Unohdin eilen illalla kovasti koskenkorvissa panna herneet likoon. Tänä aamuna kello 6.30 hoidin homman. Ny viinakaupasta palanneena katsastan muistanko unohtaa keittää rokkani. Talkootkin tuli tältä päivältä tehtyä. Odottelen, että Bad Ria saapi kärsänsä kaukalosta ja tulee esittämään viisasta. Mulla on kylänvanhimmat kylässä ja laajakangas valmiina.
Papuvelliä
18
614
Vastaukset
- wirniksi
olen ymmärtävinäni että Bad Ria on sika, mutta onko se jotenkin erityinen tai sika ollenkaan ja miksi sillä on tommoinen nimi.
- Paranoia.Vanhus
Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.
- wirniksi
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.
ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.
- Paranoia.Vanhus
wirniksi kirjoitti:
ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.
On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.
- aina jonkun
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.
jolle vittuilet?
- miun muistissa vikaa
TaikisN kirjoitti:
ole kyseessä molemminpuolinen tarve.
Mynttis, Nitta, Pirpana, Millan, Adria etc..
- pitämään
päiväkirjaa nii ei tarvi tänne?
- Synnove.Pullo
sopiskos vähän hemputusta teidänkin katsella? Nyt kun oma ganamerini on vihdoin päässyt sopimukseen Yöks.Tuutin kanssa olen julkaissut oman hittini "ei pidä luulla". Linkki sinne ei ole täällä päinkään eikä yhtään tallennetta ole jäljellä.
- Paranoia.Vanhus
Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta
- Synnove.Pullo
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta
Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?
- Paranoia.Vanhus
Synnove.Pullo kirjoitti:
Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?
Tai sitten se on tarpeen mukaan eronnut tai kertoo, että "vaimoni ei ymmärrä minua."
- Puhurix
tänään oli talkootyönä?
- Paranoia.Vanhus
Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.
- Puhurix
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.
semmonen suurempi rakennusrojekti.
(talkoista) johtuivat saviset saappaat ;)
Vieläkö ne pavut on likoamassa?
- paskantanu
ne seinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673