Mielipiteitä?

Piippu10

Haluaisin kuulla ihan yleisiä mielipiteitä muutamista seikoista... Oliko Pirkko oikeasti jatkopaikan arvoinen? Oliko parempi tanssillisesti kuin Kim ja Sanni? Mielestäni ei. Ja (kuten jo jossain aikaisemmin pohdittiin) Satu veti nin äärettömän hyvin ja oli pudotusuhan alla. Oliko teistä oikein? Minusta Pirkon kuuluisi ehdottomasti tippua. Samallaisia vai erilaisia mielipiteitä? :)

6

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

      alkaa jo oksettamaan tuo säääälillä pelaaminen.

    • muutamia vain

      Kimillä taisi ainakin haastattelun perusteella olevan jo liikaa muita töitä, sama juttu kuin Pöyhösellä aikoinaan. Siis halusi itse ulos. Järjestetty juttu. Satulta todella hieno tanssi. (Huono kolttu, etuosa oli hieno ja sopi koreografian teemaan mutta takaa ihan lattarikisakolttu, ei hyvä matalissa koroissa. Mutta sitähän ei tietty arvosteltu. Mutta Eevalle terveisiä...) Tanssi oli hieno ja ennekaikkea pitää nostaa hattua viime viikkojen kehitykselle. Pirkkoa ei joutanut katsoa kun ei kerennyt. Todella hyvä, että Mika on omalla urallaan päättänyt keskittyä vakioihin. Nyt olisi ollut aika Wilsonin tippua. Ehkä sitten ensi viikolla. Toisaalta katsova kansahan saa mitä tilaa... Mutta Rosalle 10 pistettä. Vaikka oli itse sitä mieltä että epäonnistui tanssissaan näimme ensimmäisen kerran tänä keväänä oppilaalta ajoitain ihan oikean tanssiasennon. Näkyy hyvin, että Sami ymmärtää erittäin hienosti vartalonkäytön merkityksen ja osaa sen myös oppilaalleen opettaa. Todella kova suoritus vaikka olikin hiukan varovainen. Taidollisesti ehdottomasti finaaliin, toivottavasti äänestäjät osaa arvostaa tätä taidonnäytettä. Toivefinaali taitaa olla Sami-Rosa ja Janne-Satu.

      • sambala

        OLI OIKEIN HIENOA TANSSIA ROOSALTA JA SADULTA,KYLLÄ WILSON ON NAURWETTAVA MONGERRUSIEN KERA.


    • ja muitakin mielipiteitä

      "Oliko Pirkko oikeasti jatkopaikan arvoinen? Oliko parempi tanssillisesti kuin Kim ja Sanni? Mielestäni ei." Ei minustakaan, tällä kerralla. Tosin Pirkon kengänkorko-episodi vaikutti suoritukseen takuulla ja hän on pärjännyt aiemmin paremminkin. Ihmiset eivät tässä vaiheessa halua rankaista yhdestä mokasta, vaan katsovat ennemmin kokonaisuutta, mikä onkin mielestäni oikein. Kim puolestaan kertoili muista päälle painavista töistään niin, että jäi mielikuva siitä, että hän halusikin jo pois. Itse en äänestänyt kumpaakaan. Tanssitaidollisesti kuitenkin Wilsonin olisi pitänyt nyt pudota. Wilson on minusta hurjan sympaattinen ja miellyttävän oloinen mies, mutta tässä vaiheessa kilpaillaan jo taidoillakin (tai ainakin pitäisi kilpailla mielestäni). "Ja (kuten jo jossain aikaisemmin pohdittiin) Satu veti nin äärettömän hyvin ja oli pudotusuhan alla. Oliko teistä oikein?" Ei ollut oikein. Mielestäni se on ihan käsittämätöntä. Satu on kuitenkin jäljellä olevista kilpailijoista se, joka on kehittynyt eniten tämän kisan aikana, ja alun kankeasta ja varautuneesta tytöstä on kehittynyt kisan kuluessa heittäytymiskykyinen, iloluontoinen ja hurjan hyvin tanssiva nainen. Hänen kohdallaan kehitys on ollut niin silmiinpistävän huimaavaa, että hän ansaitsisi todellakin päästä finaaliin. Olin todella hämmästynyt kun hän oli pudotusuhassa taas. Eivätkö ihmiset näe hänen huimaavaa kehitystään ja tanssitaitoaan? Rosa Meriläinen on ollut tasaisen tasokas tanssija ja toivoisin hänet Sadun ohella finaaliin. Kaikenkaikkiaan kuitenkin mielestäni sekä Wilsonin että Pirkon olisi pitänyt pudota ennen Kimiä ja Miiaa.

      • Ave-59

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Ei Wilssonin "tanssitaidolla"pitäis enää olla mukana vaan ois pitänyt tippua jo viime sunnuntaina. Sit tänään Rosalle annettin pisteitä aivan turhan paljon esitykseen nähden.Rosa oli aivan liian jäykkänä koko tanssin ajan ja sit se älytön pillitys tuomareiden edessä meni aivan yli ymmärryksen!Hakiko vain säälipisteitä?Rosa taitaa olla samanlainen kuin toissa vuonna oli Mariko ettei kestä epäonnistumisia lainkaan vaan aina pitäis olla paras!Vaikka kyllä vielä olen sitä mieltä että Rosan kuuluu olla ehdottomasti finaalissa. Sit Satu on toinen jonka nykyisten esitysten jälkeen kuuluisi olla finaalissa.Satu on kehittynyt todella paljon alkuajoista ja nyt näkyy selvästi se että Sadulla synkkaa hyvin yhteen parinsa kanssa ja he nauttivat tanssimisesta.Satu on oppinut irrottelee ja fiilistelemään ja sitä on nautinto katsoa!!!! Eli minun mielipide on että nyt äkkiä eroon Wilssonista ja sit pois Pirkko ja finaaliin Rosa sekä Satu pariensa kanssa!!!


    • Nimetön

      ,olin jo ihan varma,että pirkko ta kirwa olis ollu lähtöuhan alla.,,,, Ainakin Satu ja Kim osaavat hyvin tanssia,se Roosa nyt ehkä itki sen takin,että sais jäädä,taktikoi,kun ei muuta kekannut!!Kyllähän nyt kansanedustajanakin olleen pokka pitää yhden tanssin kestää,hei hallooooo!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2331
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2076
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1592
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1351
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1335
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1226
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1105
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe