Kukuttuasi viime yönä kolme kertaa, aloit nikotella. Sitten kukuit kerran, ja heti perään neljä kertaa ja oksensit.
Olisi syyttä mennä kellosepälle.
Antologiasta vanhat vitsit nro 72
Arvoisa käki kellossa
13
690
Vastaukset
- aika uusiutua
kyllä sinut tiedetään puhelin numeroa myöted DD
- Ak:n lapio
Minähän olen vanha pieru.
ps. lähetä tekstaria
- wirniksi
että tässä on jotain herjausta. Pulmapalstalle oitis. Ylläpitoo.......
- TizaNova
..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin. - wirniksi
TizaNova kirjoitti:
..on hymyilyttänyt jo kauan, vaikkakin aivan toisenlaisesta yhteydestä.
Muistan nimittäin erään dementoituneen potilaan omaisen, joka kertoi masentuneensa aina tervehdyskäynniltä lähtiessään. Omainen tapasi kutsua välittömästi kovalla äänellä: "HENKILÖKUNTA!"
Yleensä oli kysymyksessä jotain mitä ei ollut saanut vaikka olikin.minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
- ylläpitoa apuun,
wirniksi kirjoitti:
minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
kun sefu on savustettu pois
- TizaNova
wirniksi kirjoitti:
minuakin hymyilyttää, etten sanoisi naurattaa. Ei tuo mitä kerroit vaan nää muut jutut. Mutta mitäs näistä, olet itse sanonut että et tiedä tarpeeksi ottaaksesi kantaa.
..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
(nyt nauran) - savustamiseksi
ylläpitoa apuun, kirjoitti:
kun sefu on savustettu pois
vaan omaan ansaan astumiseksi
- wirniksi
TizaNova kirjoitti:
..en tiedäkään mitä mahdollisesti muilla palstoilla ja taustoissa on juteltu. Näen vain kenties murto-osan, tietämättä edes mistä puhutaan.
(nyt nauran)ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.
- TizaNova
wirniksi kirjoitti:
ei oo naurun paikka. Palsta on pilalla, serihviä ei näy ja puolet on savustettu ulos. Ja vielä nauretaan pärkkele.
..meillä (onnettomilla jälkeenjääneillä) on uusi pulma. Ennen riitti että jonkun ploki oli pilalla.
Laita nokan ympärille nippuside, ei ainakaan kuku väärään aikaan. (varo ettet joudu syytteeseen pahoinpitelystä)
Kelloseppä parantaa jos kukkumista kaipaat.- Hehheeehhee
Varo itse ettet joudu yllättämisestä kehityspalstan piinapenkkiin.
- Ak:n lapio
Tulisi kellostansa oksentelemaan, niin täytyisi varmaan harkita toisia konsteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437