Nyt, vasta kypsässä iässä, olen tajunnut, miten kortsu pitää laittaa päälle oikein. Ohjeissahan lukee aina, että esinahka on vedettävä taakse ja rullata kondomi paljaan terskan päälle. Silloin kuitenkin aktin aikana kondomin etupää voi lipsua ja roikkua tyhjän säkin lailla peniksestä. Niinpä olen nyt oppinut laittamaan kondomin näin, että esinahka peittää vielä osan terskasta. Silloin kondomi pysyy paljon paremmin paikallaan ja sen pituus riittää koko elimen pituudelle.
Miten laitatte kortsun?
16
7381
Vastaukset
- neuvosta!
Olen itsekin ihmetellyt miksi kortsu ei pysy kalussa. Lopulta se vaan roikkuu terskassa. Ajattelin jo olisiko kortsu liian pientä kokoa kun ei pysy (on melko tiukka laittaa päälle muutenkin) ja valuu heti takaisinpäin, mutta täytyypä kokeilla tuota vinkkiä.
- on pitkä
Minulla on pitkä esinahka, erektiossakin peittää terskan, Pakko pitää esinahka päällä ja kortsu siihen. jos vedän esinahan taakse ohjeiden mukaan ja laitan siihen kortsun niin kaikki luistaa eteen ja pois päältä. Tuntoherkkyys näin kyllä kärsii, mutta miellyttää tyttöystävää kun kestää pitempää.
- minulla
Sama asia minulla ei pysy kortsu paikoillaan jos esari on terskan takana.
- näin...
jos vetäis kortsun vielä pallienkin päälle???
- jos ei olekaan
esinahkaa?
- jj
Pienet on vehkeet, jos kumit ei päällä pysy.
- hyi
hyi vittu, miten te kehtaatte puhua tollasesta
- Anonyymi
No sehän on heidän tapansa keskustella heille yhteisistä asioista. , mitä Hyi ajatusta siinä muka on. Vai onko sinulla jotenkin vanhan ajan kamalat ennakkoluulot alapään asioista .jossa ne ovat olemassa mutta ei saa puhua. Ajat ovat muuttuneet . Joten keskustelkoot heille tärkeistäkin asioista kuten haluavat, ei ole muilta pois ,
- Mies 29v
Itse ostan aina mahdollisimmän ohkaisia kortsuja ja repäsen kärjen kortsusta rikki. Rullaan kumin paikoilleen ja nainen näkee että kumi on mutta vähän päästä kumi rullaa munan varteen ja paljaalla mennään, tuntuu vain pirun hyvältä. Lastinkin voi ampua suoraan pilluun, eihän se mun vika ole jos kumi on mennyt rikki :D
- hahaDDDD
xD
- .
.
- Kun laittaa
putkiklemmarilla tyven ympäri, niin kyllä pysyy.
- haluanpanna
Kiva tietää kalle ite ainakin käytän Prisman pussia
- klemmarikortsu
Jättäkää ne spärdärit kipparin hyllylle jos niitten kanssa menee homma niin päin vittua että pitää suomi24 sivustolla asiaa puida...
- otaterskakoppi
Vetäkää kovasti käteen ennen kortsun asennusta,niin kovasti että terska lentää.
- Anonyymi
Ohjeen mukaan olen vetänyt esinahan taakse, kun laitan kortsun päälle ja se alkaa pikkuhiljaa roikkumaan. Vähän pelottaa, jos vaikka menee rikki naidessa, kun saattaa olla muutaman sentin tyhjänä. Täytyy koittaa jättää esinahka seuraavan kerran eteen ja kokeilla, miten pysyy päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2581860- 401688
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001599Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631389Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791274- 781254
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031223- 551067
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2041062Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?160942