Turhat keskustelunavaukset

Vähänkö se on siistiä, kun joku tulee selostamaan palstalle rikkinäisestä jääkaapistaan, kyselemään, että mitä kannattaisi ostaa ylioppilaalle lahjaksi, kertomaan, että mistä saa halpaa bensaa tai mainostamaan omaa kauneuttaan (oikeasti kaunis nainen ei alennu kyselemään toisten mielipidettä ulkonäöstään) http://www.youtube.com/watch?v=EDf5NDRRUoU "Valitan, ei kiinnosta vitun vertaa" MarttyyriMallari-TTt

30

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka....

      syvällistä ja älykästä ajattelua osoittaa näistä asioista valittaminen. Ooooooh, Mary, sä saat mut ihan sekoomaan.....

      • ihan oikeasti tuota mieltä? Just joo... "Valitan, mielipiteesi ei minua liikuta" MarttyyriMallari-TTt


    • scale

      noi sun ylimielisen narsistiset "minä-olen-maailman-ainoo-älyllinen-olento-aloituksesi" "vähänkö sua joku pakottaa tulla tänne kärsimään"

      • varmasti muistat, että kuka on palstan johtaja. "Mielipiteesi voit tästä alkaen pitää omana tietonasi" MarttyyriMallari-TTt


      • Emme tarvitse

        Tuplaturbotissiposkia. Mikä tahansa on tarpeellisempi avaus kuin tuollainen narina. "On"


    • sininen_sitruuna

      ... että kun sua kuitenkin kiinnostaa tietää, niin miulla on loma! :)

      • tottakai kiinnostaa... "Ja toivottelen hyvää lomaa sinulle :)" MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tottakai kiinnostaa... "Ja toivottelen hyvää lomaa sinulle :)" MarttyyriMallari-TTt

        ... jaksaa sitten taas paahtaa heinäkuuhun asti. :)


    • on......

      siistiä, että laitat youtube-linkin joka ei kiinnosta sua vitun vertaa

    • zisel

      laittaa jääkaapin takaseinässä olevaan reikään esim. nippusiteen pätkä niin jääkaappi ei ala lainehtimaan eikä sun tarvii taas tulla tänne kyselee mikä siinä on :)

      • sininen_sitruuna

        ... mulla ei ole jääkaappia. :D En ainakaan voi kysellä tommosia.


      • zisel
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        ... mulla ei ole jääkaappia. :D En ainakaan voi kysellä tommosia.

        Missäs sä sitten pidät jääkaappi-tavarat? :O


      • sininen_sitruuna
        zisel kirjoitti:

        Missäs sä sitten pidät jääkaappi-tavarat? :O

        ... No ei. Mulla on kylmiö. :)


      • tietysti,
        zisel kirjoitti:

        Missäs sä sitten pidät jääkaappi-tavarat? :O

        täytyy vaan välillä käydä heittämässä vettä kylmälle kiukaalle


      • zisel
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        ... No ei. Mulla on kylmiö. :)

        no mä jo katoin tota sun viestin otsikkoo että HÄH?? XD


      • allekirjoittanut ei koskaan kysy mitään keneltäkään. "Joudun kyllä itse ottamaan kantaa kaikennäköisiin asioihin" MarttyyriMallari-TTt


      • zisel
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        allekirjoittanut ei koskaan kysy mitään keneltäkään. "Joudun kyllä itse ottamaan kantaa kaikennäköisiin asioihin" MarttyyriMallari-TTt

        susta tuli tollanen? ;D


      • zisel
        tietysti, kirjoitti:

        täytyy vaan välillä käydä heittämässä vettä kylmälle kiukaalle

        pitää laittaa sinne kylmiön seinään. Pahempi se olis että lainehtii koko huone kun pelkkä jääkaappi.


      • sininen_sitruuna
        zisel kirjoitti:

        no mä jo katoin tota sun viestin otsikkoo että HÄH?? XD

        Se vaan tuli jostaan mieleen..


      • sininen_sitruuna
        zisel kirjoitti:

        pitää laittaa sinne kylmiön seinään. Pahempi se olis että lainehtii koko huone kun pelkkä jääkaappi.

        ... se kylmiö ei ole samanlainen kuin jääkaappi. :) Siellä ei ole mitään reikää seinässä.. Siellä on semmoin vesisäiliö, johon se vesi kertyy.. ja se pitää muistaa tyhjentää joskus.


      • zisel
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        ... se kylmiö ei ole samanlainen kuin jääkaappi. :) Siellä ei ole mitään reikää seinässä.. Siellä on semmoin vesisäiliö, johon se vesi kertyy.. ja se pitää muistaa tyhjentää joskus.

        se nippuside sinne säiliöön!! Prkl!!! :D:D:D Pakko käyttää nippusidettä vaikkei tarviskaan nyt kun mä oon sen oivaltanut :D


    • Voi tätäkin sinunkin tekemääsi turhaketta...

      • ei ollut mitenkään turha aloitus. "Tämä oli tietynlainen haaste lukijoille" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei ollut mitenkään turha aloitus. "Tämä oli tietynlainen haaste lukijoille" MarttyyriMallari-TTt

        No eihän siinä sitten mitään. ;-)


    • FiliaFerusFabulosus

      listata tähän mielestäsi ne kaikki avaukset, jotka ovat turhia? Valaise meitä tyhmempiä ja tee lista, jotta valaistuisimme viisaammiksi sinun ymmärtää.

      • sanotaan niin, että suurin osa aloituksista on aivan turhia. Ainoastaan sellaiset aiheet, joihin sisältyy joku opetus tai tarina ovat julkaisun arvoisia. "Tiedät kyllä itsekin tämän" MarttyyriMallari-TTt


      • FiliaFerusFabulosus
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sanotaan niin, että suurin osa aloituksista on aivan turhia. Ainoastaan sellaiset aiheet, joihin sisältyy joku opetus tai tarina ovat julkaisun arvoisia. "Tiedät kyllä itsekin tämän" MarttyyriMallari-TTt

        Opeta meitä! (kumartaa, kumartaa, kumartaa) Ohjaa meidät valoon tästä pimeyden kammiosta. Ps. Kerro joku opetus tai tarina.....


    • MMies
    • osin samaa mieltä,,

      Osin olen samaa mieltä, huom. osin. Rikkinäisistä jääkaapeista voi hyvin kertoa esim. kodinkoneiden huoltoon tai vaikka (?) kuluttajan suojaan liittyvilläkin palstoilla, joskin voi kai jääkaapeista keskustella tällaisillakin palstoilla ( vai onko S24:ssa oma palsta keittiökodinkoneille, tms.?). Ylioppilaalle lahjavinkkejä voi mielestäni hyvin kysyä tän kaltaisilla palstoilla ( ehdottomasti parempi aloitus sellainen, kuin esim. tyyliinsä sellaiset keskustelun avaukset, että "Oon syöny tänään perunamuusia. Piste!"). Bensan hinnoista on musta outoa, jos joku niistä just tämän kaltaisilla palstoilla kyselee ( luulis, että autoilijoiden palstat/ ts. autoihin liittyvät palstat sopisivat paremmin tarkoitukseen?) ja ehdoton no, no ainakaan henkilökohtaista ulkonäköä koskeville aloituksille ilman kuvaa ( jollei kyse ole vitsistä). Että tätä mieltä. Muu ei arsytä, kuin se jollei yhtään käytetä päätä. Edes minuutin voisi miettiä, että mille palstalle se oma aloitus parhaiten sopii. Ps. Ja sitä en muuten halua nähdä, että joku näyttää mulle persettä keskustelupalstalla!;D

    • feministi-x

      ulkonäköasioistakin voisi olla mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia...jos keskustelu ei olisi näin maanista luonteeltaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe