Nettiauto

Basilisk

tota sellainen tiedote nettiautossa henkilö joka esintyy Mali Klaren tai Robert Evans ne on keksittyjä nimiä yleensä tulee vastaus:
Hello,
You contact me about my car Mercedes-Benz, C180, 2001 on www.nettiauto.com right?
You must know that the final price for my Mercedes-Benz, C180, 2001 it is negotiable. The car is in very good running condition, no damages, accidents or scratches no need repairs of course, is in perfect condition inside and outside as well the condition of the engine is perfect. I never smoke in it and i want to sell it to a serious person who will take very good care of it.
It has 133.000 km, year 06. 2001 and the price is € 4200 Euros , the tehnical revision has been made several weeks ago .
I only take in consideration those buyers who are really interesed in buying the car,NOT DEALERS , to be sure that I don't spend my time with endless disscutions, or pure curiosity.
Please mail me back if you are still interested, and if you want more details about the car or you have any other questions, I will be glad to answer them !!!

sitte ne tarjoa kuljetta auton seuravassa firmassa.... ja siiitä rahan imu alkaaa (ite on maksannu 4200€ eikä autoa näkynny)...

Id 34961
Url http://www.beta-trans-ltd.com
Domain beta-trans-ltd.com
IpAddress 68.180.151.74
Site Name Beta Trans LTD.
Web Host 68.180.151.74 yns2.yahoo.com., Yahoo , [email protected]
Email [email protected]
Status active
Whois
Domain Name: BETA-TRANS-LTD.COM
Registrar: MELBOURNE IT, LTD. D/B/A INTERNET NAMES WORLDWIDE
Whois Server: whois.melbourneit.com
Referral URL: http://www.melbourneit.com

Name Server: YNS1.YAHOO.COM
Name Server: YNS2.YAHOO.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 07-apr-2009
Creation Date: 07-apr-2009
Expiration Date: 07-apr-2010

Domain Name.......... beta-trans-ltd.com
Creation Date........ 2009-04-07
Registration Date.... 2009-04-07
Expiry Date.......... 2010-04-07
Organisation Name.... monica witowski
Organisation Address. P O Box 99800
Organisation Address.
Organisation Address. EmeryVille
Organisation Address. 94662
Organisation Address. CA
Organisation Address. US

Admin Name........... PrivateRegContact Admin
Admin Address........ P O Box 99800
Admin Address........
Admin Address........ EmeryVille
Admin Address........ 94662
Admin Address........ CA
Admin Address........ US
Admin Email.......... [email protected]
Admin Phone.......... 1.5105952002
Admin Fax............

Tech Name............ PrivateRegContact TECH
Tech Address......... P O Box 99800
Tech Address.........
Tech Address......... EmeryVille
Tech Address......... 94662
Tech Address......... CA
Tech Address......... US
Tech Email........... [email protected]
Tech Phone........... 1.5105952002
Tech Fax.............
Name Server.......... yns1.yahoo.com
Name Server.......... yns2.yahoo.com

Date Added 2009-04-09 16:15
Updated 2009-04-09 16:15

19

13786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basilisk

kertoka tän eteinpäin mä en halua että tähän jä enemmän porukka kii

• tosissas?

Väitätkö että oot oikeesti lähettäny rahat yöntimolle nikeriaan tosta vaan ja se lupaa lähettää sulle mersun paluupostissa? Nettiauton etusivulla vähänväliä varotuksia näistä huijareista, mutta ilmeisesti löytyy niin hölmöä porukkaa, että kannattaa yrittää. Ei voi muuta sanoa kun että tyhmyydestä sakotetaan.

• Basilisk
        tosissas? kirjoitti:

Väitätkö että oot oikeesti lähettäny rahat yöntimolle nikeriaan tosta vaan ja se lupaa lähettää sulle mersun paluupostissa? Nettiauton etusivulla vähänväliä varotuksia näistä huijareista, mutta ilmeisesti löytyy niin hölmöä porukkaa, että kannattaa yrittää. Ei voi muuta sanoa kun että tyhmyydestä sakotetaan.

oon katos... jotkut ihmiset oon vaa sinisilmäiset :S

• kaverin´´
        tosissas? kirjoitti:

puolustukseksi kyllä sanoa että tulee omalla naamallaan kertomaan asiasta. Moni muu saattaisi vaieta mikäli tällaisia typeryyksiä menisi tekemään.

Ja aloittajan tilanteeseen sanon sen että tässä kohtaa kyllä yöntimo ansaitsi rahansa. Ei jumalauta pidä rahoja siirrellä yhtään mihinkään pelkän sähköpostin perässä. Saa sitä järkeäänkin käyttää. Ja nyt kun yksi on onnistunut huijauksessa, poikii se varmasti monta uutta yrittäjää tilalle. Kiitos tästä.
        Huutonetissä olen kauppaa tehnyt myyjänä sekä ostajana tilisiirroilla mutta siinä on hieman pienemmät ympyriäiset, toistaiseksi on raha ja tavara vaihtanut omistajaa sovitusti. Mutta ei menetyskään iso ole jos hassi käy.

• maksettava...

Jos ei muuten älyä tuollaisten juttujen olevan huijauksia. Eli siinä mielessä ei pidä varoitella noista. Joku ostaa vielä talon jostain Englannista joka tuodaan sitten suomeen, vähän etumaksua abu kipullle 100 000e.

• Ei huij.
        tosissas? kirjoitti:

Nii just mietikää minne rahan lähetätte!
        Niin kuin äskeinen kirjoitti

(hyvin kirjoitettu=)

• vaikka kuinka

Sama kusettaja ilmoittelee nettiautossa jatkuvasti, kopioi kuvia(tai koko ilmoituksen) joltain autoliikkeeltä. Välillä tulee kusettajille vittuiltua sähköpostitse. Nettiauton ylläpito on aika nihkeä ja saamaton, niinkuin suoli24:llakin.

• Ford

Miten sattuikin, että oli aivan samanlainen teksti tuossa ilmoituksessa, kun siinä, missä kaupiteltiin vuoden 2006 mallista Ford Focusta.. Nettiautossa ensin myyjänä oli joku Carl Obens, joka vaihtui myöhemmin David Colemaniksi. Beta trans -yhtiö olisi kuljettanut auton ja Western Union -yhtiö olisi siirtänyt rahat. Ensin olisi vaan pitänyt maksaa puolet autosta, ennen kuin edes näkee siitä vilaustakaan. Epäilystä herätti myös se, että auton hinta oli jo valmiiksi alhainen, mutta silti siitä sai liiankin helposti vielä hintaa pois! Jouduimme sanomaan Davidille, että bye-bye..

• klee

siellä nettiautossa on ihan suomalaisilla nimilläkin esiintyviä huijareita.joten kannattaa olla varovainen kun esim puhelin numeron omistaja on eri kuin ilmoituksessa on.samoin on laita noissa pre paid numeroissa.numero ja nimi kannattaa kyllä tarkistaa ihan omatoimisesti kun netissä on niitä numeropalvelu juttuja.esim osakaupassa olen kuullu useita tapauksia että tilattu tavara ei ole ollu sitä mitä niissä kuvissa on.sitten kun yrittää selvitellä asian laitaa niin sitä myyjää ei saa enää puhelimella kiinni eikä sähköpostitkaan toimi.eikä kyseistä henkilöä edes ole olemassa,osoitekkin on ollu ihan keksitty.ei se että on kirjautunut johonkin netti foorumiin ole luotettavuuden tae.tänne kun voi kirjautua millä nimellä vaan.

• David Evans

Ja sama huijari varmasti taas kyseessä. Kauppasi Nettiautossa Jaguar S-Type 2005 -mallia hintaan 5900 euroa! Aika hyvä hinta yli 20 tonnin autosta.. Noh, viestittelin aikani asian huvittavuuden vuoksi ja katsoin, kuinka pitkälle kaveri asian veisi. Niin pitkälle päästiin että "lasku" tuli "rahtiyhtiöltä". Rahtiyhtiön nimi niinkin omaperäinen kuin "British Transport Company". Lisäksi siellä vilahti toi nimi minkä avulla löysin tämän keskustelun, nimittäin "Beta Trans LTD".

Myyjän tarina eteni Rovaniemeltä Britanniaan, jonne hän oli kuulemma muuttanut työn perässä ja ottanut auton mukaansa. Autossa oli kuitenkin "Finnish papers", eli olisi hänen mukaansa ollut helposti siirrettävissä Suomeen. Syy auton myymiselle oli, että tilalle hän oli hankkinut 2008 Mercedes CLS 320:sen. Periaatteessa, jos kyseessä olisi ollut rikas kaveri, olisi se jotenkuten voinut selittää Jaguarin edullisuuden, muttei tyypin innokkuutta myydä sitä ja lähettää jatkuvasti sähköposteja asian tiimoilta.

Kuten arvata saattaa, myyjä kirjoitti huonoa englantia, ja sähköpostin timezonen mukaan hänen sijaintinsa osui melko lähelle läntistä Amerikan mannerta.

Huijausyritys oli varma viimeistään siinä vaiheessa, kun sain ongittua auton rekisterinumeron. Tyyppi ilmoitti autonsa rekisterikilveksi "QWL-557". Tämän olisi pitänyt siis olla vanha suomalainen rekisterikilpi, mutta yksikään suomalainen rekkari ei ala "Q" -kirjaimella. Tarkistin AKE:lta.

Koko kauppasumma olisi pitänyt maksaa tälle oletettavasti kreikkalaiselle tilille:
      Account Name: MD AMIR MIAH
      Address: NESTURES 3 ,11251,ATHINA-PL.AMERIKIS,GR-ELLADA
      Account: 65557126
      IBAN: GR51 0120 0020 0000 0006 5557 126
      Swift Code (BIC): EMPOGRAA
      Bank Adress: 309 PATSOIN, ATHENS
      Online Banking
      Greece

- Joo morjensta vaan, että maksan!

Varokaahan muutkin nettihuijareita. Tämäkin tyyppi voi hyvin yrittää taas uudelleen jollain muulla autolla. Huijarit on uskomattoman röyhkeitä, ja niitä vastaan ei oikein taida olla muita tehokkaita suojautumiskeinoja kuin valppaus ja maalaisjärki. Paitsi että tiedätte mitä myydään, muistakaa myös AINA varmistaa myyjän omistusoikeuden kaupan kohteeseen! Stay sharp, chap!

• Huijatuksi tullut

Itellä palo kans sievonen summa rahaa omasta typeryydestä ja autokuumeesta johtuen. Auto ei tässä tilanteessa ollut edes kumman halpa tai mitään muutakaan erikoista vaan perushyvältä tuntuva diili. Ja aikasemmin olen 3 autoa tuottanut about samaan tapaan. Puhelimeenkin vastailtiin kuljetusfirmasta. Ei vastailla enään. Asia meni Poliisille.. poliisi ei saa mitään aikaseksi.. tapauksesta kuitenkin useita kuukausia jo! Pankki oli myös kyvytön tekemään mitään.. tajusin itekkin homman vasta kun siirsin rahat ja soitin saman tien pankkiin että oliko tapahtuma reksiteröitynyt... Oppirahat tuli maksettua. Tosin aikasemmilla kerroilla auto ei ole myöskään liikkunut ennen summaa. mutta tälläkertaa kuljetusfirma ei ollut minun valkkaama, joka sytytti hälyt liian myöhään...

Firman sivut löytyy vieläkin osoitteesta http://www.logisticspluseurope.com/ ja löytyvät jo nyt scämmisivustoiltakin.. tuolloin ei vielä löyttynyt.

Rahoja tuskin saan takasin. Autosta minulla on rekkarin kopio, auton kuvat yms mutta poliisi ei suostu edes tarkistamaan saksasta onko ko. autoa ikään ollutkaan siellä reksiterissä. samaten henkilön henkilöllisyys ja puhelinnumerot. Poliisi vitkastelee niidenkin kanssa. Myyjän osoite oli ainakin ihan jopa asiunalueella. Myös kuljetusfirman toimisto löytyi osoitteesta mutta siitä ei ole tietoa onko huijarit "kaapanneet" tiedot jne... myöskään EU kuluttajavirasto ei pystynyt järin auttamaan... vaikka selvittelit briteistä että firma löytyy reksiteristä eikä mitään erityistä mainintaa ollut...

Se että tulee huijatuksi on tosin omaa varomattomuuttaan ja sinisilmäsyyttään mutta se että nielee sen kaiken hiljaa eikä ole edes varoittavana esimerkkinä muille on mielestäni todella syvältä ja vielä nolompaa koska silloinhan ei myönnä oikein edes itellensä tapahtunutta ;)

• Mersu18011
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

Itellä palo kans sievonen summa rahaa omasta typeryydestä ja autokuumeesta johtuen. Auto ei tässä tilanteessa ollut edes kumman halpa tai mitään muutakaan erikoista vaan perushyvältä tuntuva diili. Ja aikasemmin olen 3 autoa tuottanut about samaan tapaan. Puhelimeenkin vastailtiin kuljetusfirmasta. Ei vastailla enään. Asia meni Poliisille.. poliisi ei saa mitään aikaseksi.. tapauksesta kuitenkin useita kuukausia jo! Pankki oli myös kyvytön tekemään mitään.. tajusin itekkin homman vasta kun siirsin rahat ja soitin saman tien pankkiin että oliko tapahtuma reksiteröitynyt... Oppirahat tuli maksettua. Tosin aikasemmilla kerroilla auto ei ole myöskään liikkunut ennen summaa. mutta tälläkertaa kuljetusfirma ei ollut minun valkkaama, joka sytytti hälyt liian myöhään...

Firman sivut löytyy vieläkin osoitteesta http://www.logisticspluseurope.com/ ja löytyvät jo nyt scämmisivustoiltakin.. tuolloin ei vielä löyttynyt.

Rahoja tuskin saan takasin. Autosta minulla on rekkarin kopio, auton kuvat yms mutta poliisi ei suostu edes tarkistamaan saksasta onko ko. autoa ikään ollutkaan siellä reksiterissä. samaten henkilön henkilöllisyys ja puhelinnumerot. Poliisi vitkastelee niidenkin kanssa. Myyjän osoite oli ainakin ihan jopa asiunalueella. Myös kuljetusfirman toimisto löytyi osoitteesta mutta siitä ei ole tietoa onko huijarit "kaapanneet" tiedot jne... myöskään EU kuluttajavirasto ei pystynyt järin auttamaan... vaikka selvittelit briteistä että firma löytyy reksiteristä eikä mitään erityistä mainintaa ollut...

Se että tulee huijatuksi on tosin omaa varomattomuuttaan ja sinisilmäsyyttään mutta se että nielee sen kaiken hiljaa eikä ole edes varoittavana esimerkkinä muille on mielestäni todella syvältä ja vielä nolompaa koska silloinhan ei myönnä oikein edes itellensä tapahtunutta ;)

Olipa Mersu halvalla myynnissä, niin ajattelimpa kysästä asiasta, niin pikaisesti otettiin sähköpostilla yhteyttä :)

Hello,

The car is in perfect condition ,no scratches,no damage,never been laid down or required any repairs.

The price I am looking for my Mercedes-Benz C 180 Sportcoupe is ¬ 4.200.00 .

My wife is from Greece and we decided to move in Greece.I have to sell it because we moved back to Greece and i have there my 2 cars.I buyed this car only for driving in Finland to work and home.I was working engineer at Vodafone.I sold my house and now i need to sell the car too. I can deliver the car to Finland if you are interested, please let me know.

I can send you some photos with the car if you want.

I am a serious person and want to be sure you are serious.

E-mail me so we can discuss more.

Sincerely, Thank You !!

• Teppili

No, minähän sain niin pitkälle vedätetyksi tyyppiä että pyysin lähettämään kuvan itsestään ja iso lappu kädessä missä lukee "MU A KUS TETAAN" ja tyyppihän laittoi kuvansa!! 3 viikkoa lupasin lähettää rahat ja kerroin olevani juuri silloin ja silloin Englannissa kuin autokin ja lupasin ajaa sen sieltä kotimaahan ilman transfeeitä jne jne. Olihan se hauskaa niin kauan kuin se hokas että MÄ KUSETANKIN SITÄ! MUAHAHAHA!!

• Ei huijata enään!

TÄLLÄINEN TULI:
      Hyvää päivää, I'm Robert Lunzer nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi, ja haluaisin tietää lopullisen myyntihinnan. Innolla vastauksianne mahdollisimman pian Ystävällisin terveisin. -------------------------------- Good day, I'm Robert Lunzer by name, I am interested in your advert and i would like to know the final selling price . Looking forward hearing from you as soon as possible Best Regards.
      Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Robert Lunzer

#joku yahoo sähköposti#
      MITÄ NE OIKEIN NÄILÄ YRITTÄÄ??
      MITÄ NE HYÖTYY?
      Minunki auto on n1000e arvoinen??

OLKAA TOSITARKKANA K A I K K I
      EI AUTO KAUPPOJA NETIN KAUTTA
      EI SHEKKEJÄ
      VAIN KÄTEINEN-TARKISTA RAHAN AITOUS JOS MAHDOLLISTA( esim kaupat tee kaupan huoltoaseman pihassa varmaan voi kaupassa-huoltoasemalla käydä tarkistamassa onko aitoa rahaa)

• ranekin

Robert lähetti minulle saman sisältöisen viestin, vastasin siihen ja hän ilmoitti lähettäneensä maksumääräyksen minulle.
        Huolintaliike tulee hakemaan auton heti kun olen ilmoittanut rahojen saannista.
        Voi olla tosissaan, koska auto on vähän valmistettu erikoismalli.
        Jos on huijari tulee "huolintaliike" hakemaan autoa verukkeella, että laiva lähtee tänään.
        Ei se mitään, koska auto ei ole omani, eikä se ole kotonani.

• Buick_riviera
        ranekin kirjoitti:

Robert lähetti minulle saman sisältöisen viestin, vastasin siihen ja hän ilmoitti lähettäneensä maksumääräyksen minulle.
        Huolintaliike tulee hakemaan auton heti kun olen ilmoittanut rahojen saannista.
        Voi olla tosissaan, koska auto on vähän valmistettu erikoismalli.
        Jos on huijari tulee "huolintaliike" hakemaan autoa verukkeella, että laiva lähtee tänään.
        Ei se mitään, koska auto ei ole omani, eikä se ole kotonani.

Moikka!

Sama kaveri lähetti myös minulle sähköpostia (Posti alla)
        Vastasin sähköpostilla hinnan, saa nähdä tuleeko vastausta.

Hyvää päivää,
        I'm Robert Lunzer nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi, ja haluaisin tietää lopullisen myyntihinnan. Innolla vastauksianne mahdollisimman pian

Ystävällisin terveisin.

--------------------------------

Good day,
        I'm Robert Lunzer by name, I am interested in your advert and i would like to know the final selling price . Looking forward hearing from you as soon as possible

Best Regards.

• ranekin
        Buick_riviera kirjoitti:

Moikka!

Sama kaveri lähetti myös minulle sähköpostia (Posti alla)
        Vastasin sähköpostilla hinnan, saa nähdä tuleeko vastausta.

Hyvää päivää,
        I'm Robert Lunzer nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi, ja haluaisin tietää lopullisen myyntihinnan. Innolla vastauksianne mahdollisimman pian

Ystävällisin terveisin.

--------------------------------

Good day,
        I'm Robert Lunzer by name, I am interested in your advert and i would like to know the final selling price . Looking forward hearing from you as soon as possible

Best Regards.

Tulihan se maksumääräys lopultakin, mutta henkilökohtaisena shekkinä jonka lunastus kestää iäisyyden.(rahtikuluihin oli varattu 2900euroa, olisikohan lentorahti?).
        Olin jo aikaisemmin ilmoittanut uuden maksukäytännön: rahat suora siirtona pankkiin ja rahtikirjaan merkintä INCOTERMS EXW (lyhennetty Ex Worksista, tehtaasta, varastosta)
        Ostaja järjestää kuljetuksen myyjältä perille asti ja huolehtii siitä. Myyjä toimittaa tavaran, kun hän asettaa sen ostajan käytettäväksi. Samalla jakautuvat kustannukset myyjän ja ostajan välillä ja riski tavaran vaurioitumisesta tai tuhoutumisesta siirtyy ostajalle. Ostaja hoitaa sekä vienti- että tuontimuodollisuudet.

Sähköpostit loppuivat tähän!

Ohjeita vastaisen varalle.
        -Avaa uusi pankkitili(ei rahaa, ei voi tyhjentää), jolle rahat siirretään.
        -Ostaja maksaa rahtikulut(rahdintilaaja maksaa)
        -ÄLÄ INNOSTU YLISUURESTA SHEKISTÄ!

• jepjep44
        ranekin kirjoitti:

Tulihan se maksumääräys lopultakin, mutta henkilökohtaisena shekkinä jonka lunastus kestää iäisyyden.(rahtikuluihin oli varattu 2900euroa, olisikohan lentorahti?).
        Olin jo aikaisemmin ilmoittanut uuden maksukäytännön: rahat suora siirtona pankkiin ja rahtikirjaan merkintä INCOTERMS EXW (lyhennetty Ex Worksista, tehtaasta, varastosta)
        Ostaja järjestää kuljetuksen myyjältä perille asti ja huolehtii siitä. Myyjä toimittaa tavaran, kun hän asettaa sen ostajan käytettäväksi. Samalla jakautuvat kustannukset myyjän ja ostajan välillä ja riski tavaran vaurioitumisesta tai tuhoutumisesta siirtyy ostajalle. Ostaja hoitaa sekä vienti- että tuontimuodollisuudet.

Sähköpostit loppuivat tähän!

Ohjeita vastaisen varalle.
        -Avaa uusi pankkitili(ei rahaa, ei voi tyhjentää), jolle rahat siirretään.
        -Ostaja maksaa rahtikulut(rahdintilaaja maksaa)
        -ÄLÄ INNOSTU YLISUURESTA SHEKISTÄ!

Niikun tuo yksi mainitsikin JÄRJEN käytöstä, suosittelen! Ei tarvi tyhmä olla.. oikeesti ;)

• ok

ok

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe