Kannattaako Keskusta geenimuuntelua?

Voiko tosiaan olla totta, että ministeri Paula Lehtomäki olisi EU-kokouksissa vastustanut geenimuunnellun maissin kieltämistä? Puhutaan, että pääministeri Matti Vanhanen olisi niin ikään geenimuuntelun hyväksyjien riveissä. Sikäli mikäli asia on todellakin noin, niin kehnolla tolalla on meidän vallanpitäjiemme arvostelukyky. Nyt tässä lienee paikallaan todeta, että itse henkilökohtaisesti en kuulu minkään viherpiiperöliikkeen riveihin, vaan yritänpä ajatella pelkästään omalla päälläni.

4

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä liittyy

SAK:n vasemmistolle maksamiin pimeisiin puoluetukiaisiin? Siis kaikenlisäksi antanut niidenkin rahoja, jotka eivät punikkija kannta! Vai maissinviljelystä tulisi Suomen viljelyskasvi? Viljellään vaan, jos sopiva lajike löytyy. Ruokaa se on maissikin. Kyllä ne on nykyään enenpi tai vähenpi geenimuunneltuja, ja muutenkin kemiallisesti kuorrutettuja pöperöitä mitä sisäämme ahdetaan. Puhdasta luomua ei ole enää olemassakaan. Yksi punapaviaanien rahastuskeino, muiden joukossa. Turhaa älämölöä koko asiasta. Jos itse kasvattaa, niin pirustako tiedät mitä nuo siemenet(kasvit) ovat läpikäyneet. Ilmasta jo tulee niin paljon keikenlaista, että ei muutako kaikki ruoat ääntäkohden, jos sillä hengissä pysyy. Poroa, hirveä ja lohtahan minäkin pureskelen. Pekkerellisienetkin on hyviä, niinkuin muikutkin. Höpöhommaa edes yrittää noita vältellä. Kuoleehan sitä kerran kuitenkin. Ei ne paskala enää kasva niin nopeasti, ja tuottavasti, kun nuo suuret plantaasiherrat tarvitsevat rahaa turhuuteen. Mikana kun on päättäjätahot itse noissa bisneksissä, niin kukaan ei vastusta. Ainakaan demarit. Kaikilla näkyyy vaan olevan hirveä hinku rikastua, tulevaisuudesta viisveisaavat, vaikka sukupolvet sen jälkeen paskaan hukkuisivat, ja kuolisivat. Kyllä keskuta on kuitenkin kaikkein viattomin tuohonkin touhuun, ja on eniten agendan kannalla. Demarit tuohonkin suuriin syyllinen.

• Monsanton maissi tarjoaa osuvan esimerkin, mitä kaikkea tuhoa geenimuuntelu voi aiheuttaa. Kun idea on kerran otettu käyttöön mm. maissin kohdalla, niin sietääpä meidän suomalaisten ajatella ja etukäteen varautua, ettei samaa teknologiaa ruveta vaivihkaa soveltamaan rukiiseen, ohraan, vehnään, kauraan. Kysymyksessä ovat tässä yhteydessä meidän olosuhteisiimme sopivat ja sopiviksi jalostetut lajikkeet, jotka globaali siemenbisnes tuhoaisi. Pitäisikö geenimuuntelun liittyä vielä jotain kautta ay-liikkeen vasemmistopuolueille maksamiin avustuksiin? Sepähän veisikin koko debatin uusiin sfääreihin. Ennemminkin tulee mieleen, että mahtaisiko MTK:lla olla jokin kanta asiaan ja mahtaisiko MTK avustaa vaaleissa sopiviksi katsomiaan ehdokkaita ja tahoja? Toisaalta saahan vaalitukea antaa, jos sen tuen reilusti ilmoittaa. Vai mitä? Minä nyt en ole ay-liikkeen enkä myöskään MTK:n asialla enkä agenttina.

• esimerkkinä

vastenmielinen apollo kuutiopää, jonka geeneihin on sotkeutunut Frankensteinin keitoksia (tai spermaa). Jos tuo peräpukama ei ole todiste manipulaatiosta niin mikä sitten. Maukan peruukki ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe