marssivat Saksassa turkkilaisten äärioikeistolaisen harmaat sudet-porukan kanssa.
Ja puolustavat fasistisen islamin maahannousua samoin Saksassa.
Ja muutenkin näyttää äärivasemmisto täysin rinnoin hyväksyneen marsseille euroopassa islamistit jotka huutavat kuolemaa juutalaisille.
Onko fasismi ja natsismi hyväksyttävää kun sitä tekee tummemman väen edustajat.
Miksi Saksan anarkistit
7
722
Vastaukset
- AFA Front
Turkkilaiset maahanmuuttajat ovat olleet Saksassa jo usean sukupolven ajan, mutta vieläkin heitä voidaan pitää saksalaisen rasismin ja kapitalismin uhreina. Israelin kanssa liitossa oleva Saksan hallitus yrittää lietsoa muslimivihaa ja tehdä islamilaisista siirtolaisista talouslaman syntipukkeja ja kärsijöitä. Samaahan yrittää muuan tohtori Halla-aho täällä Suomessa.
"Israelin kanssa liitossa oleva Saksan hallitus yrittää lietsoa muslimivihaa ja tehdä islamilaisista siirtolaisista talouslaman syntipukkeja ja kärsijöitä.Samaahan yrittää muuan tohtori Halla-Aho..."
Tuo nyt ei alkujaankaan pidä paikkaansa.Saksa saattaa sen suuntaisessa yhteistyössä Israelin kanssa olla että maksaa sinne korvauksia holokaustista.Mutta logiikkasi mukaan sen pitäisi olla aivan oikein koska juutalaisia on sorrettu ja kaiken muunkin tuen antaminen myös aseellisen.
Eiköhän Saksan hallitus ole samanalaisella tavalla epäterveellisen ylisuvaitsevainen islamia kohtaan kuin muutkin euroopan.
Halla-Aho taas arvostelee islamia ihan asiasta oikeasta syystä, ihan muusta syystä.
joten väitteesi on puppua.
Jotenkin haistan tässä sellaisen asenteen että vähemmistön edustaja on uhri riippumatta siitä onko oikeasti uhri.
Jos kerran ajattelutapasi mukaan on oikeutettua olla rasisti,natsi,fasisti kun on sorrettu niin sitten Israelilla on oikeus olla niin fasistinen kuin haluaa koska juutalaisia on sorrettu ei sitten valiteta Israelin teoista.
Muuten ne harmaat sudet ne joiden kanssa Saksan anarkistit onL.J.H kirjoitti:
"Israelin kanssa liitossa oleva Saksan hallitus yrittää lietsoa muslimivihaa ja tehdä islamilaisista siirtolaisista talouslaman syntipukkeja ja kärsijöitä.Samaahan yrittää muuan tohtori Halla-Aho..."
Tuo nyt ei alkujaankaan pidä paikkaansa.Saksa saattaa sen suuntaisessa yhteistyössä Israelin kanssa olla että maksaa sinne korvauksia holokaustista.Mutta logiikkasi mukaan sen pitäisi olla aivan oikein koska juutalaisia on sorrettu ja kaiken muunkin tuen antaminen myös aseellisen.
Eiköhän Saksan hallitus ole samanalaisella tavalla epäterveellisen ylisuvaitsevainen islamia kohtaan kuin muutkin euroopan.
Halla-Aho taas arvostelee islamia ihan asiasta oikeasta syystä, ihan muusta syystä.
joten väitteesi on puppua.
Jotenkin haistan tässä sellaisen asenteen että vähemmistön edustaja on uhri riippumatta siitä onko oikeasti uhri.
Jos kerran ajattelutapasi mukaan on oikeutettua olla rasisti,natsi,fasisti kun on sorrettu niin sitten Israelilla on oikeus olla niin fasistinen kuin haluaa koska juutalaisia on sorrettu ei sitten valiteta Israelin teoista.
Muuten ne harmaat sudet ne joiden kanssa Saksan anarkistit ontai ainakin olleet. Ne on Turkissa nimenomaan tappaneet kurdeja ja vasemmistolaisia.
- ....
nehän on olleet aina samalla puolella. niillähän oli jo aatun aikoihin tiivit kontaktit toisiinsa.
- K.niin.kuin.Vapaus
L.J.H, onko sinulla kertoa tai näyttää joitakin todisteita Saksan anarkistiliikkeen ja tämän turkkilaisen äärinationalistisen uusfasistisen järjestön väitetystä yhteistyöstä? En siis todellakaan väitä etteikö sitä olisi (en todellakaan tiedä asiasta), mutta tietenkin suhtaudun kriittisesti ja epäilen väitettäsi. Hieman jopa huolestuin siitä. Olen näet itse anarkisti, ja onhan anarkismi sentään täysin vastakkainen poliittinen filosofia fasismin ja rasismin kanssa. Ja tästä johtuen siis väitteesi tuntuu mielestäni aika uskomattomalta.
Olen siinä kanssasi samaa mieltä että monissa Euroopan maissa suhtaudutaan tavallaan liiankin, jos ei suvaitsevaisesti, niin varovaisesti islamiin. Minulla ei välttämättä ole mitään järjestäytyneitä uskontoja vastaan, kunhan ketään ei pakoteta niihin kuulumaan, mutta ei uskontojen tai edes minkään tietyn yksittäisen uskonnon kritisoiminen vielä välttämättä mitään rasismia tai natsismia ole.
Minulla ei ole mitään juutalaisia, muslimeja ihmisinä, siirtolaisia, eikä siirtolaisuutta vastaan, mutta kaikkia kaikenmaalaisia fasistijärjestöjä ja kaikkia hallituksia sekä valtioita (luonnollisesti mukaan lukien Israelia) vastaan tulee taistella.http://iltalehti.fi/ulkomaat/200711046803511_ul.shtml
Meinasin unohtaa tämän palstan.
Vaikutat olevan fiksuimmasta päästä anarkisteja. Tosin toi Israel-vastaisuus siitä mä en tykkää.Se on demokraattisempi ja ihmisoikeuksia kunnioittavampi kuin muslimimaat ja taistelee terrorismia vastaan. Sen ihmisoikeusrikkomukset ovat hyvin vähäisiä jos verrataan vaikka Sudaniin. Ja Sudan tais olla vielä YK:n ihmisoikeusneuvostossa ellen väärin muista.- Bagunin=pahainen nilkki
Anarkismille käy liittolainen kuin liittolainen, sillä suurin piru ei anarkotiedostavalle ole Aatu ja fasismi, vaan Raha ja kapitalismi.
Baguninin luoma aate pohjautuu kapitalisminvastaisen opposition muodostamiseen siinä kuin kommunismikin, ja yhä vieläkin käyvät anarkot rahan valtaa vastaan, enkä näe mitään syytä siihen, ettei anarkoliikkeet liittoutuisi äärioikeistonkin kanssa kapitalismivaltiota vastaan.
Nyt jo on käynyt niin, että anarkopuoli on puolensa valinnut ja Israel juutalaisineen on paha ja muslimi fasistit hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184441Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032400Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421951Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171652- 771525
- 1591493
- 10961
- 93880
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 110792