toista yhtä leuhkaa taiteilijaa en tiedä kuin tapsa ja omasta mielestään yhtä virheetöntä.
toista yhtä leuhkaa taiteilijaa en tiedä kuin tapsa
7
463
Vastaukset
- meitsi.
Juhani Tamminen on vielä paljon lesompi. Tosin hän ei ole taiteilija, vaan jääkiekkovalmentaja.
Perseennuolijoita ja tekopyhiä nöyristelijöitä tiedät varmaan sitten sitäkin enemmän.
- tapani kansa.
nyt ei ole siitä kyse mistä kirjoitit vaan puhtaasta pulmusesta tapani kansa.
- onpa aikamoista
kielenkäyttöä, jo on ihme , jos ei poisteta. Todella törkeää ja sivistymätöntä tekstiä ja rumaa
- asioita, minun mielestä
onpa aikamoista kirjoitti:
kielenkäyttöä, jo on ihme , jos ei poisteta. Todella törkeää ja sivistymätöntä tekstiä ja rumaa
rumaa se on teiltäkin kaunistella koko ajan asioita, minun mielestä.
- määkyl
asioita, minun mielestä kirjoitti:
rumaa se on teiltäkin kaunistella koko ajan asioita, minun mielestä.
tarkotin tota "tekopyhää" Justiinaxia, joka käyttää aivan kamalaa kieltä nyt jopa jo Kansankin sivuilla . Kuten "perseennuolija" jne . Uskomatonta, että haluaa antaa Tapani Kansan faneista tuollaisen kuvan . Toivottavasti ihmiset tajuavat, että tuollainen on vain haitaksi upealle Tapani Kansalle. Justiinaxhan käyttää muiden artistien sivuilla kyllä aika "roisia" kieltä , mutta että Tapaninkin suvuilla. Huh, huh . No, jokuhan sanoi , että kiihkofani on artistin pahin vihollinen . Näin taitaa käydä nytkin. Toivottavasti T.Kansa ei ole kuten faninsa , vaan fiksumpi .
- muutama kuukausia
laakereillasi! Kuulostaa siltä, että juttusi alkavat taas mennä aika kierroksilla.
Tuskin Tapsakaan haluaa, että fanit muuttuvat irvikuviksi, joten pieni lepo tekee asiaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242473
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa260892Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891- 52882
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795