..jos tarjoo naiselle kaupassa metristä metukkaa pelottako?? siis naisia.. entä täytetyt patonkit..??
Vastaukset 12
Onks toi pervoa?
pervokki kirjoitti:
..se on hyvää ja aika maukasta..suolasta.. sopii leivän päälle ja sellaisenaan..
Suolanko vaiko rasvanko pelkoa arvelit itse mahdolliseksi? Muutoin olen sitä mieltä, että nikkisi vaatisi vähän pervoja aloituksia.
tuttumies kirjoitti:
Suolanko vaiko rasvanko pelkoa arvelit itse mahdolliseksi? Muutoin olen sitä mieltä, että nikkisi vaatisi vähän pervoja aloituksia.
..mitä tarkottaa?.. suolan ja rasvan pelko kumpikin..ite en pelkää..verenpainetta voi mitata ja jos suolataan suolataan kunnolla..saunassa hikoollaa..
- Mulle se..
pääkappale. ...
Onko se syntistä, epäterveellistä ja lihottavaa? Ei pelota jos on:)
- impi-lempi
siis meetwursti ?? Pelottaa siinä tapauksessa, mutta ei kevyesti täytetty patonki ;O)
..paljon täytetty patonki kaksin kappalein.. eihän nyt niihin niiiinn mahdottomasti täytettä mahdu että pitäs pelätä..mutta kun on suola ja rasvapelkoja ja jotku pelkää kakksmielisyyksiä..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..paljon täytetty patonki kaksin kappalein.. eihän nyt niihin niiiinn mahdottomasti täytettä mahdu että pitäs pelätä..mutta kun on suola ja rasvapelkoja ja jotku pelkää kakksmielisyyksiä..
siis kaksimielisyyttä ;O))) Mutta sitä rasvaa koitan vältellä, jotta pysyisin kuosissani ;O)
impi-lempi kirjoitti:
siis kaksimielisyyttä ;O))) Mutta sitä rasvaa koitan vältellä, jotta pysyisin kuosissani ;O)
..ei uimarenkaita vaikka kesä tulee..joutuu halpaan imuun intiassa.. tai on pakko..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411573- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi300827- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 60597
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571