Helsingin nähtävyydet?

.,.,.,

Kuulemma on joku mannerheikintie ja kolmen sedän patsas ainakin.

10

1173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmanen ja opastettu

Paljon "esityksiä" ja kaikki ihan ilmasia. Sirkustirehtööri istuu sellasella korokkeella ja hakkaa nuijalla. Muut möykköö kuorossa ja vielä epätahtiin. Esiintyjillä on hulppeet tilat ja avustajat tekee kaikki niitten duunit. Erikoinen hissi on talossa. mutta pelottava :)

• cwirex

erikoisnumerona napinpaino yhtä aikaa ja toisten päälle puhuminen sekä kännykän räpläily ja nukkuminen työajalla

• A-b-c-d-ö

Kivinokassa on pari hienoa hiidenkirnua.

• tempel of doom

Käy myös Kontulan ostarilla, sinne pääsee kätevästi metrolla. Sit voi käydä myös myllypurossa ja mellunmäessä, ne on kanssa näkemin arvoisia mestoja.

• ömmömmöö

Mullei tule mieleen kun olympiastadioni, joka tosin sekin on rapistunut aika nukkavieruksi. Muuta helsingissä ei sitten olekaan, jos nähtävyyksiä etsii, no ehkä suomenlinna, mutta sekin on enemmän ajanviettopaikka kuin nähtävyys. Tuskin kukaan kolmen sedän patsasta lähtee katsomaan.

Tosin helsinki on vain kaupunki, ei metropoli, kuten joskus väitetään. Ei sen kummempi kuin Tampere tai Turkukaan, ainakaan nähtävyyksien suhteen. Kansainvälisempää tosin meininki on, kaupungissa pesivien ulkomaalaisten takia.

• juuston ystävä

Esimerkiksi Kalliossa ja Konalassa laahustaa elämänsä kadottaneita ihmisraunioita.

• cwirex

Arabianrannassa myös, minä itse nimittäin

• shtrn

ihanat citykanit.Tulkaas niin näätte vipinää.

• -jeejee-
    • RB44

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe