Ihanne pituus/paino

Mikä voisikaan olla epäesteettisemmän näköistä kuin lyhyt ihminen? No, tietysti lyhyt ja lihava ihminen (hyi) Valio-ihmisen pituus ja paino Naiset 176-180 cm 65-75 kg Miehet 182-188 cm 75-85 kg (185/78) Onnittelut, mutta vain niille, jotka omaavat nämä maagiset mitat. Hyvä :) *vaivautunut* http://www.youtube.com/watch?v=KMbeSqd5x3c "Kirjoitan yksinkertaisesti, koska lukijani ovat yksinkertaisia" MarttyyriMallari-TTt

16

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      majesteettinne on mitoista 158cm/48kg?

      • normaalin,

        lapsen mittoja.


      • jos nuo ovat sinun mittasi, niin jäät ilman onnitteluja. "Olet kuulema teini-ikäinen? :)" MarttyyriMallari-TTt


      • kasvaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos nuo ovat sinun mittasi, niin jäät ilman onnitteluja. "Olet kuulema teini-ikäinen? :)" MarttyyriMallari-TTt

        vielä. Toivottavasti tässäkin tapauksessa.


      • tyytyväinen_N
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos nuo ovat sinun mittasi, niin jäät ilman onnitteluja. "Olet kuulema teini-ikäinen? :)" MarttyyriMallari-TTt

        Heti alkuun sanoisin, että lapsellinen oli aloitus, mutta se ehkä oli tarkoituskin. Minä itse naisihmisenä olen senttiä vaille 160 ja nyt aikuisena painoakin on ihan riittävästi (ei liikaa kuulema kuitenkaan). Ja pakko sanoa, että vientiä on ja on ollut aina! Eli ei ole elämä senteistä eikä kiloista kiinni, vaan omasta asenteesta ja tyytyväisyydestä. Tosin, aika monet ystäväni, ne reilut 160 senttiset:) ovat pahimpia arvostelijoitani..., mutta he olen jättänyt omaan arvoonsa jo aika päiviä sitten, kun tiedän mistä niissä puheissa loppupeleissä on kysymys.. Ettei vaan aloittajallakin ole jotakin "hampaankolossa" jotain tiettyä henkilöä kohtaan:)!??


    • *ikävöinyt*
    • kauheita

      tukkijätkiä nuo sinun akat. Minkä pienempi, sen parempi.

    • linkitit,

      Linkitit sitten naiseen, jota minä pidän maailman kauneimpana koskaan eläneenä naisena, vaikka nainen ( ja hetero) olen itsekin. Sillä tavalla. Vai että 176- 180 cm ja 65-76 kg? No ei satu mitat omalle kohdalle. Ja sinut aloituksesi sisällöksi ajatellen, hyvä.

    • laitat yhden mun lempileffoistani tuohon näsäviisasteluun liitteeksi? Lisäksi kysyisin, että mihin kategoriaan asetat leffassa esiintyneen Audrey Hepburnin, kun hän ei mahdu noihin määrittelemiisi "ihannemittoihin"? Vähintään 15 kg kevyempi ja pituuttakaan tuskin "riittävästi". Oma kategoria on: top 5 maailman kauneinta. "Kirjoitan yksinkertaisesti, koska pyrin yksinkertaisuuteen"

      • laitoin suosikkielokuvasi näsäviisasteluni liitteeksi siksi, että aiheeni on yhtä pinnallinen kuin ko. elokuva. "Ok? :)" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        laitoin suosikkielokuvasi näsäviisasteluni liitteeksi siksi, että aiheeni on yhtä pinnallinen kuin ko. elokuva. "Ok? :)" MarttyyriMallari-TTt

        Elokuva kritisoi ja kyseenalaistaa rahaa ja pinnallisuutta. "Sinä et"


    • vitusta sä oot repiny noi pituus/paino määrät. :D 182cm ja 75kg painava mies on aika tikku kyl. Ei sil kaveril ainakaa mitää lihaksia ole, ehkä sit joku maratoonari... Ja toi naisten pituus on aika naurettava, mutta jokaisel tietenki omat "vaatimukset". :)

      • Marttyyri-fani

        kyseenalaista Suuren Johtajamme antamia määrityksiä. Olethan sinäkin kunnioittava Häntä kohtaan?


    • Serpico

      Ei ole helppoa näköjään sinulla. Valio-ihminen...

    • vänksy

      miehen penikselle, valio-ihmisen penikselle? Entä valio-ihmisen rintojen kuppikoko?

    • Papeete1

      Pieni on kaunista!! Nimim. 54kg ja 157cm PITKÄ

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe