Millä ihmeellä muka pääsen Viasatin mainostamalle tv1000play-leffakirjastoon? Vaikka kuinka menen kohtaan "kirjaudu" ja syötän sinne asiakasnumeroni sekä sähköpostiosoitteeni(jonka olen tilauksessa maininnut viasatille), niin aina vaan tulee viesti,että kirjatuminen ei onnistunut.Tekniset ehdot täyttyy. Asiakkuuskaan ei ole uusi.
Millä ihmeellä pääsee Viasatin leffakirjastoon?!!!
4
1092
Vastaukset
- mikkikissa
Internet exploder?
- mikkikissa
Täytyy rekisteröityä ja sit kirjautua,näin se menee
- nenästä vedetty
Tiedoksi kaikille, että kategoriaan TV1000Play on uitettu mukaan maksullisia leffoja. Maksulliset leffat pitäisi olla on demand palvelun leffoissa. Taas jälleen kerran Viasatin mainokset ovat katteettomia. Asiakasta vedetään oikein kunnolla nenästä. Täytyy siirtyä takaisin Canalin asiakkaaksi. Siellä on sisältöä ja laadukkaita HD-kanavia tajolla.
- mikkikissa
mummoassa: tv4 ruotsi hd,tv5 ruotsi hd, tv norge hd,tv2 film hd plus ne 11canaldigitalin normaali hd tarjontaan kuuluvaa kanavaa... Nyt ostin tuon uuden tv:n samsung led niin on silmille elämyksiä. P.S. Sd kanavat näyttääkin aika suttuisilta ja plustv kautta vieläkin hirveämmiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559