Vaikuttaako jälkiehkäisypilleri ihon kuntoon? Mulla on normaalistikin todella rasvoittuva ja epäpuhdas iho mutta finnit oon saanu pidettyä kurissa. Mutta nyt kun viime su otin jälkiehkäsypillerin niin iho on mennyt aivan kamalaksi. Finnejä vaan pukkaa ympäri naamaa:( onko muilla ollut samanlaista? Toivon vaan että menee ohi...
JE-pilleri ja iho
6
1573
Vastaukset
- tai sitten
ei. Ihan kuten lääkeselosteessa mainitaan.
- mainittu mitään
Ei siinä mun mielestä ollut mitään mainintaa tollasesta.
- mielestä
mainittu mitään kirjoitti:
Ei siinä mun mielestä ollut mitään mainintaa tollasesta.
pakkausselosteessa mainittu mitään pillerin vaikutuksesta ihon kuntoon. Jouduinpa nimittäin itsekin ottamaan pari viikkoa sitten je-pillerin ja sen jälkeen ihoon on puhjennut normaalia enemmän finnejä. Yksi oikein isokin tuohon keskelle poskea! Ei tahdo lähteä sitten millään, mutta en viitsi mennä puristelemaan ja repimään, ettei jää järkyttävää arpea. Toivottavasti tää tästä rauhoittuisi..
- ........
mielestä kirjoitti:
pakkausselosteessa mainittu mitään pillerin vaikutuksesta ihon kuntoon. Jouduinpa nimittäin itsekin ottamaan pari viikkoa sitten je-pillerin ja sen jälkeen ihoon on puhjennut normaalia enemmän finnejä. Yksi oikein isokin tuohon keskelle poskea! Ei tahdo lähteä sitten millään, mutta en viitsi mennä puristelemaan ja repimään, ettei jää järkyttävää arpea. Toivottavasti tää tästä rauhoittuisi..
Tollasesta voitais kyl mainita siinä kohdassa missä kerrotaan sivuoireista kun en oo näköjään ainut kenen iho on alkanut kukkimaan pillerin jälkeen. Toivottavasti menee pian ohi.
- kaikki...
...hormoonitoiminnan/-tasojen muutokset vaikuttavat usein ihon kuntoon, eli miksipä ei je-pillerikin. Itselläni ei ole tuosta henkilökohtaista kokemusta, mutta uskoisin, että kun hormonia on otettu kerralla isompi annos, eikä sen käyttö ole jatkuvaa niin eivät sen sivuvaikutuksetkaan kestäisi kamalan pitkään.
- Anonyymi
Mulla myös tullut paljon finnejä sen jälkeen, joten mietin samaa! Ilmeisesti joillain voi vaikuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138