Häpykummun roikkuminen, korjausleikkaus!

75kg laihtunut

Olen tässä muutama vuosi sitten laihduttanut n.75kg ja sen seurauksena jäi 'jäljelle' hirvittävän venynyt häpykumpu, joka roikkuu haarukassani kuin mihen vehkeet konsanaan. Häpy ei mahdu pikkuhousuihin, uimahalliin ei ole laisinkaan menemistä,terveydellisitä syistä puhumattakaan; vereslihalle meneet hankaumat ovat TODELLA kipeät, hajusta puhumattakaan...Haittoja on lukuisia. Roikkuvan alapään ja alavatsan vuoksi olenkin menossa parin viikon kuluttua abdominoplastiaan (kunnallisen kautta). Olisinkin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia moisesta korjausleikkauksesta, ei niinkään abdominoplastiasta, vaan tuon häpykummun, joka ei minun tapauksessani korjaannu alavatsaa kiristämällä, vaan vaatii 'rankempia' toimenpiteitä. Toivon, että joku viitsisi kertoa oman kokemuksensa ko. korjauksesta; miten se tehtiin, toipuminen, lopputulos jne jne. Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan! Netistä kun ei juuri tästä toimenpiteestä juurikaan löydy tietoa.

10

3409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Upeasta laihtumisesta. Vastaan vaikka ei minulla kokemusta asiasta olekaan. Kun sinulle tehdään tuo toimenpide, niin eikö samalla kun poistetaan ylimääräinen ihokudos, nosteta myös navan alta ihoa, jolloin luonnollisesti myös häpykummun iho kiristyy? Itse olen toimenpidettä harkinnut, ja kun käsillä kohottelen ja kiristän ihoa niin ainakin minulla kiristyy myös häpykumpu. Onnea leikkaukseen ja kohta pääset ongelmastasi. Uuutta kroppaa on sitten ilo kantaa!

      • Alkup.

        Valitettavasti kohdallani ei vatsanpeitteiden kiristys alavatsassa riitä laisinkaan, vaan itse häpykummun 'nosto' vaatii ihan oman leikkauksensa. Ko. häpykummun nostoleikkauksia ei monikaan plastiikkakirurgi Suomessa vielä edes osaa tehdä, vaan ko. toimenpide vaatii ekstraosaamista leikkaavalta kirurgilta. Itse olen menossa yliopistolliseen sairaalaan, eikä sielläkään ole kuin yksi plastiikkakirurgi, joka hallitsee kyseisen operaation. Eli kyseessä ei ole ihan jokapäiväinen korjaava leikkaus.


      • miten laihduit??
        Alkup. kirjoitti:

        Valitettavasti kohdallani ei vatsanpeitteiden kiristys alavatsassa riitä laisinkaan, vaan itse häpykummun 'nosto' vaatii ihan oman leikkauksensa. Ko. häpykummun nostoleikkauksia ei monikaan plastiikkakirurgi Suomessa vielä edes osaa tehdä, vaan ko. toimenpide vaatii ekstraosaamista leikkaavalta kirurgilta. Itse olen menossa yliopistolliseen sairaalaan, eikä sielläkään ole kuin yksi plastiikkakirurgi, joka hallitsee kyseisen operaation. Eli kyseessä ei ole ihan jokapäiväinen korjaava leikkaus.

        Hei, ja onneksi olkoon saavutuksestasi!!!!! Itselläni on 60kg:n urakka meneillään, ja nyt jo mietin samaisia leikkauksia kuin sinulla on edessä. Miten sinä muuten laihdutit? Menikö sinulla kauan ennen kuin pääsit vatsankohotusjonoon? Onko siihen valmiiksi suunniteltu jo tuo häpykummun nosto? Mietin vaan kuinka monta vuotta näiden roikkojen kanssa olisi sitten vielä eleltävä... Löytyykö tämä häpykumpuekspertti Helsingistä? Itselläni on ikää 44 vuotta, varmaan jää nahkaa joka puolelle.... allit on ainakin sen kokoiset, että tuskin pelkkä luonto niitä takaisin vetää. Kuten myös sisäreidet.... Onnea vielä kerran!


      • Alkup.
        miten laihduit?? kirjoitti:

        Hei, ja onneksi olkoon saavutuksestasi!!!!! Itselläni on 60kg:n urakka meneillään, ja nyt jo mietin samaisia leikkauksia kuin sinulla on edessä. Miten sinä muuten laihdutit? Menikö sinulla kauan ennen kuin pääsit vatsankohotusjonoon? Onko siihen valmiiksi suunniteltu jo tuo häpykummun nosto? Mietin vaan kuinka monta vuotta näiden roikkojen kanssa olisi sitten vielä eleltävä... Löytyykö tämä häpykumpuekspertti Helsingistä? Itselläni on ikää 44 vuotta, varmaan jää nahkaa joka puolelle.... allit on ainakin sen kokoiset, että tuskin pelkkä luonto niitä takaisin vetää. Kuten myös sisäreidet.... Onnea vielä kerran!

        Eli vatsalaukun ohitusleikkaus. Se tehtiin tasan 2v sitten ja vuodessa meni tuo n. 75kg. Plastiikkakirurgin konsultaatiosta meni tasan 6kk, että sain leikkausajan. Korjausleikkaussairaala on OYS eli Oulun Yliopistollinen. Sekä vatsan- että alapään roikot kiristetään yhtäaikaa, tosin alaroikkojen korjaus saattaa vaatia vielä toisenkin korjauksen.


      • yksityiselle?
        Alkup. kirjoitti:

        Eli vatsalaukun ohitusleikkaus. Se tehtiin tasan 2v sitten ja vuodessa meni tuo n. 75kg. Plastiikkakirurgin konsultaatiosta meni tasan 6kk, että sain leikkausajan. Korjausleikkaussairaala on OYS eli Oulun Yliopistollinen. Sekä vatsan- että alapään roikot kiristetään yhtäaikaa, tosin alaroikkojen korjaus saattaa vaatia vielä toisenkin korjauksen.

        ...menit siis yksityiselle plastiikkakirurgille vai miten? Vai kunnallisen kautta julkiselle plastiikkakirurgille? Tuleeko nuo vatsan yms. kohotukset sitten "automaattisesti" siihen pakettiin? Saatko enää syödä "mitään" kun se ohitus tehtiin? Jossain ohjelmassa oli kauhutarinoita siitä miten ei sitten saisi liian isoja palojakaan nielaista, tai voi olla manala lähellä.... Kuinka sinulla? Kun sait tietää, että pääset leikkaukseen alkoiko paino yhtään pudota pelkästään siitä ilosta? ;)


      • Alkup.
        yksityiselle? kirjoitti:

        ...menit siis yksityiselle plastiikkakirurgille vai miten? Vai kunnallisen kautta julkiselle plastiikkakirurgille? Tuleeko nuo vatsan yms. kohotukset sitten "automaattisesti" siihen pakettiin? Saatko enää syödä "mitään" kun se ohitus tehtiin? Jossain ohjelmassa oli kauhutarinoita siitä miten ei sitten saisi liian isoja palojakaan nielaista, tai voi olla manala lähellä.... Kuinka sinulla? Kun sait tietää, että pääset leikkaukseen alkoiko paino yhtään pudota pelkästään siitä ilosta? ;)

        Kunnallisen kautta menin plastiikkakirurgille, joka 'hyväksyi' minut kunnalliselle puolelle leikattavaksi. 'Automaattisesti' ei siis pääse kunnallisen puolelle kiristykseen, vaan 'roikoista' pitää olla terveydellistä haittaa (roikkojen hirvittävä ulkonäkö ei siis riitä). Tosin kuulemma Suomessa ovat resurssien puuttumisen myötä siirtymässä siihen, että ainoastaan vatsan alueen roikot korjattaisiin kunnallisella puolella. Minun elämäni laihd.leikattuna on ruokailujen suhteen täysin 'normaali'. Eli pystyn syömään kaikkea (myös lihaa, tuoretta pulla/ leipää jne jne), ainoastaan aterioiden koko on huomattavasti pienempi. Esimerkiksi: syön yhtä paljon kerralla kuin 5-vuotias lapseni. Mm. teekuppi ja karjalanpiirakka=> olen TODELLA täysi. Tänään söin 1dl muusia ja 2 nakkia. Eli atreiakoko on tällaista luokkaa. Tärkeää on jälleen kerran mainita se, ettei kyseinen laihdutusleikkaus ole kuin apukeino. Ihminen voi lihota kaikki alun painonlaskun jälkeen takaisin ja vielä ylimääräisiä kiloja siihen päälle. Vatsalaukku venyy kyllä takaisin mikäli syö suuria annoksia, jotka ovat myös kaloripommeja. Oma uusi vatsalaukkuni on kooltaan vajaat PUOLI DESIÄ!!! Ja sen kokoisena aion vakaasti sen pitääkin, kun kerran minulle on moinen mahdollisuus suotu!


      • Sssww
        Alkup. kirjoitti:

        Kunnallisen kautta menin plastiikkakirurgille, joka 'hyväksyi' minut kunnalliselle puolelle leikattavaksi. 'Automaattisesti' ei siis pääse kunnallisen puolelle kiristykseen, vaan 'roikoista' pitää olla terveydellistä haittaa (roikkojen hirvittävä ulkonäkö ei siis riitä). Tosin kuulemma Suomessa ovat resurssien puuttumisen myötä siirtymässä siihen, että ainoastaan vatsan alueen roikot korjattaisiin kunnallisella puolella. Minun elämäni laihd.leikattuna on ruokailujen suhteen täysin 'normaali'. Eli pystyn syömään kaikkea (myös lihaa, tuoretta pulla/ leipää jne jne), ainoastaan aterioiden koko on huomattavasti pienempi. Esimerkiksi: syön yhtä paljon kerralla kuin 5-vuotias lapseni. Mm. teekuppi ja karjalanpiirakka=> olen TODELLA täysi. Tänään söin 1dl muusia ja 2 nakkia. Eli atreiakoko on tällaista luokkaa. Tärkeää on jälleen kerran mainita se, ettei kyseinen laihdutusleikkaus ole kuin apukeino. Ihminen voi lihota kaikki alun painonlaskun jälkeen takaisin ja vielä ylimääräisiä kiloja siihen päälle. Vatsalaukku venyy kyllä takaisin mikäli syö suuria annoksia, jotka ovat myös kaloripommeja. Oma uusi vatsalaukkuni on kooltaan vajaat PUOLI DESIÄ!!! Ja sen kokoisena aion vakaasti sen pitääkin, kun kerran minulle on moinen mahdollisuus suotu!

        Mites toi on sit mahdollista että puolen desin mahaan meni desi muusia ja kaksi nakkia niinkuin itse samaan hengenvetoon kerroit?


      • ymmärsitkö
        Sssww kirjoitti:

        Mites toi on sit mahdollista että puolen desin mahaan meni desi muusia ja kaksi nakkia niinkuin itse samaan hengenvetoon kerroit?

        Vatsalaukku venyy.


    • Laihduttaminenonkovatyö

      Rasvaimu ja ylimääräihon poistaminen, sillä siitä päästään!

      • Katso_päiväystä

        Meinaatko että aloittaja lukee mahtavan ohjeesi KYMMENEN VUOTTA myöhässä! Toisekseen aloittajan ongelma on hoidettu jo silloin, joten vastauksesi on täysin turha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe