Vilpittömimmät ja lämpimimmät onnittelut kihlauksesi johdosta! Toivotaan, että elämä hymyilee teille! http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/864657?wicholm_jani
Onnea Jani, kihlauksen johdosta!
9
1910
Vastaukset
- Onneaonneaonnea
Onnea kovasti Janille ja sille onnekkaalle naiselle! Jani jos joku on ansainnut onnen! :)
- sikasäkissä
Onnea vaan kovasti -> ja kuinkahan monennen kerran ? Kihlaus on lupaus avioliitosta, joten toivottavasti tämä kerta nyt johtaisi avioliittoon saakka.
- liittyen
Olen niin samaa mieltä! Kai sitä voi mennä kihloihin tollei parin viikon jälkeenkin.. tämä on vissiin nyt kolmas kerta.. ja luulen että ennen syksyä mies on maansa myyny jälleen.. Tää on niin nähty tää kuvio tän miehen kohdalta.. Mutta toivottavasti selviivät alttarille asti..
- Ehhehe
liittyen kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä! Kai sitä voi mennä kihloihin tollei parin viikon jälkeenkin.. tämä on vissiin nyt kolmas kerta.. ja luulen että ennen syksyä mies on maansa myyny jälleen.. Tää on niin nähty tää kuvio tän miehen kohdalta.. Mutta toivottavasti selviivät alttarille asti..
... entinen kihlattu siellä tilittää????? Katkeraa on tekstisi, kovin katkeraa :=)
- tai ei
Ehhehe kirjoitti:
... entinen kihlattu siellä tilittää????? Katkeraa on tekstisi, kovin katkeraa :=)
En käy kenenkään menneisyyttä penkomaan, mutta tiedän vain tässä kohtaa enemmän kun ne faneiksi kutsutut jotka seuraa miehen elämää etäämpää.. Moni kakku päältä kaunis..
- Vesa sanoo
tähän uutiseen. Ei varmaan hirveän mielissään...
- höpösuut
Hmm.. Olettekos te nyt aivan varmoja, että Jani on seurustellut kyseisen naisen kanssa vain pari viikkoa ja mennyt kihloihin? Ja mitäpä jos Jani ei olekkaan ollut aiemmin kihloissa? Ei kannata maalata piruja seinille, jos ei tiedä asioista puoliakaan. ;)
- Koko homma
höpösuut kirjoitti:
Hmm.. Olettekos te nyt aivan varmoja, että Jani on seurustellut kyseisen naisen kanssa vain pari viikkoa ja mennyt kihloihin? Ja mitäpä jos Jani ei olekkaan ollut aiemmin kihloissa? Ei kannata maalata piruja seinille, jos ei tiedä asioista puoliakaan. ;)
haisee, ja pahalle. Näyttää siltä että Jani on häätääntynyt liikkuvista huhuista, ja halunut näyttää että on sittenkin hetero. Pelkkää silmänlumetta...
- mutta kun tietää
höpösuut kirjoitti:
Niii, mutta kun tietää.. Ja pystyy seisomaan sanojensa takana, ja tietää edelliset kihlauksetkin.. Että näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076