pahat allergiaoireet Amoxicilliinista

Onko kokemuksia? Sain lääkäriltä kuurin bronkiittiin ja parin päivän päästä muistutin tulipunaisata sammakkoa.
Olo on myös hirveä, kutina.
Eikä se suinkaan loppunut siihen, että lopetin lääkkeen.
9473
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

ettei sinulle sovi penisilliini eikä sen "variaatiot".
Ei se ihottuma ym. heti lopukkaan, elimistössä on pitkään vielä lääkettä.
On, on kokemuksia, V-Pen vei teholle. Olin sietänyt sitä liki 20 v kunnes kerran tuli stoppi, sain suoraan anaf.sokin:(((

Äänestä
  • vaikka tiesin. Olin lisäksi Eestissä. Tiesin siis penisilliinin, mutta sillin-loppuiset ovat kaikki samaa sarjaa. Olin niin kipeä, ehkä olikin keuhkokuume, koska eilen crp vielä 94, eikä olo ole ollenkaan sellainen kuin silloin.Hirveä lehotus alkaa kasvoilla kun herää. San kortisoni kuurin ja uudet antibiootit. Siis oma moka myös, mutta hyvä lääkäri kysyy mahd. yliherkkyydet ennen kuin kirjoittaa.
    Oli väärän henkilön tiedotkin ruudulla,onneksi huomasin!! Sellaista siellä. Lääkkeen nimestähän ei Erkkikään olisi tiennyt, mitä se on - ennenkuin myöhemmin luin vaikuttavan aineen nimen.
    Tässä nyt jonkun aikaa punastellaan. Sitä shokkia on todella syytä varoa.

    Äänestä

Olet allerginen penisiliinille.
On myös muita lääkkeitä keuhkoputkentulehukseen.

Äänestä
  • sama asia oli jo mainittu?!

    Äänestä

  • huomannut että kirjoitti:

    sama asia oli jo mainittu?!

    minulla ei ole enää paljon aikaa.

    Äänestä

  • Välskäri_Doc kirjoitti:

    minulla ei ole enää paljon aikaa.

    yhden vastauksen lukemiseen aloitusviestin lisäksi? No, kovin on kiirus.

    Äänestä

  • siis lukemiseen, kirjoitti:

    yhden vastauksen lukemiseen aloitusviestin lisäksi? No, kovin on kiirus.

    Voi olla.

    Äänestä

  • Välskäri_Doc kirjoitti:

    Voi olla.

    mutta ihmettelen miksi jakelet ketjuissa väärää "tietoa" ja en nyt tarkoita tätä ketjua.
    Lukemalla lääkärikirjoja tai googlaamalla ei oikein saada edes LL:n tutkintoa:)

    Äänestä

  • sinulla on kiire, kirjoitti:

    mutta ihmettelen miksi jakelet ketjuissa väärää "tietoa" ja en nyt tarkoita tätä ketjua.
    Lukemalla lääkärikirjoja tai googlaamalla ei oikein saada edes LL:n tutkintoa:)

    suuhun ja sairaalassa olin useita päiviä. Nyt ei oikein kefeksiinikään enää sovi, tulee näppyjä iho täyteen. Onneksi harvoin tarvinnut mitään antibiootteja. En muista mitä muita on tullut syötyä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


annakatri kirjoitti:

Onko kokemuksia? Sain lääkäriltä kuurin bronkiittiin ja parin päivän päästä muistutin tulipunaisata sammakkoa.
Olo on myös hirveä, kutina.
Eikä se suinkaan loppunut siihen, että lopetin lääkkeen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu