Aattelin hommata 156 alfan 2litrase tai sit 2.5 v6:sen...oon vaa kuullu et ei oo mitää kestävimpiä vehkeitä ku oon katellu tuolt nettiautost ni millään ei ole yli 300000km ajettu...onks mitää tyyppivikoja tms...?!
alfa 156
3
795
Vastaukset
- PELTO VOI
HANKKIA PASKAA MUUTEN EI
- ogdfgj
Tällästä vastausta kaipailinkin...
- sonomatti
Auto kuin auto tarttee huoltaa jotta kestää. Alfoissa on omat tyyppivikansa ja huono maine johtuen aikanaan huonoista sähkölaitteista ym. Itellä on 156 2.0 jts ja olen ollut tyytyväinen. Jakohihna on KAIKISSA 156:ssa vaihdettav 60 tkm/3 v. On tarkka tästä ja jos hihna laukee niin sen konelle kiitos ja näkemiin. Ja öljyt on tsekattava aika tiuhaan, jotkut yksilöt syö aika reippaasti. Etupään tukivarret on noin 100 tkm kohalla vaihettava ja ovat aika hintavia. Auto on mahtava ajaa ja tyylikäs ja veljelläni on 260 tkm mittarissa (156 2.0 ts) eikä ollut mitään ihmeempää. Mulla on vasta 75 tkm mittarissa...Eikä ole ruoste herkkä auto tämä 156. 2.5 V6 on kytkimen kanssa kuulemma ongelmia kuten myös ILMIN kanssa (ilmamäärämittari). Mutta kulkee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522624555Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923423Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242626Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582295Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962179TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain901472Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli701239- 55811