Papuvelliä

Paranoia.Vanhus

Unohdin eilen illalla kovasti koskenkorvissa panna herneet likoon. Tänä aamuna kello 6.30 hoidin homman. Ny viinakaupasta palanneena katsastan muistanko unohtaa keittää rokkani. Talkootkin tuli tältä päivältä tehtyä. Odottelen, että Bad Ria saapi kärsänsä kaukalosta ja tulee esittämään viisasta. Mulla on kylänvanhimmat kylässä ja laajakangas valmiina.

18

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wirniksi

      olen ymmärtävinäni että Bad Ria on sika, mutta onko se jotenkin erityinen tai sika ollenkaan ja miksi sillä on tommoinen nimi.

      • Paranoia.Vanhus

        Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.


      • wirniksi
        Paranoia.Vanhus kirjoitti:

        Bad Ria ei ole sika. Hän on suuri julistaja, järkevin filantrooppi, joka uudelleen saappaan varressa nuttituna maahamme saatu. Hän vaan syö minun kaukalostani jumakekka. On hyvin tärkeää, että Bad Rialla on tommoinen nimi.

        ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.


      • Paranoia.Vanhus
        wirniksi kirjoitti:

        ymmärsin. Tosiasiassa en ymmärtänyt vieläkään mitään, mutta sehän ei ole uutinen. On kuitenkin väärin että suuri julistaja syö kaverin kaukalosta ja silleen.

        On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.


      • aina jonkun
        Paranoia.Vanhus kirjoitti:

        On kolmannen polven teräsmies ja tekee vaikka pilkusta viilan.

        jolle vittuilet?


      • aina jonkun kirjoitti:

        jolle vittuilet?

        ole kyseessä molemminpuolinen tarve.


      • miun muistissa vikaa
        TaikisN kirjoitti:

        ole kyseessä molemminpuolinen tarve.

        Mynttis, Nitta, Pirpana, Millan, Adria etc..


    • pitämään

      päiväkirjaa nii ei tarvi tänne?

    • Synnove.Pullo

      sopiskos vähän hemputusta teidänkin katsella? Nyt kun oma ganamerini on vihdoin päässyt sopimukseen Yöks.Tuutin kanssa olen julkaissut oman hittini "ei pidä luulla". Linkki sinne ei ole täällä päinkään eikä yhtään tallennetta ole jäljellä.

      • Paranoia.Vanhus

        Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta


      • Synnove.Pullo
        Paranoia.Vanhus kirjoitti:

        Reservaatissa vallisee Hilma. Todennäköisesti konsonantti ei ole ostettavissa yhtä heleposti kuin vokaali. Hamputusta on tarjolla useissakin viesteissä, mutta kainaloni ovat kuivat edellisestä roikunnasta

        Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?


      • Paranoia.Vanhus
        Synnove.Pullo kirjoitti:

        Tottakai tulen esiintymään. Vaikka kaunis oli Hilma niin parempi laulajatar ynnä karsimaattisempi olen minä. Onko se kunnanlääkräri leski?

        Tai sitten se on tarpeen mukaan eronnut tai kertoo, että "vaimoni ei ymmärrä minua."


    • Puhurix

      tänään oli talkootyönä?

      • Paranoia.Vanhus

        Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.


      • Puhurix
        Paranoia.Vanhus kirjoitti:

        Aina riittää arpeettia. Ensi per/tai latana pidämme kakkosnelkkua pystyssä, kun timpermannit lyövät 4 tuumaista kylkeeen.

        semmonen suurempi rakennusrojekti.


    • (talkoista) johtuivat saviset saappaat ;)

    • Vieläkö ne pavut on likoamassa?

      • paskantanu

        ne seinille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe