..jos joku epäilee ettei pervokilla ole sivistäviä harrastuksia ja nautintoja..juuri tällä hetkellä tulen saunasta..istun takkatulen ääressä.. juon kylmää törley kuohista..katselen kirjasta Fernand Legerin maalauksia..ja teinpä tuossa eilen melkein valmiiksi pienen version eräästä Legerin maalauksesta..laitan sen ehkä profiiliin jos mahtuu.. joskus.. että kippis vaan perjantaille..sika fantzuuuu..
parahin huuhaakuonolaiset..
7
174
Vastaukset
- CharlieChaplin
Oletkohan joko hullu tai nero? Sehän on se pieni ero...D Mie luulen että on Huuhaa ja mukava!!!!
- olen aina uskonut
ja pidänkin sinua itselleni kuin sielunkumppanina. Hyvä pervokki...me elämme ruuasta ja silmän ja sielunruuasta myös ! (ruoasta,pilkunpuolittajille)
Pervi..odotan että näkyis galtsussas se maalaus)))
..kun se valmistuu se on kai pakko sinne laittaa..jos mahtuu.. ja sitten laitan sen vaika ebayhin myyntiin.. tosin se on vähän pikune aitoon verrattuna..
pervokki kirjoitti:
..kun se valmistuu se on kai pakko sinne laittaa..jos mahtuu.. ja sitten laitan sen vaika ebayhin myyntiin.. tosin se on vähän pikune aitoon verrattuna..
Se toinenkin joka on ihan hyvin tehty,jees mäkin kävin saunassa ja naatin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 321607
- 261506
- 291371
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161316