Hyvät ja kauniit päivät onnelliset. Sormet herkät kosketukset toiseen. Kaikki koostuvat hetkistä jotka olemme koonneet yhteen ... yhdessä rakkaudesta.
Rakkaus
8
313
Vastaukset
Kaunista.kaunista..Tulee onnellinen olo,kun lukee sanojasi.. Kiitos ja hyvää, alkavaa päivää! Joko siellä kevät tulee? Heippa..Iloa! t.Irkku
- runo64-1
... symppikset !!! ja aamuaurinko !!! no piti kirjottaa tänne muutoin olisi mennyt hukkaan, joskus löytyy kuin helmiä jotka ovat meikäläisellä harvinaista herkkua hihii. kiitos sanoistasi rakas ystäväin ja nyt toivon symppiksien päivää hyvää ja kaunista, lämmöllä sydämestäni.
- mies-v57
Rakas, hyvä päivä tulossa tästäkin. Kuin Rakkauden mosaiikkia. Suudelmia, hyväilyjä, meidän Rakasteluamme. Kauneinta musiikkiamme. Hyvä aamu ottaa vastaan ihoillemme. Hymyä, nauruamme, vartaloiden yhdyntää. Katseita, sormien kosketusta, minä sisälläsi. Rakastamisen viestintää. Rakas, Olet Nainen minulle tässäkin päivässä. Minulle. http://www.youtube.com/watch?v=EBN4oUT9lAs Kiitos runostasi. Rakkaus liikkuu paljon kosketusten kautta, kulkee hyväilyjen lävitse. Sielu antaa inspiraation, sydän lämmön ja mieli toteuttaa. Ihmisen pitää kulkea vain mukana. Vapaana ja villinä. Ehdoitta. Suorastaan upea teoksesi tänäin Rakkausrunosi. Otti välittömästi mukaansa tunnelmaan. Hienoa tekstiä ja säkeitä. Nautittavaa Runoa. Hienoa!! Kovasti myös iloa ja voimia aurinkoiseen päivääsi hyvä Ystävä.
- runo64-1
...pala tuolta-suudelma ja toinen sieltä-halaus jne ... niin päivän mittaa eriasioista syntyy mahtava kuvio, kaiken kattavalta nimeltään ... rakkaus. kylläpä olet hienolla ajatuksella liikkeellä ja onnistunut tosi loistavasti. hyvä ystävä hyvä !!! no kun saisi ajatuksia puserrettua tälläiseen muotoon kun ne tavallisesti paisuu kuin pulla taikina hihii. kiitos vierailustasi ja runostasi ystävä hyvä ja toivon viikonlopun aattopäivääsi touhua ja tohinaa,ei siis lepoa ja rauhaa, jos ei ole aivan pakko hihii.
- lindalinda1
tämä ON todellinen helmi Runopoika, runo jolla hämmästytät - melkeinpä henkeä hauk- koen tätä luen. Edelleenkin olen sitä mieltä, että nämä Sinun lyhyehköt rakkaurunot ovat parhaimpiasi. Tässä on jotain, kuin särkyvää niin herkkää * huokaus * Upeus, upeus !
- runo64-1
... se saisit enemmän tämmöiseen 'sitä jotakin' kuin minä konsanaan ja kyllä kunnon pähkäilyt on minun ominta alaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri hihii. kiitos sanoistasi rakas mestarini ja ystäväin ja nyt toivotan iloisena hyviä viikonloppuja sinulle, lämmöllä sydämestäni.
- Mysteriet
Noin lyhyt runo =) Ja noin monta paljon kauneutta siinä !! Tää on ihan uutta Sinua, mutta onnistuit taas - kuten tavallista - hienoa Runopoika !!
- runo64-1
... lumouksen mestari nyt tuhlaa sanojaan kun niitä on niin paljon ja ylitse vuotavia mutta suuren ilon tuo ja suo. minä en onnistu ikinä ja se on aivan tavallista. kiitos vierailustasi rakas ystäväin ja toivotan hyviä viikonloppuja sinulle, lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618