kaikenlaista

teeveen katselija

Tää 'Tanssii tähtien kanssa'- ohjelma on todella pelkkää viihdettä, alunperin brittiäisten keksimä juttu. Brittiläisestä viihteestä poiketen tämä ei ole kovinkaan hyvä ohjelma. Kaikenkarvaiset julkkikset siellä tuovat itseään esiin. Muutama homo, plastiikkakirurgi ja miestään sureva ex-missi ja näyttelijätär, joka ehti parketille ennenkuin puoliso oli edes haudassaan kylmennyt. Ja nyt kyseinen henkilö kuulemma tanssii kylkiluut murtuneina. Ja toinen, nuorempi missi, jolta on kai myös läheinen kuollut. No, jokainen suree tavallaan, mutta eikö nämä tyypit ole ihan selvästi sympatiapisteiden keräilijöitä???
Onhan se silti hyvä asia, että suomalaisilla on jotain kiinnostavaa näin lama-aikana. Kurjaa on se, että ohjelmasta on tullut suoranaista pakkosyöttöä niillekin, jotka eivät siitä ole kiinnostuneita. Mainostaminenkin aloitettiin varmaan puoli vuotta ennen ohjelman alkua ja lähes jokaisen päivälehden etusivuilla 'komeilee' joku em. ohjelman 'tähdistä' heti maanantaina, usein jo keskellä viikkoakin. Työpaikan kahvihuoneessa osa kollegoista kinastelee kuka on paras tanssipari...huh huh, niin vähissä muut asiat.
Pelkkä vitsi koko ohjelma.

4

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv viihteessä

      Hahaa, totta lauot! Mutta onpa aikamoinen rahasampo keksitty omistajilleen.
      Ja koska se on kevyttä ja vaaratonta, epäpoliittista tavaraa uskalletaan siitä puhua julkisestikin niin kiihkeästi. Ja mikäs siinä, onhan tanssia kiva katsella. TV on niin magneettinen media esiintyjille, että kaikki muu elämässä tuntuu olevan "toissijaista"? Ainakin näin maallikon silmin.
      Niin, ja kuinka tosissaan tanssijat kisaavatkaan! Moni heistä on on valmistautunut tosi hyvin.

      Ainakaan ei tarvitse tuntea samanlaista häpeää kuin poliitikkojemme puolesta. Esim."duo Halonen-Vanhanen ja päivälliskekkerit euroopan malliin"...sehän muistutti surkuhupaisaa kohtausta Ohukainen ja Paksukainen leffasta.

      Joo, kivaa ja viihdyttävää suoraa TV-lähetystä!

    • kuitenkin katsonut

      vaikka mollaat? Miksi katsot, kun ohjelma ei miellytä? Eli kuten itse toteat ohjelma kuitenkin kiinnostaa. Se lienee koko formaatin tarkoituskin. Kerätä katsojia ja mainosrahaa ja yleisön äänestyksillä maikkarille /tuottajalle rahaa..

      • minäkin katson...

        Kyllä minäkin katselen ko.ohjelmaa, otan sen todella yhtenä viihdeohjelmanumerona- en siis minään kilpailuna, johon pitäisi soittaa! Valitettavasti olen yksi "jääräpää", enkä anna ropojani mtv3:lle, sorry vaan. Mulle on ihan sama, kuka seuraavaksi tippuu- toki mulla on oma mielipide, mutta ei mun maailma siihen kaadu, jos mun lempipari sattuu tippumaan. Totean vain: ai noinko tässä kävi. Sitäpaitsi mulla on monta lempitanssijaa, Kim, Rosa, Pirkko, Satu, Miia(yksi parhaista), Wilsonista en niin välitä, ihan kiva silti katsoa hänenkin tanssiaan. HYVÄ VIIHDEOHJELMA se on, kun ei ota sitä liian VAKAVASTI!


      • teeveen katselija

        No siinähän se onkin, että en tosiaankaan ole katsonut kyseistä ohjelmaa. Siitä vaan puhutaan joka paikassa niin paljon, ml työpaikka, joten ohjelmahan on lähestulkoon pakkosyöttöä. Toiset pitävät, toiset eivät....Ja ohjelmaahan mainostetaan jatkuvasti. Lienee hyvä rahasampo joillekin.

        Jokainen saa tietysti katsella mitä ohjelmia haluaa, niin minäkin teen. Toiset kokevat ohjelman hyvänä viihteenä, mikäs siinä. Joten nautinnollisia hetkiä vaan 'Tanssii tähtien kanssa', onhan ohjelman katsominen tapa tukea tähtien egoa, lähetellä tekstiviestejä jne ja jos siinä samalla saa sunnuntai-iltojen tyydytyksen, niin - sehän on hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe