toisinajattelijat ?!

hnjtegrw

miksi usein toisinajattelijoita ei hyväksytä, taikka heidän puheita ei tuoda julki ?

miksi monesti ne jotka ovat oikeassa ja jakavat mielipiteensä julki niin saattaa joutua pois elävienkirjoilta?!

eikös usassa, venäjällä ja monessa muussa maassa ole ollut aika erikoisia kuolemantapauksia ?

6

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian äänekäs

      oppositio " joka yrittää valaista päätyy yleensä lyhtypylvääseen " , heitetään hiljaa hautaan . Suomessa " Bresnevin lapset " 1968-82 saivat aikaan massiivisen maasta pois muuton .

      • Mary60

        Toisinajattelijoita ei hyväksytä siksi, että he ja heidän näkemyksensä eivät sovi yhteen vallanpitäjien käsitysten ja etujen kanssa. He ovat siis uhka. Onhan toisinajattelijavainoja Yhdysvalloissa ja Venäjällä ja monessa muussakin maassa, mutta ei meidän tarvitse merta edemmäs kalaan lähteä kun Suomessakin harjoitetaan sitä. Lisäksi menetelmiä, joilla toisinajattelijoita yritetään vaientaa on varmasti useita mutta tässä on yksi josta kuulin: Medialla on sellainen toimintatapa kuin sanaviljely. Tämä tarkoittaa sitä, että median kautta jotkut tahot esim. valtaeliitissä käyttävät toisinajattelijoiden sanomisia tai kirjoituksia, joista otetaan usein esiintyneitä sanoja ja niitä toistellaan jatkuvasti. Tämän tarkoituksena on salaa ahdistella, peräti vainota ryhmää tai suorastaan yhtä ihmistä, joka halutaan hiljentää. Kyseinen sanaviljelytekniikka on käytössä Suomessakin.


      • Mary60 kirjoitti:

        Toisinajattelijoita ei hyväksytä siksi, että he ja heidän näkemyksensä eivät sovi yhteen vallanpitäjien käsitysten ja etujen kanssa. He ovat siis uhka. Onhan toisinajattelijavainoja Yhdysvalloissa ja Venäjällä ja monessa muussakin maassa, mutta ei meidän tarvitse merta edemmäs kalaan lähteä kun Suomessakin harjoitetaan sitä. Lisäksi menetelmiä, joilla toisinajattelijoita yritetään vaientaa on varmasti useita mutta tässä on yksi josta kuulin: Medialla on sellainen toimintatapa kuin sanaviljely. Tämä tarkoittaa sitä, että median kautta jotkut tahot esim. valtaeliitissä käyttävät toisinajattelijoiden sanomisia tai kirjoituksia, joista otetaan usein esiintyneitä sanoja ja niitä toistellaan jatkuvasti. Tämän tarkoituksena on salaa ahdistella, peräti vainota ryhmää tai suorastaan yhtä ihmistä, joka halutaan hiljentää. Kyseinen sanaviljelytekniikka on käytössä Suomessakin.

        Vallanpitäjien joukossa on riittävän runsaasti väkeä, jotka pelkäävät toisinajattelijoita. Juuri sitä on vaatimus yksimielisyydestä. Venettä ei saisi keikuttaa. Ja pulinat pois. Asenteen takana on vallan menettämisen mahdollisuus, pelko. Toisinajattelija koetaan uhkaksi eli juuri niin kuin toteat "Mary60". Kun vallanpitäjä alkaa pelätä erilaisia näkemyksiä, siis omista virallisista käsityksistään poikkeavia kannanottoja, niin keskustelun sijaan hän, tämä vallanpitäjä, alkaa mitätöimään erilaisen puheenvuoron käyttäjää, hiljentämään semmoisen äänen. Olikohan se maanteitä kiertävä Lenin vai vieläkin uhkaavampi taho Rolling Stones, joka sanoi, että "Valta turmelee". Valitettavasti meillä Suomessakin niin näkyy käyvän toistuvasti. Yksi selkeä merkki ilmiön realistisuudesta on vaatimus yksimielisyydestä. Olkoon vaikka kuinka kokematon uusi vallanpitäjä, niin valtaan päästyään hän uskoo muuttuneensa erehtymättömäksi. Surullista.


      • rga
        Mary60 kirjoitti:

        Toisinajattelijoita ei hyväksytä siksi, että he ja heidän näkemyksensä eivät sovi yhteen vallanpitäjien käsitysten ja etujen kanssa. He ovat siis uhka. Onhan toisinajattelijavainoja Yhdysvalloissa ja Venäjällä ja monessa muussakin maassa, mutta ei meidän tarvitse merta edemmäs kalaan lähteä kun Suomessakin harjoitetaan sitä. Lisäksi menetelmiä, joilla toisinajattelijoita yritetään vaientaa on varmasti useita mutta tässä on yksi josta kuulin: Medialla on sellainen toimintatapa kuin sanaviljely. Tämä tarkoittaa sitä, että median kautta jotkut tahot esim. valtaeliitissä käyttävät toisinajattelijoiden sanomisia tai kirjoituksia, joista otetaan usein esiintyneitä sanoja ja niitä toistellaan jatkuvasti. Tämän tarkoituksena on salaa ahdistella, peräti vainota ryhmää tai suorastaan yhtä ihmistä, joka halutaan hiljentää. Kyseinen sanaviljelytekniikka on käytössä Suomessakin.

        Mikä tämä juttu on? Minkälaisista toisinajattelijoista on kyse?


    • Väärin ajattelijoille

      Eikös tälläkin palstalla ollut hetki sitten kovasti juttua puolesta ja vastaan lex mokiasta?! Toisinajattelijat tyrmättiin, eikös? Mokia, tuo kommunistisen sekoomuksen lellikki, on joutunut ikävään ja hyvinkin kiusalliseen valokeilaan luetettavuutensa suhteen jälleen kerran. Tällä kertaa kyseessä ovat mokian puhelimissa olevat vakoiluominaisuudet joita mokia ei ole ollut halukas korjaamaan. Jaa mitä? No ne sähköpostien salasanat, miksi mokia kerää niitä? Linkkivinkki tiedottomille: http://www.taloussanomat.fi/talous/2009/04/17/nokian-ka nnykat-lahettavat-salasanoja-nokialle/20099857/133?pos= 26 Huomatkaa toki että mokia kerää tunnukset myös silloin jos kyseessä Ei olisikaan mokian oma s.postipalvelu. Toisinajattelijat vastustivat, muut tyrmäsivät tässäkin jutussa ne ns. toisinajattelijat jotka ajattelivat ihan itse. Siitäs saitte Lex Mokian kannattajat, sillä eihän Teillä olekaan mitään salattavaa, toisinajattelijoilla näemmä on.

      • lex mokia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe