Penis suuremmaksi bodaten

KankiKaikkonen

Vitsitys kun ensi kertaa laskin rasvat alle 10 %:n niin kikkelin pituus lepotilassa ja stodiksessa kasvoi 3 senttiä. Ennen levossa 13 ja stodiksessa 19,4 sentin peniksen mitat olivat nyt 16 ja 22,5 cm. Nivusrasvat kun polttaa niin jokainen saa 3-4 senttiä lisää mittaa. Mites teillä? Ei siis tarvitse olla riuku että kulli näyttää suurelta vaan myös todella lihaksikas bodaaja saa kalun suuremmaksi dieettaamalla rasvat alle kympin.

18

11630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska

      Asiassa on toki tieteellistä perääkin, mutta kukaan ei voi PAIKALLISESTI sitä rasvaa polttaa, että kyllä se fläsä lähtee muualtakin, kuin nivusista.

      • olen..

        ..treenannut kikkeliä penispainoilla ja pumpulla siitä asti kun olen painojakin nostellut. On 4-5 senttiä tullut lepo/stondispituutta lisää sinä aikana, paksuuttakin melkein saman verran. En ole ikinä ymmärtänyt sitä ettei kikkeliä kannata treenata siinä kuin muutakin kroppaa. Penispainot venyttää takuulla ajan kuluessa jokaisen jormaa useita senttejä ja pumppu taas lisää paksuutta ja erektion kovuutta. Ajan kanssa myös lepopaksuus ja pituus kasvavat huomattavasti edellisiä käytettäessä. Penistreeni on yksi osa harjoitteluani. Painoja käytän yleensä päivittäin bokserin lahkeesta roikkuen farkuissa useamman tunnin, kun ei näy ulospäin kuin hieman pitempänä puikkona ja pumppuakin käytän lähes päivittäin 15-20 minuuttia. Ero entiseen on merkittävä kun nyt lepotilassa kalu on 16 senttinen ja stondiksessa 24 cm päältä mitattuna, paksuudessa ero on vielä dramaattisempi.


      • tetenkään

        On selvää että kun bodaaja polttaa rasvat alle kymmeneen niin se palaa kaikkialta, siihenhän bodaus juuri perustuu. Vaan on se hienoa että penis saa vielä bonuksena visuaalista sauna/sänkypuuhamittaa lisää senttikaupalla. Tästä syystä mun rasvat on ympäri vuoden kympin tienoilla.


      • Paskapökääle
        olen.. kirjoitti:

        ..treenannut kikkeliä penispainoilla ja pumpulla siitä asti kun olen painojakin nostellut. On 4-5 senttiä tullut lepo/stondispituutta lisää sinä aikana, paksuuttakin melkein saman verran. En ole ikinä ymmärtänyt sitä ettei kikkeliä kannata treenata siinä kuin muutakin kroppaa. Penispainot venyttää takuulla ajan kuluessa jokaisen jormaa useita senttejä ja pumppu taas lisää paksuutta ja erektion kovuutta. Ajan kanssa myös lepopaksuus ja pituus kasvavat huomattavasti edellisiä käytettäessä. Penistreeni on yksi osa harjoitteluani. Painoja käytän yleensä päivittäin bokserin lahkeesta roikkuen farkuissa useamman tunnin, kun ei näy ulospäin kuin hieman pitempänä puikkona ja pumppuakin käytän lähes päivittäin 15-20 minuuttia. Ero entiseen on merkittävä kun nyt lepotilassa kalu on 16 senttinen ja stondiksessa 24 cm päältä mitattuna, paksuudessa ero on vielä dramaattisempi.

        Melkoisia mittoja teillä täällä on? mistä se kymmenen senttiä lisää tulee aina kun nettiin kirjoitellaan? Itsellänikin 14tuumaa pituutta ja paksuutta 6 tuumaa. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.


    • anuskankiporanen keijo

      tuon mittainen pippeli on tarkoitettu ainoastaan kusemiseen. naista ei voi tyydyttää noin pienellä kikkelillä. kustessakin valuu pitkin reisiä.

      • tutkimuten mukaan

        Miesten peniksen keskipituus on levossa noin 10 cm ja erektiossa noin 14-15 cm. Ympärysmitta erektiossa noin 12 cm, lepoympärysmittaa ei ole virallisesti laskettu tietääkseni. Yli 20 sentin erektiopituutta on noin vajaalla prosentilla miehistä, eli harvemmalla kuin yhdellä sadasta http://leikit.city.fi/muut/penisosamaara/


      • penismensalainen
        tutkimuten mukaan kirjoitti:

        Miesten peniksen keskipituus on levossa noin 10 cm ja erektiossa noin 14-15 cm. Ympärysmitta erektiossa noin 12 cm, lepoympärysmittaa ei ole virallisesti laskettu tietääkseni. Yli 20 sentin erektiopituutta on noin vajaalla prosentilla miehistä, eli harvemmalla kuin yhdellä sadasta http://leikit.city.fi/muut/penisosamaara/

        "Peniksen koko. Elokuvat eivät ole todellisuutta. Msnbc:n mukaan yhdysvaltalaismiesten penikset ovat kooltaan 13-15 senttimetrisiä. Peniksen pituus suomalaisilla miehillä on MTV3 verkkouutisten mukaan keskimäärin 13.52 senttimetriä." Lähde: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1678251


    • treenaa reisiä

      Jorma näyttää 'massiivisemmalta' kun klabbit samaa paksuutta,buhahahaaaa

    • Hapitus

      Jokainen 10 kiloa ylipainoa hävittää tutkitusti peniksen visuaalista kokoa noin 1,5 senttiä. Siksi läskeillä näyttää olevan yleisesti niin pienet pilit ja laihoilla afrikkalaisilla pitkät. Kun bodaat ja tiputat rasvat alle kympin niin on aivan selvä että myös nivusrasvat häviää ja kikkelin varsi näkyy enemmän, se kun jatkuu välilihaan asti kivesten taakse. Steroidit taas kutistaa tunnetusti kiveksiä ja myös penistä, siksi mömmöjä käyttävillä on järjestäin minimaaliset täytteet poseeraushousuissaan.

      • sitävastoin

        maksimaaliset täytteet! "minimaaliset täytteet poseeraushousuissaan"


      • sterkka jorkka

        perustele mulle mikä steroideissa vaikuttaa peniksen pienemiseen?mulla kasvanut kuurin aikana 1,5cm


      • Decamies
        sterkka jorkka kirjoitti:

        perustele mulle mikä steroideissa vaikuttaa peniksen pienemiseen?mulla kasvanut kuurin aikana 1,5cm

        Sulla mikään oo kasvanu, ihan samalta se vieläkin tuntuu.


      • erkorein
        sterkka jorkka kirjoitti:

        perustele mulle mikä steroideissa vaikuttaa peniksen pienemiseen?mulla kasvanut kuurin aikana 1,5cm

        Sama syy kuin eräissä syöpälääkkeissä, mieshormonin oma tuotanto kutistaa ensin kivekset pähkinöiksi ja sitten vaikutukset alkavat näkyä myös peniksen koossa josta oikeasti katoaa useita senttejä sekä pituudessa että paksuudessa.


    • LEKA 69

      Kyllä aika minimaalinen leka on.. täytyy sanoo..

    • kännivotari

      En oo oikeen koskaan ymmärtäny sitä huolta mitä ihmiset kantavat peniksensä koosta. Itselleni ei ole kooskaan tullut tilannetta mitts' sillä peniksen kkollla olisi oikeasti jotain väliä- Oli sillä ehkä joskus 14-vuotiaana kun sattus puberteetti olemaan myöhässä ja pipeli sen mukainen, karvatonkin aikaiken lisäkdi. Niin, odottele nyt sitten ihan kaikessa rauhassa, kuuntele vanhempias - ja viismaampias, kullä se pilikin siitä kasvaa. Onhan se nyt totta että kärsivällisimmät aina palkitaan, ja kun mulla oli 14-v:ennä sellanen 6-7 cm pitkä se leka niin aikuisikään mennessä siitä on kuoriutunut tuommoinen 17 c, pitkä, mutta pituudessa ei ole klehumista! Ei se mittanauha vaan näytä ku 12 cm vaikka miten päin mittas! Toisaalta eipä oo kännibotarilla tullut vastaankaan tilannetta, missä seitä mulkun kokoa olis todella tarbituu!!!

      No, Kerranha n täsä vaan eletään ja sen kunniaks pittää vetää vägän hapansta, eikse niin oo?!

      SE ON MORO!!!!!!!!!!!!!!!

      • k'nnibotARI

        Toivon mukaan se nainen kin sit taas viimeist''n tänä kesänä. Oon koko ikäni ollut neitsyt poika ja kiire olis päästä kokemaan siittämissen rimemu! Jos vaikka baarista löystsys?? Onko koemuksia? En oo saanu muualta eikä kukaan neitokaisnensaan tullut ikinä iskemään edes silmää! Ei mittää n rumaa naista kun semmone n sievä pikku herkkuperrkse milllä nättinaama pitää olla.

        Se on moro sanos poro ja hoto! Hyv, yöt, her yl. luutantat.!!!!!!!!


    • dsdsccxcxccxc

      Nivusrasvat lähtevät tehokkaasti myös ultraäänilaihdutuksella täsmähoitona.
      Tosin ne rasvat tuppaavat tulemaan takaisin jos lihoo edelleen.

    • aitoBlueteam

      peräaukkoa saa suuremmaksi kovalla liikennekartioharjoittelulla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe