Unohdin eilen illalla kovasti koskenkorvissa panna herneet likoon. Tänä aamuna kello 6.30 hoidin homman. Ny viinakaupasta palanneena katsastan muistanko unohtaa keittää rokkani. Talkootkin tuli tältä päivältä tehtyä. Odottelen, että Bad Ria saapi kärsänsä kaukalosta ja tulee esittämään viisasta. Mulla on kylänvanhimmat kylässä ja laajakangas valmiina.
Papuvelliä
18
597
Vastaukset
- wirniksi
olen ymmärtävinäni että Bad Ria on sika, mutta onko se jotenkin erityinen tai sika ollenkaan ja miksi sillä on tommoinen nimi.
- Paranoia.Vanhus
Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.
- wirniksi
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.
ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.
- Paranoia.Vanhus
wirniksi kirjoitti:
ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.
On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.
- aina jonkun
On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.
jolle vittuilet?
- miun muistissa vikaa
TaikisN kirjoitti:
ole kyseessä molemminpuolinen tarve.
Mynttis, Nitta, Pirpana, Millan, Adria etc..
- pitämään
päiväkirjaa nii ei tarvi tänne?
- Synnove.Pullo
sopiskos vähän hemputusta teidänkin katsella? Nyt kun oma ganamerini on vihdoin päässyt sopimukseen Yöks.Tuutin kanssa olen julkaissut oman hittini "ei pidä luulla". Linkki sinne ei ole täällä päinkään eikä yhtään tallennetta ole jäljellä.
- Paranoia.Vanhus
Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta
- Synnove.Pullo
Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta
Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?
- Paranoia.Vanhus
Synnove.Pullo kirjoitti:
Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?
Tai sitten se on tarpeen mukaan eronnut tai kertoo, että "vaimoni ei ymmärrä minua."
- Puhurix
tänään oli talkootyönä?
- Paranoia.Vanhus
Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.
- Puhurix
Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.
semmonen suurempi rakennusrojekti.
(talkoista) johtuivat saviset saappaat ;)
Vieläkö ne pavut on likoamassa?
- paskantanu
ne seinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345167Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2815017Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564471Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont211774Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151621- 1051486