Kukuttuasi viime yönä kolme kertaa, aloit nikotella. Sitten kukuit kerran, ja heti perään neljä kertaa ja oksensit.
Olisi syyttä mennä kellosepälle.
Antologiasta vanhat vitsit nro 72
Arvoisa käki kellossa
13
670
Vastaukset
- aika uusiutua
kyllä sinut tiedetään puhelin numeroa myöted DD
- Ak:n lapio
Minähän olen vanha pieru.
ps. lähetä tekstaria
- wirniksi
että tässä on jotain herjausta. Pulmapalstalle oitis. Ylläpitoo.......
- TizaNova
..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin. - wirniksi
TizaNova kirjoitti:
..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin.minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
- ylläpitoa apuun,
wirniksi kirjoitti:
minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
kun sefu on savustettu pois
- TizaNova
wirniksi kirjoitti:
minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
(nyt nauran) - savustamiseksi
ylläpitoa apuun, kirjoitti:
kun sefu on savustettu pois
vaan omaan ansaan astumiseksi
- wirniksi
TizaNova kirjoitti:
..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
(nyt nauran)ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.
- TizaNova
wirniksi kirjoitti:
ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.
..meillä (onnettomilla jälkeenjääneillä) on uusi pulma. Ennen riitti että jonkun ploki oli pilalla.
Laita nokan ympärille nippuside, ei ainakaan kuku väärään aikaan. (varo ettet joudu syytteeseen pahoinpitelystä)
Kelloseppä parantaa jos kukkumista kaipaat.- Hehheeehhee
Varo itse ettet joudu yllättämisestä kehityspalstan piinapenkkiin.
- Ak:n lapio
Tulisi kellostansa oksentelemaan, niin täytyisi varmaan harkita toisia konsteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632