niin eli mikä on pahin asia mitä olet tehnyt (itsellesi tai jollekkin toiselle)
minä, omalta osaltani olen ampunut itseäni pistoolilla (JALKAAN!!)
tarkemmin siihen jalkapäydälle.. lipas oli ulkona, mutta pesässä oli luoti (9mm) sitten siitä sellainen huuto tuli että..
nyt mietin miksen vetänyt siitä pistoolin "selästä"
jota se viimeinenkin luoti tulisi ulos..
mikä on pahin asia jonka olet tehny?
ima-furreh
2
1727
Vastaukset 2
- Damaskox
Luulisin et pahin oli se kun kaaduin kerran kaverin kevarilla. Kallis lystihän siitä tuli. Vituttaa vieläkin et menin kaatuun.
- Anonyymi
seksuaalisesti ahdistelin parasta kaveriani 2 vuoden ajan. obsessouduin hänen kehostaan ja minulle kehittyi pakkomielle hänestä ja hyväksikäytin häntä kun hän oli sammunut. kadun tätä asiaa ikuisesti koko loppuelämäni ajan ja toivon että kuolisin.mutta en kuitenkaan uskalla tappaa itseäni joten lillun tässä katumusloopissa ikuisesti... käytän paljon huumeita että kestän itseäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361326Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631108Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63983- 58958
- 69816
- 51811
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81726Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38708- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30645