Viiltäjä

runo64

Teit sydämeni kauniiksi tulemalla sinne rakkaudellasi jonka viinistä niin humalluin. Ilo jota säteilin ympärilleni niin sain voimani sinusta taivaani kaunistus kesäinen aurinko käsin kosketeltava. Suru joka toisinaan kosketteli josta lopulta vuolaana valuin olit sinä patoni murtaja sanojesi kanssa. Tuska kun sydäntäni pisteli se tuli sinusta joka veitsesi kanssa erotit sydämet ihan noin vain yhdellä viillolla vaan ...

6

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullista,voi voi,mutta niin välillä käy rakkaudessa..Ensin, kaikki on niin ihanaa ja sitten...Hienosti kuvasit tämän kohtalon.. Kun rakastuu,niin takana häämöttää aina pelko,että noin käy..Kiitos runostasi,oli hienosti jälleen rakennettu..Nyt ei murehdita,vaan toivottelen ihanaa viikonloppua sinne sinulle! ILOA! t.Irkku

• runo64-1

... symppikset !!! ja aamuaurinko !!! no tutuista jutuista kirjoitin ja lopuissa kaikki on viiltävää... tavalla tai toisella. kiitos vierailustasi ja toivotan symppiksille hyviä viikonloppuja, lämmöllä sydämestäni.

• lindalinda1

on tänään runosi. Mitä muuta sitten ? Kappaleiden teksti kulkee tunnelmasta toiseen, ilosta suruun ja sydämen viiltävään tuskaan. Ensimmäisen säkeistön viinistä humaltuminen joh- dattelee pikkuhiljaa muihin tunnelmiin joista ilo ei suinkaan ole vähäisin, ilo ja aurinko jonka toinen suo olemassaolollaan. Myös surun ja tuskan, rakkaus ei aina ole lempeä meitä kohtaan. Kyllä tästä runostasi varmasti moni tunnistaa itsensä ja koettujen hetkien tunnelmat. Kokonaisuus kulkee hyvin, ote ei herpoa missään kohtaa. Surullinen loppu tietysti jättää luki- jalle hieman haikean tunnelman.

• runo64-1

... se teettää ensialkuun rakkaus mutta mikään ei ole kultaa mikä kiiltää ja lopussa satuttaa tavalla tai toisella vaikka yrittäisi olla kuinka vahvana tahansa. kiitoksia rakas mestarini ja ystäväin. toivon lempeiden tuulten hyväilyjä hopeiseen kruunuusi ja hyviä viikonloppuja, lämmöllä sydämestäni.

• mies-v57

Parempi minun olla näin yksin kuin terävies sanojesi vankina. Parempi olla, kun en saa kuulla, miten vajavainen olen ja kuinka sinä täydellinen. Parempi. Saat liidellä valkoisen ja puhtaan pilvesi reunalla. Minä olen vain mies arkiasussa. sinä nukut puhtaissa lakanoissa, minulla vaeltajan vuode. Rakastin minä sinua, et vain koskaan kuunnellut sitä. Tein, mihin ylsin, silmäsi ei kodannut sitä. Sielusi oli sokeutunut. On nyt parempi yksin. Vaeltajalla. Kääntää kasvot aurinkoon ja hymyillä pienille asioille. Juopua siitä, että saan olla täällä elämässä. Parempi meille molemmille olla yksin. Sinä ja täydellinen omatuntoni. Toivon etten toiste Rakastu sinuun niin. http://www.youtube.com/watch?v=W52PP3lYlUs Kiitos runostasi. Rakkaus on ihmismielen suurin tunne ja eittämättä sitä kautta myös iso riski. Uhkapeliä, elämän tuskallisten ja kipeidenkin kokemista. Ja kun haavoittuu, se on lopullista. Joutuu jatkamaan elämää arpikudosten kanssa. Jokaisessa auringonnousussa vuotaa ohut kyynel ja illassa viipyy tuttu varjo.. Rakkautta. Upeaa Rakkausrunoa sinulta tänäin. Hienoa kerrontaa Runona. Ajatus, teksti, säkeet, elivät ja kulkivat. Oli komea kokemus olla mukana ja sisäistää Runosi. Todella nautittava ja aitoa tunnetta sisältävä runo. Hieno Runosi. Iloa ja kannustusta aurinkoiseen päivääsi hyvä Ystävä.

• runo64-1

... kuin satua, et halunnut tehdä arjesta juhlaa, vastata rakkauteeni rakkaudella. olit pinta liitäjä elämän valtateillä, parempi juhliviin kartanoihin,linnoihin kreivien, jotkut palaset ei millään toisiinsa sovi vaikka halua ja tahtoa olisi yllinkyllin ja muille jakaa ... olet hypännyt kerronnallisesti aivan uusiin ulottuvuuksiin, aivan häikäisevä on runosi, olisiko jotain oma elämän kerrallista tässä ? mutta todella hyvä ystävä hyvä !!! no kyllä kai näissä tunnelmissa kulkee jokaisen rakkaustarinan jälkeen, surullista ja koskettavaa mutta lopuissa pysyvät aina pois ne hienoimmat ja onnellisimmat muistot. on vain se viiltävä ... kiitos ystävä hyvä vierailustasi ja runostasi ja nyt toivotan sinne päin hyviä viikonloppuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1138
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      151
      926
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      57
      797
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      737
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      662
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      659
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      618
    Aihe