Mustasukkaisuustesti :)

impi-lempi

SUUREN kysynnän vuoksi testi !! ;O) Vastaa kysymyksiin, niin saat selville, kuinka mustasukkainen olet. Ja jos juuri nyt et ole parisuhteessa, tee testi silti ja mieti, miten käyttäytyisit näissä tilanteissa :) http://www.suhdesoppa.fi/testit/mustasukkaisuustesti/ Oma vastaukseni oli : Jonkin verran mustasukkainen

52

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      mustasukkainen (enkä tosissaan oo) eikä oo aihettakaan.Ensimmäinen akka oli sairaan mustasukkanen,sain siitä tarpeeks!

      • impi-lempi

        olla, mutta kyllä sitä aina vaan hieman on...tahtoi tai ei;) Oiskohan se naisissa sellanen vika ?? ;O) Sairaalloinen mustasukkaisuus on hirveää, siinähän ei anna toiselle ees tilaa hengittää :O/ On kuin koko ajan ois talutushihnassa...kamalaa...


      • mikhaildenisov
        impi-lempi kirjoitti:

        olla, mutta kyllä sitä aina vaan hieman on...tahtoi tai ei;) Oiskohan se naisissa sellanen vika ?? ;O) Sairaalloinen mustasukkaisuus on hirveää, siinähän ei anna toiselle ees tilaa hengittää :O/ On kuin koko ajan ois talutushihnassa...kamalaa...

        sehän loppu siihen ku se sai potkun sinne!


    • Akkametso69

      en ole enään. Olen ollut, mutta en normaalielämässä ja kanssakäymisessä koskaan liikaa. Jonkin verran mustasukkainen oli testin tulos. Kyllä se elämä opettaa ja maailma kasvattaa.:) Tuli sellainen äkillinen maan pinnalle palaaminen.;)) Saattaahan se olla hetkellistäkin, mutta toivottavasti pysyvää heräämistä.:D

      • impi-lempi

        mun mielestäni sellainen pieni mustasukkaisuus taitaa olla meidän naisten "vika" ;O)) Vaikka kuinka mäkin luotan puolisooni, niin aina sen joskus tuntee, mustasukkaisuuden pistoksen :)


      • Akkametso69
        impi-lempi kirjoitti:

        mun mielestäni sellainen pieni mustasukkaisuus taitaa olla meidän naisten "vika" ;O)) Vaikka kuinka mäkin luotan puolisooni, niin aina sen joskus tuntee, mustasukkaisuuden pistoksen :)

        pääsee eroon, kun huomaa ettei mitään hyötyä siitä ole...ja oikeestaan mistä kannattaa olla mustasukkainen? Jos se suhde on terveellä pohjalla, niin ei ole syytäkään olla, ainakaan liikaa. Jos se ei ole alunalkaenkaan terveellä pohjalla, siinä vaan särkee itsensä.:)


    • MuisQuuuuu

      Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne – kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne!

      • impi-lempi

        sä just kumosit teoriani siitä, että naiset ovat mustasukkaisia, ainakin hieman ;O))) Eli tämä onkin itsetuntokysymys, eikä kyse olekaan siitä, että mies antaisi aihetta ....Siis tarkoitan omalta kohdaltani, en yleistä :)


      • Akkametso69

        sen hyvän parisuhteen parhainta antia, avoimuus.:) Siitä ei päästä yli eikä ympäri. Jos ei ole sitä avoimuutta alunalkaenkaan, niin sellaiselle pohjalle on tyhjä mitään rakentaa. Ja moikka, nyt pitää lähteä. Mukavaa perjantai iltaa kaikille.:)


      • impi-lempi
        Akkametso69 kirjoitti:

        sen hyvän parisuhteen parhainta antia, avoimuus.:) Siitä ei päästä yli eikä ympäri. Jos ei ole sitä avoimuutta alunalkaenkaan, niin sellaiselle pohjalle on tyhjä mitään rakentaa. Ja moikka, nyt pitää lähteä. Mukavaa perjantai iltaa kaikille.:)

        Hyvää loppupäivää :)


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        sä just kumosit teoriani siitä, että naiset ovat mustasukkaisia, ainakin hieman ;O))) Eli tämä onkin itsetuntokysymys, eikä kyse olekaan siitä, että mies antaisi aihetta ....Siis tarkoitan omalta kohdaltani, en yleistä :)

        kyllä naiset..sekä miehet ovat mustasukkaisia... Itsetunnolla on suuri merkitys tässäkin asiassa..;o).. Ja sitten tuo sairaalloinen mustasukkaisuus..Huijuih..Ammattni kautta olen saanut tutustua ko lajiin:o/... Olen muuten törmännyt mustasukkaiseen naiseen..:o/...


      • MuisQuuuuu
        Akkametso69 kirjoitti:

        sen hyvän parisuhteen parhainta antia, avoimuus.:) Siitä ei päästä yli eikä ympäri. Jos ei ole sitä avoimuutta alunalkaenkaan, niin sellaiselle pohjalle on tyhjä mitään rakentaa. Ja moikka, nyt pitää lähteä. Mukavaa perjantai iltaa kaikille.:)

        Yhdessä duunaaminen..:o)... Täytyy kyllä tunnustaa et kujille otti erossa asuminen:o/..


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kyllä naiset..sekä miehet ovat mustasukkaisia... Itsetunnolla on suuri merkitys tässäkin asiassa..;o).. Ja sitten tuo sairaalloinen mustasukkaisuus..Huijuih..Ammattni kautta olen saanut tutustua ko lajiin:o/... Olen muuten törmännyt mustasukkaiseen naiseen..:o/...

        sairaalloisen mustasukkaiset...:O/ Nehän ei tarvi edes syytä, ne kuvittelee kaiken omassa sairaassa mielessäään...huiii


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        sairaalloisen mustasukkaiset...:O/ Nehän ei tarvi edes syytä, ne kuvittelee kaiken omassa sairaassa mielessäään...huiii

        Vaikka siippa olis ihan siinä viekussa, niin ne kuvittelee et toinen pettää pärastaaikaa:O/...


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Vaikka siippa olis ihan siinä viekussa, niin ne kuvittelee et toinen pettää pärastaaikaa:O/...

        miettii toista kokoa ajan :O/


    • Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne – kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne! Fakta mikä fakta, varsinkaan kunnei enää muista mistä pitäis olla mustasukkanen, ja mä käytän enimmäkseen sinisiä sukkia.

      • impi-lempi

        ihan kohdilleen , sinisukka ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        ihan kohdilleen , sinisukka ;O))

        ikuna ees eppäilly ;)) muuten ensimmäisiä feministejä kutsuttiin sinisukiksi, joskus hamassa menneisyydessä


    • kalaturk

      Jonkin verran mustasukkainen Kärsit mustasukkaisuudesta hetkittäin, mutta se ei ole elämäsi suurin asia... :o)

      • kalaturk

      • impi-lempi

        eka mustasukkainen mies ;)


      • impi-lempi

      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        melkein ?? ;)

        Oli mielessä...grillimakkara ;o))


      • kalaturk

      • impi-lempi

      • impi-lempi

      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        Just laitoin sulle alkuperäisen ;O))

        Mut tää on melkee parempi :o)) Miks naiset on mustiksii... :o))


      • kalaturk

      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Mut tää on melkee parempi :o)) Miks naiset on mustiksii... :o))

        te miehethän ootte ;) No joo, ehkä vähän...ja miksikö? Hmmmm...sanoppa sitä ;O) Oli toi sliippareilta jotenkin raikkaampi versio...;O)


      • impi-lempi

      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        sama asia...;O) http://www.youtube.com/watch?v=vYbNmHk5jnA Ihana biisi, ei ihan tuore ;)

        Tota oooooooooooon kuuuuuuuullu toooooooooosi paaaaaaaaaaljo kuuuuuuu mukelot soitti ýhtenääääääää :o(


      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        te miehethän ootte ;) No joo, ehkä vähän...ja miksikö? Hmmmm...sanoppa sitä ;O) Oli toi sliippareilta jotenkin raikkaampi versio...;O)

        Ei tuunnusta ja on ja naiset tunnustaa ja on :o)


      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Tota oooooooooooon kuuuuuuuullu toooooooooosi paaaaaaaaaaljo kuuuuuuu mukelot soitti ýhtenääääääää :o(

        Siksi laitoinkin, se oli viime kesän hitti...;O))


      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Ei tuunnusta ja on ja naiset tunnustaa ja on :o)

        Mä jopa ymmärsin tuon viestisi ;O)))


      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        Mä jopa ymmärsin tuon viestisi ;O)))

        Jonglööri ku ymmärsit...siis honasit mitä tarkotin ku olen vähäs niiku sillee et parempi puolisko ymmärtää paremmi ku oon hiljaa ku et avaan suuni - voitko ymmärtäää :o/


      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Jonglööri ku ymmärsit...siis honasit mitä tarkotin ku olen vähäs niiku sillee et parempi puolisko ymmärtää paremmi ku oon hiljaa ku et avaan suuni - voitko ymmärtäää :o/

        Me paremmat puoliskot ymmärretään jopa hiljaisuutta...ja varsinkin jos te miehet alatte selitteleen jotain outoja...niin parempi, kuin olette vaan hiljaa ;O)) Honasitkos ??


      • kalaturk
        impi-lempi kirjoitti:

        Me paremmat puoliskot ymmärretään jopa hiljaisuutta...ja varsinkin jos te miehet alatte selitteleen jotain outoja...niin parempi, kuin olette vaan hiljaa ;O)) Honasitkos ??

        Melkeeen.. ;o)


      • impi-lempi
        kalaturk kirjoitti:

        Melkeeen.. ;o)

        Vai melkein ?? ;O)


      • kalaturk

      • kalaturk

      • impi-lempi

      • kalaturk

    • Cassis-Alma

      Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne – kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne!

      • En ole kuin pikkasen mustasukkanen...kaikille hauskaa iltaa.,,,,


      • impi-lempi

        ja mä luulin, jotta kaikki naiset on...:O/ Edes hieman ;O)


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        En ole kuin pikkasen mustasukkanen...kaikille hauskaa iltaa.,,,,

        Pikkasen olet mustis...noin sitä pitää, on sitten meitä muitakin :) Hyvää loppuiltaa sulle, ystäväni :)


    • mullon mustat sukat

      niiis lukkoo et pässin pökkimät ja konneen kutomat jippii ja ihan o mustat jippii joten oon kai sit kauhiasti mustasukkanen jepujee

      • impi-lempi

        olet sä sitten...mulla lilat sukat, joissa valkoisia palloja ;O))


    • kolmenäiti

      minä en ole mustasukkainen : )

      • impi-lempi

        naisiin, joita ei sellaiset vaivaa :)


    • gitta5

      Jonkin verran mustasukkainen :) no odotettu tulos :D Mitä sitä...jos menee niin..

      • impi-lempi

        omistamme mustiksia ;O)) Vähäsen ;O))


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe