Arvoisa käki kellossa

Ak:n lapio

Kukuttuasi viime yönä kolme kertaa, aloit nikotella. Sitten kukuit kerran, ja heti perään neljä kertaa ja oksensit.

Olisi syyttä mennä kellosepälle.


Antologiasta vanhat vitsit nro 72

13

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika uusiutua

      kyllä sinut tiedetään puhelin numeroa myöted DD

      • Ak:n lapio

        Minähän olen vanha pieru.

        ps. lähetä tekstaria


    • wirniksi

      että tässä on jotain herjausta. Pulmapalstalle oitis. Ylläpitoo.......

      • TizaNova

        ..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
        Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
        Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin.


      • wirniksi
        TizaNova kirjoitti:

        ..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
        Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
        Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin.

        minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.


      • ylläpitoa apuun,
        wirniksi kirjoitti:

        minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.

        kun sefu on savustettu pois


      • TizaNova
        wirniksi kirjoitti:

        minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.

        ..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
        (nyt nauran)


      • savustamiseksi
        ylläpitoa apuun, kirjoitti:

        kun sefu on savustettu pois

        vaan omaan ansaan astumiseksi


      • wirniksi
        TizaNova kirjoitti:

        ..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
        (nyt nauran)

        ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.


      • TizaNova
        wirniksi kirjoitti:

        ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.

        ..meillä (onnettomilla jälkeenjääneillä) on uusi pulma. Ennen riitti että jonkun ploki oli pilalla.


    • Laita nokan ympärille nippuside, ei ainakaan kuku väärään aikaan. (varo ettet joudu syytteeseen pahoinpitelystä)
      Kelloseppä parantaa jos kukkumista kaipaat.

      • Hehheeehhee

        Varo itse ettet joudu yllättämisestä kehityspalstan piinapenkkiin.


      • Ak:n lapio

        Tulisi kellostansa oksentelemaan, niin täytyisi varmaan harkita toisia konsteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe