JE-pilleri ja iho

ahdistaa...

Vaikuttaako jälkiehkäisypilleri ihon kuntoon? Mulla on normaalistikin todella rasvoittuva ja epäpuhdas iho mutta finnit oon saanu pidettyä kurissa. Mutta nyt kun viime su otin jälkiehkäsypillerin niin iho on mennyt aivan kamalaksi. Finnejä vaan pukkaa ympäri naamaa:( onko muilla ollut samanlaista? Toivon vaan että menee ohi...

6

1573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten

ei. Ihan kuten lääkeselosteessa mainitaan.

• mainittu mitään

Ei siinä mun mielestä ollut mitään mainintaa tollasesta.

• mielestä
        mainittu mitään kirjoitti:

Ei siinä mun mielestä ollut mitään mainintaa tollasesta.

pakkausselosteessa mainittu mitään pillerin vaikutuksesta ihon kuntoon. Jouduinpa nimittäin itsekin ottamaan pari viikkoa sitten je-pillerin ja sen jälkeen ihoon on puhjennut normaalia enemmän finnejä. Yksi oikein isokin tuohon keskelle poskea! Ei tahdo lähteä sitten millään, mutta en viitsi mennä puristelemaan ja repimään, ettei jää järkyttävää arpea. Toivottavasti tää tästä rauhoittuisi..

• ........
        mielestä kirjoitti:

pakkausselosteessa mainittu mitään pillerin vaikutuksesta ihon kuntoon. Jouduinpa nimittäin itsekin ottamaan pari viikkoa sitten je-pillerin ja sen jälkeen ihoon on puhjennut normaalia enemmän finnejä. Yksi oikein isokin tuohon keskelle poskea! Ei tahdo lähteä sitten millään, mutta en viitsi mennä puristelemaan ja repimään, ettei jää järkyttävää arpea. Toivottavasti tää tästä rauhoittuisi..

Tollasesta voitais kyl mainita siinä kohdassa missä kerrotaan sivuoireista kun en oo näköjään ainut kenen iho on alkanut kukkimaan pillerin jälkeen. Toivottavasti menee pian ohi.

• kaikki...

...hormoonitoiminnan/-tasojen muutokset vaikuttavat usein ihon kuntoon, eli miksipä ei je-pillerikin. Itselläni ei ole tuosta henkilökohtaista kokemusta, mutta uskoisin, että kun hormonia on otettu kerralla isompi annos, eikä sen käyttö ole jatkuvaa niin eivät sen sivuvaikutuksetkaan kestäisi kamalan pitkään.

• Anonyymi

Mulla myös tullut paljon finnejä sen jälkeen, joten mietin samaa! Ilmeisesti joillain voi vaikuttaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe