Ruokaeläinten hankkiminen (Tampereella)

miramekko

Kymmenen vuotta olen nyt käärmeestä haaveillut ja lähiaikoina olen alkanut ihan vakavissani suunnitella ensimmäisen käärmeen hankkimista. Kaikilta muilta osin tunnen sopivani käärmeen omistajaksi oikein hyvin, mutta ruokaeläinten hankkimismahdollisuudet ovat vielä vähän epäselviä. Itse en tahdo ruokaeläimiä kasvattaa, enkä myöskään ole niin aikaansaava, että hoitaisin ruokaeläinbisneksiä suoraan hiiri- ja rottakasvattajien kanssa muuten kuin korkeintaan satunnaisesti. Kuinka hyvin pakastehiiriä ja -rottia siis on tarjolla eläinkaupoissa? Kuinka suuri osa eläinkaupoista myy niitä, eli onko se oletettavaa vai poikkeuksellista? Mitkä eläinkaupat (Tampereella) myyvät ja mitkä eivät? Millaisia hintoja pyytävät? Minkä kokoisia pakastehiiriä ja -rottia eläinkaupat tarjoavat, onko kokovalikoimaa paljon vai vähän? Asun Tampereen keskustassa; voinko olla varma, että löydän pakastettuja ruokaeläimiä tämän seudun eläinkaupoista aina tarvitessani?

3

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • king SNAKE

Faunattaret myy, Lielahdessa Pet Shop vai mikä se on siinä Expetin vieressä... ydin keskustassa ei taida muuten olla yhtäkään liikettä enää joka möisi käärmeille pakaste hiirtä/rottaa, tuo Faunatar taitaa olla lähin, missä sitten liekään... KVG :) Itse en sieltä osta kuin pakosta, niin kalliita ovat esim. tuon PetStoppiin verrattuna... Herppi.netin kautta saatat löytää myös ruokahiirtä myytävän. Itse ostan kasvattajilta suoraan suuremma satsin kerralla pakasteeseen...

• ......

LemmikkiJuttu

• ..on siinä, ostatko suoraan kasvattajalta vai kaupasta? Samanlaisen pakastepussillisen sä saat kummastakin. Plus että kasvattajalla ovat halvempia ja yleensä vielä laadukkaampiakin. Jos puhutaan oikein virallisista näyttelyhiiri-kasvattajista, niin niiltä saa vielä taatusti mukavan elämän ja asiantuntevan lopetuksen saaneesta ruuasta. Tosin määrät on kyllä huomattavasti pienempiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe