekissa asiointi on monelle kesken arjen kiireiden monesti semmonen pakollinen juttu, jonka mieluiten jättäisi väliin. Ymmärrän aloittajan viestin täysin ja olen pitkälti samaa mieltä. Jos jonotus on tehty joillekin ylivoimaisen vaikeaksi, silloin vika on systeemissä.

        Maailmassa on toki suurempiakin murheita, en kiistä. Mutta otetaan nyt asia kerrallaan ja Hyvinkään palstalla lienee tarkoitus keskustella nimenomaan tämän paikkakunnan asioista, eí pyrkiä parantamaan koko "pahaa ja väärin rakennettua" maailmaa.


      • Anonyymi00016

        Olet näköjään jättänyt vuoronumerosi käyttämättä ja jäänyt ilman psyykelääkkeitäsi kun raivoat noin.


    • Burana jana

      Minä en Hyvinkään apteekkeja enää käytä.Riihimäellä homma onnistuu ja pavelu on ystävällistä.

      • "halvemmaksi"

        näilläkin bensan hinnoilla ja "säästyyhän" aikaa.


    • ei enää ei enää

      Rautatieasemalla pitäisi ottaa joku ihme numero, vaikkei ole jonoakaan. Jos on pakkoa asioida, en koskaan ota, sanoo ne mitä tahansa.

      Apteekkiasiat ja junalippuasiat hoidan Helsingissä, siellä on totuttu asioimaan sukkelaan, ei tarvi sekoilla turhien lappujen kanssa eikä odottaa puolta tuntia, että edellinen asiakas saa kimpsunsa ja kamspunsa pakatuksi pois tiskiltä.

      • asemalla

        vuoronumerolaite rekisteröi asiakasmäärän ja sitä kautta pääkonttorissa näkevät tarvitaanko lipunmyyntiä täällä ollenkaan.Että silleen.


      • ei enää ei enää
        asemalla kirjoitti:

        vuoronumerolaite rekisteröi asiakasmäärän ja sitä kautta pääkonttorissa näkevät tarvitaanko lipunmyyntiä täällä ollenkaan.Että silleen.

        jos on pakko asioida Hyvinkäällä en ota sitä numeroa piruuttanikaan.

        Laskekoot asioita vaikka tukkimiehen kirjanpidolla, vuoronumero on jonotusnumero ja sillä saletti.


      • Prisman liukuhihnallakin
        ei enää ei enää kirjoitti:

        jos on pakko asioida Hyvinkäällä en ota sitä numeroa piruuttanikaan.

        Laskekoot asioita vaikka tukkimiehen kirjanpidolla, vuoronumero on jonotusnumero ja sillä saletti.

        asetut niin, ettei kukaan vahingossakaan pääse ohi.
        Tosin sehän on siellä yleinen käytäntö, vaikka hyvin näkyvässä ohjeessa neuvotaankin, miten pitäisi toimia.


      • ei enää ei enää
        Prisman liukuhihnallakin kirjoitti:

        asetut niin, ettei kukaan vahingossakaan pääse ohi.
        Tosin sehän on siellä yleinen käytäntö, vaikka hyvin näkyvässä ohjeessa neuvotaankin, miten pitäisi toimia.

        Sori nyt, mutta en asetu koskaan Prismassa liukuhihnalle, asetan siihen tavarat.

        Ja pakkaan ostokset samantien, kun kassa on ne käsitellyt. Toisin kuin useimmille asiakkaille, ei pakkaustapahtuma tule minulle yllätyksenä.


      • 1234
        ei enää ei enää kirjoitti:

        jos on pakko asioida Hyvinkäällä en ota sitä numeroa piruuttanikaan.

        Laskekoot asioita vaikka tukkimiehen kirjanpidolla, vuoronumero on jonotusnumero ja sillä saletti.

        heh... minusta on erittäin huvittavaa että joku saa suurta tyydytystä tuosta pakko kapinoida edes jostain asenteesta... kannatetaan... jos voi jonkun asian tehdä vaikeeksi niin miksipäs ei... hyvä hyvä.... =D


      • -on.
        1234 kirjoitti:

        heh... minusta on erittäin huvittavaa että joku saa suurta tyydytystä tuosta pakko kapinoida edes jostain asenteesta... kannatetaan... jos voi jonkun asian tehdä vaikeeksi niin miksipäs ei... hyvä hyvä.... =D

        ollut näitä jäkättäjiä,voi helvata, että saavat yksinkertaisen asian vaikeeksi.


    • Anonyymi00013

      Myynti osto suositus Burana geeli tuksuu hyvälle, on käsidedin koodtumus ajettelu liitettynä pakko ulos ajot

      • Anonyymi00014

        Olet tainnut sivellä Burana geeliä ronskilla kädellä , viestistäsi päätellen. Liika on liikaa.


    • Anonyymi00015

      Se on totta.
      Ihmisten älykkyys osamäärä on laskenut merkittävästi viimeisten vuosikymmenten aikana, ei älytä enää, eikä tajutakaan. Ymmärrys on hävinnyt täysin. Ei yksinkertaisesti enää pystytä mitään järkevää tekemään.
      Kestävän kehityksen tulosta.
      Pitäisi päästä vähitellen eroon ja siitä on jo hyviä esimerkkejä olemassa, kun on aallon pohja jo saavutettu. On ennallistamista , tekoälyä, kansanvaihtoa. Keskustapuolueessa se kulkee nimellä nykyisten asukkaiden vaihto ja ulkomaista työvoimaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe