mersu saksasta

niin mersumies

saksa Mercedes-Benz 220 Umweltfreundlich fahren & sparen: Die neuen Neuwagen-Modelle 2009 EUR 22,000 suomi veho: E 220 CDI BE* 2 143 125 (170) 139 veroton hinta 40350,sis.alv 22%. autovero 10559,89 kokonaishinta 50909,89. kannattaako hakea saksasta,tuskin nyt enemmän menee autoveroa kuin vehon tuomasta autosta. eli olenko ymmärtänyt vehon hinnan väärin.

11

3927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtänyt

Esim. C220CDI sedan listahinta Suomessa 34 650,- listahinta Saksassa 35 967,75 (19% MwSt.) Mobilesta löytyy uusia 28 tuhannesta alkaen.

• merssumies135fgdw

oli muuten E mersu ja mobile.de:SSä,ja vehon hinnat vehon hinnastosta ja kun ja tolla mersulla mikä oli mobilessa oli ajettu jo 100km,mut ei kai siitä mene enempää veroa kuin vehon maahantuomasta?

• malli?
        merssumies135fgdw kirjoitti:

oli muuten E mersu ja mobile.de:SSä,ja vehon hinnat vehon hinnastosta ja kun ja tolla mersulla mikä oli mobilessa oli ajettu jo 100km,mut ei kai siitä mene enempää veroa kuin vehon maahantuomasta?

Itse en ainakaan löytänyt uutta W212 korimallia tuohon hintaan, en itse asiassa oikein alle 40 tuhannen. Laita vaikka linkki. E220CDI mersun listahinta on 41 590,50. Suomalaisissa on muistaakseni parempi varustus.

• haaveena mersu
        malli? kirjoitti:

Itse en ainakaan löytänyt uutta W212 korimallia tuohon hintaan, en itse asiassa oikein alle 40 tuhannen. Laita vaikka linkki. E220CDI mersun listahinta on 41 590,50. Suomalaisissa on muistaakseni parempi varustus.

vehon hinnat löytää vehon mersu sivuilta, mutta totuushan on että nyt kun näkyy autoverottomat hinnat ,niin suomessa ne on korkeammat kuin saksassa? ja luulis autoveron olevan kaikille sama?ja tämä esimerkki löytyy mobile.de sivuilta ja kun vertaa hintoja suomen hintoihin niin erot ovat aika merkittävät. tähän asti autoliikkeet on salannu verottomat hinnat? eikö kannattais hakee jo uusi auto itse vaikka ruotsista?(esim volvo v70)

• on naisilla etupuolella?
        malli? kirjoitti:

niin ainahan on suomeen autot tuotu paremilla varusteilla!

• halpoja Mersuja löytyy
        haaveena mersu kirjoitti:

vehon hinnat löytää vehon mersu sivuilta, mutta totuushan on että nyt kun näkyy autoverottomat hinnat ,niin suomessa ne on korkeammat kuin saksassa? ja luulis autoveron olevan kaikille sama?ja tämä esimerkki löytyy mobile.de sivuilta ja kun vertaa hintoja suomen hintoihin niin erot ovat aika merkittävät. tähän asti autoliikkeet on salannu verottomat hinnat? eikö kannattais hakee jo uusi auto itse vaikka ruotsista?(esim volvo v70)

Suomen hinnat löytyy mercedes-benz.fi sivuilta, Saksan vastaavat mercedes-benz.de. Mobilesta en ole vieläkään löytänyt uuden korimallin E-mersua 22 tuhanteen, joten pistäkääpä linkki tai lopettakaa valehtelu.

• ei aina voi kaikkia tietää
        halpoja Mersuja löytyy kirjoitti:

Suomen hinnat löytyy mercedes-benz.fi sivuilta, Saksan vastaavat mercedes-benz.de. Mobilesta en ole vieläkään löytänyt uuden korimallin E-mersua 22 tuhanteen, joten pistäkääpä linkki tai lopettakaa valehtelu.

on ilmeisesti vanha malli ,mutta uusi kuitenkin? ei kaikki voi tietää mersun malleista kun kaikki mersut on ollu samannäköisiä 60luvulta asti. itse ostaisin mielummin uuden v70 volvon ja ruotsista?

• vaan tosissaan
        ei aina voi kaikkia tietää kirjoitti:

on ilmeisesti vanha malli ,mutta uusi kuitenkin? ei kaikki voi tietää mersun malleista kun kaikki mersut on ollu samannäköisiä 60luvulta asti. itse ostaisin mielummin uuden v70 volvon ja ruotsista?

Kuka ny homovankkuria ruottista itselleen haluais??? Herätkäähän jo...

• turisti2006

Kyllä nyt selvästi kannattaa hakea myös uusi mersu itse Saksasta. Vero ei voi mennä enempää kuin mitä Suomen autoliikkeessä myynissä olevasta. Tuossa Saksan hinnassa saattaa olla jo laskettu romutuspalkkio vanhasta (2500 euroa) valmiiksi. Hyvä huomata että myös uusista autoista saa Saksassa 20-30%:a alennusta listahinnoista.

• kukkuu?

Nyt on asiantuntevaa porukkaa liikkeellä!

Minä ostan kaikki uudet E-mallit (W212 ja S212) jotka tuotte pihaan alle 40000€...
        Ei kun vaan.

• lvattu
        kukkuu? kirjoitti:

Nyt on asiantuntevaa porukkaa liikkeellä!

Minä ostan kaikki uudet E-mallit (W212 ja S212) jotka tuotte pihaan alle 40000€...
        Ei kun vaan.

Aika vapaasti annat lupauksen. Mahtuuko teitinpihaan autojenkuljetusautoo. Käyppä avaamassa se lehmihaan portti, maanantaina tulee koko rekallinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe