..Pst..Otin ominlupineni tosta termarista viimeset sumpit..Kiitos...;o)...
Pistäydyin kahffikupposen toivossa...
61
1332
Vastaukset
- Puhurix
Tahdotko pullaa kanssa?
- MuisQuuuuu
Sinä syöt ensin ne sokurit tuon käntyn päältä;o)...
Ai niin..toin tuoretta kaffiakin...Saatte pitää koko termarin..Oles niin hyvä;o)...
Kovin on hiljasta täällä kahvilassa..Ei kai vain konkkaronkka tulossa...Se olisi sääli, kun täällä näin upia atmosfäärikin:o/... - Puhurix
MuisQuuuuu kirjoitti:
Sinä syöt ensin ne sokurit tuon käntyn päältä;o)...
Ai niin..toin tuoretta kaffiakin...Saatte pitää koko termarin..Oles niin hyvä;o)...
Kovin on hiljasta täällä kahvilassa..Ei kai vain konkkaronkka tulossa...Se olisi sääli, kun täällä näin upia atmosfäärikin:o/...hiljeni vuosia sitten. Olishan se ihan kiva jos tän sais elvytettyä. Pestäiskö ensin pölyset ikkunat ja lattiat?
- MuisQuuuuu
Puhurix kirjoitti:
hiljeni vuosia sitten. Olishan se ihan kiva jos tän sais elvytettyä. Pestäiskö ensin pölyset ikkunat ja lattiat?
Tuuletetaan toi vinttikin..siel rapisee..lepakot:o)...
Uusi ilme ja avoimet ovat kaikille..Eikä sitten mitään puputyttöjä tarjoilijoiks..;o)...Ai..sitä Sä just tahdoitkin:o/... - Puhurix
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tuuletetaan toi vinttikin..siel rapisee..lepakot:o)...
Uusi ilme ja avoimet ovat kaikille..Eikä sitten mitään puputyttöjä tarjoilijoiks..;o)...Ai..sitä Sä just tahdoitkin:o/...pputyttöjä. Enemmänkin semmosia hunks-poikia.
- MuisQuuuuu
Puhurix kirjoitti:
pputyttöjä. Enemmänkin semmosia hunks-poikia.
Mua niin jännitytti..;o)...
Palajan siivoukseen huomenissa..Talkooporukkaakin olis kyllä hyvä saada...mukaan...;o)...
Pakko lusia ensin alta nää yötyöt;o)...
oikein näkevät, täällähän on elämää :O
- MuisQuuuuu
se sykkii sittenkin;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
se sykkii sittenkin;o)...
Sykkii ainoastaan siksi, että sille joka tämän paikan tuhosi, tehtiin se mitä pitikin. Yrittäjiähän oli ennenkin, mutta silloin olikin poikaset asialla.
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Sykkii ainoastaan siksi, että sille joka tämän paikan tuhosi, tehtiin se mitä pitikin. Yrittäjiähän oli ennenkin, mutta silloin olikin poikaset asialla.
et asiat täytyy vetää ääripäähän, ennen kuin saadaan rauhaa aikaiseksi..:o/...
MuisQuuuuu kirjoitti:
et asiat täytyy vetää ääripäähän, ennen kuin saadaan rauhaa aikaiseksi..:o/...
Niin..aikansa se kiusasi ihmisiä pitkin palstoja. Seurasi meitäkin ensin tänne kahvilaan, sitten Lifelle, sieltä Elämäniloihin. Loppujen lopuksi päätin että kävi miten kävi, menen ja väännän sen korvat solmuun. Minua se ei olisi enää karkuun päässyt.
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Niin..aikansa se kiusasi ihmisiä pitkin palstoja. Seurasi meitäkin ensin tänne kahvilaan, sitten Lifelle, sieltä Elämäniloihin. Loppujen lopuksi päätin että kävi miten kävi, menen ja väännän sen korvat solmuun. Minua se ei olisi enää karkuun päässyt.
..Noustaan tuhkasta kuten se tulilintu..Entistä waffempana ja uljaampana:o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
..Noustaan tuhkasta kuten se tulilintu..Entistä waffempana ja uljaampana:o)...
Ei ole tarkoitus nostaa tätä, mutta täällä on kiva käydä joskus fiilistelemässä. Lifellä pidetään vielä majaa, ainakin toistaiseksi. Mutta eihän sitä tiedä mistä joskus itsemme löydetään.
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Ei ole tarkoitus nostaa tätä, mutta täällä on kiva käydä joskus fiilistelemässä. Lifellä pidetään vielä majaa, ainakin toistaiseksi. Mutta eihän sitä tiedä mistä joskus itsemme löydetään.
noita "sodan" vaurioittamia palstoja..Noita näkyy olevan;o)...
Waffe kirjoitti:
nyt vähän tuupata elämää tännekin, on tästä kahvilasta niin paljon nostalgisia muistoja sydämessä. :)
MuisQuuuuu kirjoitti:
noita "sodan" vaurioittamia palstoja..Noita näkyy olevan;o)...
On niitä, mutta ne varmasti heräävät vielä uuteen loistoonsa. Ilman että ne joutuvat kärsimään kenenkään mielivallasta.
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
On niitä, mutta ne varmasti heräävät vielä uuteen loistoonsa. Ilman että ne joutuvat kärsimään kenenkään mielivallasta.
Mä olenkin nyt täällä evakossa..Evakoiduin kaffeelle,kun huulla meininki mennee aivan överiksi..:o/...
Ajattelin hakia täältä turvapaikkaa. Ja jos joku höveli viel adoptoisi...;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä olenkin nyt täällä evakossa..Evakoiduin kaffeelle,kun huulla meininki mennee aivan överiksi..:o/...
Ajattelin hakia täältä turvapaikkaa. Ja jos joku höveli viel adoptoisi...;o)...Me voidaan ottaa sinut kummiksi. Kerrotaan kaikille että löydettiin sinut pärekorista tuosta kahvilan oven edestä. Oli siinä joku lappukin mukana ja aivan kuin se olisi käsialaasi. Siinä luki: "Pleas, pitäkää hyvää huolta minusta orvosta. Olen kiltti pikkuinen Muisguli."
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Me voidaan ottaa sinut kummiksi. Kerrotaan kaikille että löydettiin sinut pärekorista tuosta kahvilan oven edestä. Oli siinä joku lappukin mukana ja aivan kuin se olisi käsialaasi. Siinä luki: "Pleas, pitäkää hyvää huolta minusta orvosta. Olen kiltti pikkuinen Muisguli."
Ja niin, kun mä yritin muuntaa käsialaani..Olis pitäny leikellä kirjaimet seiskapäivästä:o/...
Mut kerrotaan vaan..Ma pieni raukka parka..Yssin maailmojen keskustelupalstoilla...Muuten eiks olekkin hiano pärekori..Ihan isse omakätösesti väkersin..Jopa kiskoin päreetkin..tuosta entisestä ikihongasta...;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Ja niin, kun mä yritin muuntaa käsialaani..Olis pitäny leikellä kirjaimet seiskapäivästä:o/...
Mut kerrotaan vaan..Ma pieni raukka parka..Yssin maailmojen keskustelupalstoilla...Muuten eiks olekkin hiano pärekori..Ihan isse omakätösesti väkersin..Jopa kiskoin päreetkin..tuosta entisestä ikihongasta...;o)...kyllä sut on ehdottomasti adoptoitava kaffelaan, kun oot noinkin suuren työn nähnyt asian eteen.
hiukan paikka näyttää vielä nuhruiselta, mutta mukavasti on jo lämpöä virrannut sisään. Taidan iltapäivällä pestä ikkunat ja vaihtaa kesäverhot :)- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
kyllä sut on ehdottomasti adoptoitava kaffelaan, kun oot noinkin suuren työn nähnyt asian eteen.
hiukan paikka näyttää vielä nuhruiselta, mutta mukavasti on jo lämpöä virrannut sisään. Taidan iltapäivällä pestä ikkunat ja vaihtaa kesäverhot :)yhdessä kaffela puhtoiseksi...;o)...
Just tulikin radiosta et..sijaisvanhempia tarvitaan enemmän ja enemmän..Vallan pulaa heistä..Tunnen olevani onnekkain olio maailmassa..kun adotoitte..;o)... TaikisN kirjoitti:
kyllä sut on ehdottomasti adoptoitava kaffelaan, kun oot noinkin suuren työn nähnyt asian eteen.
hiukan paikka näyttää vielä nuhruiselta, mutta mukavasti on jo lämpöä virrannut sisään. Taidan iltapäivällä pestä ikkunat ja vaihtaa kesäverhot :)Ollaanko me sit niinkuin sijaisvanhemmat? ;)
Waffe kirjoitti:
Ollaanko me sit niinkuin sijaisvanhemmat? ;)
kun ei muitakaan paikalle ole vielä osunut. :))
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Ollaanko me sit niinkuin sijaisvanhemmat? ;)
ja hurjasti vastuussa pienestä raukkareppanasta;o)...
Ai niin..Mainitsinko siinä lapussa..Siis mainittiinko siinä lappusessa, joka löytyi pärekorissa, et pienellä orpamalla on kaamea vamma..Sellanen tuubitusvimma...:o/... MuisQuuuuu kirjoitti:
yhdessä kaffela puhtoiseksi...;o)...
Just tulikin radiosta et..sijaisvanhempia tarvitaan enemmän ja enemmän..Vallan pulaa heistä..Tunnen olevani onnekkain olio maailmassa..kun adotoitte..;o)...tosi, tosi onnekas, harvalle sattuu näin erinomaisia sijaisvanhempia *nauraa*
Juu, ja kun tulee vähän keväämpi niin pidetään pihansiivoustalkootkin, kaffelan pihalla on suuri monttu jonka reunamilla aina vietettiin juhlat jos toisetkin. Monttu syntyi taannoisessa suuressa pamauksessa jossa SeppoJuhani joi tynnyrillisen rommia ja senjälkeen sytytti itsensä :/ Kauppiaana en tiennyt aikeistaan kun myin tikkuaskin hänelle :)))) Oi niitä aikoja.
Tuossa pamauksessa meni myös JokisenEvään hautaustoimisto,MerliNellin Kirkko ja paljon muuta. Mutta ulkohuussi on yhä pysytssä kaffelan pihalla,tuolla perimmäisessä nurkassa. Se pitäisi lopultakin maalata valmiiksi, jäi aina kesken maalaustalkoot :)))MuisQuuuuu kirjoitti:
ja hurjasti vastuussa pienestä raukkareppanasta;o)...
Ai niin..Mainitsinko siinä lapussa..Siis mainittiinko siinä lappusessa, joka löytyi pärekorissa, et pienellä orpamalla on kaamea vamma..Sellanen tuubitusvimma...:o/...Siinä kyllä luki jotain, epäselvästi oli kirjoitettu mutta jotain mainittiin tuubituksesta?? mitähän se lienee tarkoittanut??
Noi ruokamieltymykset oli kirjoitettu ihmeen selvästi isoilla kirjaimilla. Omena piirakkaa, mustikka piirakkaa...piirakkaa..piirakkaa...kahvia piirrakkaa..?? Ei tämä ihan pikkuisen ruokaohjeilta näytä!!1- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Siinä kyllä luki jotain, epäselvästi oli kirjoitettu mutta jotain mainittiin tuubituksesta?? mitähän se lienee tarkoittanut??
Noi ruokamieltymykset oli kirjoitettu ihmeen selvästi isoilla kirjaimilla. Omena piirakkaa, mustikka piirakkaa...piirakkaa..piirakkaa...kahvia piirrakkaa..?? Ei tämä ihan pikkuisen ruokaohjeilta näytä!!1juuh...on se ihan pikkuisen ruokavalio..tämmäsen tosi pikkuisen..Katsos...tuo ruokavalio on uusinta uutta ja tulee Valloista..Mun on ihan pakosta saatava luuta lihan päällä..ööh..vai meniks se toisin päin..No..jokatapauksessa..Näillä evväillä mennään etiäpäin;o)...
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Siinä kyllä luki jotain, epäselvästi oli kirjoitettu mutta jotain mainittiin tuubituksesta?? mitähän se lienee tarkoittanut??
Noi ruokamieltymykset oli kirjoitettu ihmeen selvästi isoilla kirjaimilla. Omena piirakkaa, mustikka piirakkaa...piirakkaa..piirakkaa...kahvia piirrakkaa..?? Ei tämä ihan pikkuisen ruokaohjeilta näytä!!1Unohdin tuubittaa...ja samalla antaa vinkkiä Sinulle tulevista tarpeistani...
http://www.youtube.com/watch?v=LO3y8vdm61I
;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Unohdin tuubittaa...ja samalla antaa vinkkiä Sinulle tulevista tarpeistani...
http://www.youtube.com/watch?v=LO3y8vdm61I
;o)...Ehdin tuolla alempana jo sanoa. Hommaan aluksi sinulle ison pahvilaatikon ja se saa kelvata pinnasänkyä odotelessa.:)
nyt kun täältä on löytynyt jälleen elämää kiillotin kahvilan vanhan suuren kaffepannun ja keittää turautin kaikille kulkijoille ja talkoolaisille tuoreet kaffet. Pullaakin leipasin onnessani, oikein voisilmällä. :))
Tehkääpä hyvin, pöytä on katettu.Piti juuri sanoa Muisquulle että laittaa uudet sumpit. Mutta noviisina Muisquu saisi tuoda pullat ja mieluiten itse leivot, mutta kun sinä nyt ehdit tehdä kaikki. Joo, mutta seuravaalla kerran Muisquu passaa meitä.:)
- MuisQuuuuu
juuri nyt kaipasinkin..Ei meinaa millään kone lähteä käyntiin..Pari vuorokautta ja vain viisi tuntia unosia..Tätä ei vanha tomumajani jaksa;o)...
Kiitos..Kylläpä voisilmä maistuukin hyvälle:o)... - MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Piti juuri sanoa Muisquulle että laittaa uudet sumpit. Mutta noviisina Muisquu saisi tuoda pullat ja mieluiten itse leivot, mutta kun sinä nyt ehdit tehdä kaikki. Joo, mutta seuravaalla kerran Muisquu passaa meitä.:)
Muisqun seljän takana..Simputusta..:o/...
Teette minusta viel kaffipalstan orjattaren...Pelottavaa..;o)...
Ja sitten mihinkään sulkeisiin en ala..;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Muisqun seljän takana..Simputusta..:o/...
Teette minusta viel kaffipalstan orjattaren...Pelottavaa..;o)...
Ja sitten mihinkään sulkeisiin en ala..;o)...Meillä ei varsinaisesti ole sulkeisia, mutta on pikku riittejä joilla sinut hyväksytään kahvipöydän tulokkaaksi. Niistä kerromme myöhemmin lisää, mutta näin aluksi saat istua aasinhattu päässä ja sekoittaa kahvisi sormella.:)))
- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Meillä ei varsinaisesti ole sulkeisia, mutta on pikku riittejä joilla sinut hyväksytään kahvipöydän tulokkaaksi. Niistä kerromme myöhemmin lisää, mutta näin aluksi saat istua aasinhattu päässä ja sekoittaa kahvisi sormella.:)))
Hitsi..mä olen yrittänyt kaikin konstein piilotella näitä aasinkorviani..Voehan..ei Teitä voi sumuttaa..;o)...
Hitsi..ei lusikkaa...ja mulla on hyvää pullamössöä kupissani:o/... Waffe kirjoitti:
Piti juuri sanoa Muisquulle että laittaa uudet sumpit. Mutta noviisina Muisquu saisi tuoda pullat ja mieluiten itse leivot, mutta kun sinä nyt ehdit tehdä kaikki. Joo, mutta seuravaalla kerran Muisquu passaa meitä.:)
mä olin niin innoissani ja tohkeissani, tiedäthän minut :)) Mutta seuraavat kahvit keitelkööt Muisqu. Jokohan kohta pitäisi pestä nuo nimikkomukitikin, näyttää olevan aika paksun pölykerroksen alla, lukinseittejäkin kiemurtelee siellätäällä.
Huomaathan miten kaffepannun kylki nyt kiiltää, siitä voi tarkistaa onko tukka hyvin :))Melkein sormet verille hankkasin.MuisQuuuuu kirjoitti:
Hitsi..mä olen yrittänyt kaikin konstein piilotella näitä aasinkorviani..Voehan..ei Teitä voi sumuttaa..;o)...
Hitsi..ei lusikkaa...ja mulla on hyvää pullamössöä kupissani:o/...Kuten huomaat, olemme pahoille pahoja ja tuollaisille untuvikoille kun sinä, vähän lepsumpia. :)
MuisQuuuuu kirjoitti:
juuri nyt kaipasinkin..Ei meinaa millään kone lähteä käyntiin..Pari vuorokautta ja vain viisi tuntia unosia..Tätä ei vanha tomumajani jaksa;o)...
Kiitos..Kylläpä voisilmä maistuukin hyvälle:o)...samankaltaista univajetta täälläkin,(ei noin vakavata kuiitenkaan) työajat vähän mitä sattuu niin usein viikolla jää unoset liian lyhyiksi. Mutta paikkaan tilannetta aina viikonloppuisin. :))
Ootko ollut yövuorossa?- MuisQuuuuu
Waffe kirjoitti:
Kuten huomaat, olemme pahoille pahoja ja tuollaisille untuvikoille kun sinä, vähän lepsumpia. :)
Tämä untuva ympärilläni on vain harhaa..Katsos silleen kummasti päänahassa pullottaa välillä..kaksi terävää sarveistunutta rustoa:o/...
Täytyy kyllä sanua et on täällä mukavampaa..ihanan rauhaisaa tuon huuhaan jälkeen;o)... TaikisN kirjoitti:
mä olin niin innoissani ja tohkeissani, tiedäthän minut :)) Mutta seuraavat kahvit keitelkööt Muisqu. Jokohan kohta pitäisi pestä nuo nimikkomukitikin, näyttää olevan aika paksun pölykerroksen alla, lukinseittejäkin kiemurtelee siellätäällä.
Huomaathan miten kaffepannun kylki nyt kiiltää, siitä voi tarkistaa onko tukka hyvin :))Melkein sormet verille hankkasin.Näin tehdään, ja kyllä tuo pannu kiiltää somasti. Jotenkin aavistin että sinä siroilla askelilla ehdit ensimmäisenä sumppia keittämään:))
- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
samankaltaista univajetta täälläkin,(ei noin vakavata kuiitenkaan) työajat vähän mitä sattuu niin usein viikolla jää unoset liian lyhyiksi. Mutta paikkaan tilannetta aina viikonloppuisin. :))
Ootko ollut yövuorossa?Nyt nukkumapäivä..(kuten huomaat...) ja sit alkaa loppuviikon vapaat..Arvaa kuka ottaa hitusen punaviiniä...Lunanrgra..ja se on siinä:o)...
Waffe kirjoitti:
Näin tehdään, ja kyllä tuo pannu kiiltää somasti. Jotenkin aavistin että sinä siroilla askelilla ehdit ensimmäisenä sumppia keittämään:))
satuin eilen kurkkaamaan kahvilaan ja olin lentää seljälleni kun näin täällä elämää !!! Heti nappasin pannun kiillotuksen alle ja päätin että JOS täällä vielä tänäänkin on elämää niin kahvit on keitettävä porukoille töiden jälkeen. Ihan jännitti klikata kahvilan sivu äsken auki :)))
MuisQuuuuu kirjoitti:
Nyt nukkumapäivä..(kuten huomaat...) ja sit alkaa loppuviikon vapaat..Arvaa kuka ottaa hitusen punaviiniä...Lunanrgra..ja se on siinä:o)...
Ettei siellä vain käydä nyt ylikierroksilla, liian vähän nukkuminen voipi aiheuttaa...yllätys yllätys...unettomuutta :))
TaikisN kirjoitti:
Ettei siellä vain käydä nyt ylikierroksilla, liian vähän nukkuminen voipi aiheuttaa...yllätys yllätys...unettomuutta :))
ite käyn ylikierroksilla kun jätin otsikosta peen pois *nolona*
TaikisN kirjoitti:
satuin eilen kurkkaamaan kahvilaan ja olin lentää seljälleni kun näin täällä elämää !!! Heti nappasin pannun kiillotuksen alle ja päätin että JOS täällä vielä tänäänkin on elämää niin kahvit on keitettävä porukoille töiden jälkeen. Ihan jännitti klikata kahvilan sivu äsken auki :)))
Minä myös kurkkasin eilen, ja en vielä ehtinyt kirjoittaa kun olin suusta kiinni lifellä. Mutta kun sitten tänä aamuna saavuin uudestaan, minut valtasi muistot ja oli pakko tehdä edes yksi avaus. Samalla näen jos täällä kurkistelee joku muukin.:)
Waffe kirjoitti:
Minä myös kurkkasin eilen, ja en vielä ehtinyt kirjoittaa kun olin suusta kiinni lifellä. Mutta kun sitten tänä aamuna saavuin uudestaan, minut valtasi muistot ja oli pakko tehdä edes yksi avaus. Samalla näen jos täällä kurkistelee joku muukin.:)
tuohon sun avaukseen mitään kommentoida kun en oikein tiennyt onko kirjoitus lainattu jostakin,tai onko se osoitettu jollekulle erityisesti. Päätin viisaasti vaieta tälläkertaa :)))
- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
ite käyn ylikierroksilla kun jätin otsikosta peen pois *nolona*
Olo on, kuin hidastetussa filmissä...Tajunta ottaa vastaan mitä ottaa..Kertakaikkiaan aikast onnellinen olotila;o)...
Täytyis vääntäytyä kaupolle..:o/... MuisQuuuuu kirjoitti:
Olo on, kuin hidastetussa filmissä...Tajunta ottaa vastaan mitä ottaa..Kertakaikkiaan aikast onnellinen olotila;o)...
Täytyis vääntäytyä kaupolle..:o/...autolla lähde, tuossa mielentilassa.... :o)))
TaikisN kirjoitti:
tuohon sun avaukseen mitään kommentoida kun en oikein tiennyt onko kirjoitus lainattu jostakin,tai onko se osoitettu jollekulle erityisesti. Päätin viisaasti vaieta tälläkertaa :)))
Siinä on kätketty viesti:))Ei se aukene kuin asiaan vihkiytyneille. Tein saman tyyppisen avauksen jo puolivuotta sitten ja aina sefu pyyhki sen pois. Nyt oli sopiva aika uudistaa se.
- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
autolla lähde, tuossa mielentilassa.... :o)))
Minulla on tuo salarakas kuskina..;o)...
Tuo julkea salassa rakas..kehtaa nauraa mulle ja kutkutella kylymillä käpälillä..:o/...
Meen täydentämään jauhovarastoja..Tiedä miten paljon känttyä joudun vääntämään...;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
Minulla on tuo salarakas kuskina..;o)...
Tuo julkea salassa rakas..kehtaa nauraa mulle ja kutkutella kylymillä käpälillä..:o/...
Meen täydentämään jauhovarastoja..Tiedä miten paljon känttyä joudun vääntämään...;o)...onneksi on kuski paikalla. Mä jo olin vakavasti huolissani. Ne on nämä sijaisäidin paineet :))
Joo tuo samalla koko säkki jauhoja, niitä kuluu yllättävän nopeasti. Niin ja samalla voisit tuoda kahvia ja sokeria :)Waffe kirjoitti:
Siinä on kätketty viesti:))Ei se aukene kuin asiaan vihkiytyneille. Tein saman tyyppisen avauksen jo puolivuotta sitten ja aina sefu pyyhki sen pois. Nyt oli sopiva aika uudistaa se.
arvelinkin kun ei auennut vähääkään. Mä kun en kuulu mihinkään salaseuroihin *nauraa*
- RuisQuu
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kiitos..Kylläpä voisilmä maistuukin hyvälle:o)...aikamoinen kahvikissa? Mukavaa loppuviikkoa.
- MuisQuuuuu
RuisQuu kirjoitti:
aikamoinen kahvikissa? Mukavaa loppuviikkoa.
Mutta kiitos iliman kermaa;o)...
Loppuviikkoa Sinulle myös..sinne jonnekkin;o)... - MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
onneksi on kuski paikalla. Mä jo olin vakavasti huolissani. Ne on nämä sijaisäidin paineet :))
Joo tuo samalla koko säkki jauhoja, niitä kuluu yllättävän nopeasti. Niin ja samalla voisit tuoda kahvia ja sokeria :)Käpäsin isse jauhamassa jauhot..Huomenissa myllynparhaat miehet tuo kuormallisen jauhoja, sokuria ja hiivaa...
Käpäsin plantagenissa ja mukaani läks pelarkuuneja..kun halavalla sain...Nakkasin ne tonne ison ikkunan eteen..Joskos huomenissa sais ikkunatkin puhtoiseksi..niin noi kukkaset saap valua;o)..
Nyt on aivan pakko heittäytyä pärekoriin hieman huokasemaan...Kyllä shoppailu on kamalaa..:o/..
Älä sijaisäippä ole huolissasi..MuisQuli pärjää aina..vaikka se vähän kohelentti onkin;o).. MuisQuuuuu kirjoitti:
Käpäsin isse jauhamassa jauhot..Huomenissa myllynparhaat miehet tuo kuormallisen jauhoja, sokuria ja hiivaa...
Käpäsin plantagenissa ja mukaani läks pelarkuuneja..kun halavalla sain...Nakkasin ne tonne ison ikkunan eteen..Joskos huomenissa sais ikkunatkin puhtoiseksi..niin noi kukkaset saap valua;o)..
Nyt on aivan pakko heittäytyä pärekoriin hieman huokasemaan...Kyllä shoppailu on kamalaa..:o/..
Älä sijaisäippä ole huolissasi..MuisQuli pärjää aina..vaikka se vähän kohelentti onkin;o)..kuulehan nyt adotoitu, miten minusta alkoi jo tuntumaan että oot suuruudenhullu :)) Kuka nuo maksaa, ei sijaisvanhemmillakaan raha puussa kasva. Ei sitä nyt olis heti tarvinnut kuormalavallista tilata :// varsinkaan hiivaa, eihän täällä oo niin isoa jääkaappiakaan. Entä ne kahvit, tuleeko kahvia kuormassa ??
Siirsin pärekorisi tuonne takahuoneeseen, että saat rauhassa nukkua univelat pois :))- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
kuulehan nyt adotoitu, miten minusta alkoi jo tuntumaan että oot suuruudenhullu :)) Kuka nuo maksaa, ei sijaisvanhemmillakaan raha puussa kasva. Ei sitä nyt olis heti tarvinnut kuormalavallista tilata :// varsinkaan hiivaa, eihän täällä oo niin isoa jääkaappiakaan. Entä ne kahvit, tuleeko kahvia kuormassa ??
Siirsin pärekorisi tuonne takahuoneeseen, että saat rauhassa nukkua univelat pois :))..semmosena hyväntahdon elkeenä;o)...
Ja tuolla porstuan puolella on iso pakkanen..Sinne vaan hiivat...Kahvinporoja tulee myös..Mut ei kai se vain haittaa, et ne on sellasissa yhden kupin pusseissa..Jostain tapahtumasta yli jääneitä;o)...
Hitsi, kun täällä pärekorissa on ahdasta kirjuuttaa..huoh..;o)... MuisQuuuuu kirjoitti:
..semmosena hyväntahdon elkeenä;o)...
Ja tuolla porstuan puolella on iso pakkanen..Sinne vaan hiivat...Kahvinporoja tulee myös..Mut ei kai se vain haittaa, et ne on sellasissa yhden kupin pusseissa..Jostain tapahtumasta yli jääneitä;o)...
Hitsi, kun täällä pärekorissa on ahdasta kirjuuttaa..huoh..;o)...tuolta sijaisisältä, josko hän nikkaroisi sinulle vähän isomman kehdon. :)
Kahvitpassaa mainiosti noin, kun täällä käy kuitenkin jokainen omia aikojaan, eipähän ehdi kahvi painua sumpiksi.- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
tuolta sijaisisältä, josko hän nikkaroisi sinulle vähän isomman kehdon. :)
Kahvitpassaa mainiosti noin, kun täällä käy kuitenkin jokainen omia aikojaan, eipähän ehdi kahvi painua sumpiksi.sen..Se olis kyllä ihanaa..Niin puuduttaa koipia...tuo kippurassa uneksiminen;o)...
TaikisN kirjoitti:
tuolta sijaisisältä, josko hän nikkaroisi sinulle vähän isomman kehdon. :)
Kahvitpassaa mainiosti noin, kun täällä käy kuitenkin jokainen omia aikojaan, eipähän ehdi kahvi painua sumpiksi.Luulen että menen helpoimman kautta. Lähden kohta kauppareisulle ja tuon Siwasta tullessani ison pahvilaatikon. Sinä saat sen sisustaa hörhelöillä ja värittää mieleiseksesi. Luulen Muisguun tykkäävän pinkistä:)))
Waffe kirjoitti:
Luulen että menen helpoimman kautta. Lähden kohta kauppareisulle ja tuon Siwasta tullessani ison pahvilaatikon. Sinä saat sen sisustaa hörhelöillä ja värittää mieleiseksesi. Luulen Muisguun tykkäävän pinkistä:)))
sisustaminen on ihanaa :)) Mutta ota nyt sitten tarpeeksi iso loota että on kasvunvaraakin *opastaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262476- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?471596Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91517Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959