Moikka! En löytäny parempaa keskusteluosastoa tälle mun kysymykselle ni tänne laitan. Eli löysin tuolta äipän kaapista noita Zinkoral tabletteja, joiden pitäs poistaa pahan hajusen hengityksen. Kysymys kuuluukin, että nielläänkö ne tabut vai imeskellään? Ja luin netistä, että vaikuttaa ainaki 6 tuntia, ni varmaanki voin turvallisin mielin ottaa kahesti päivässä? Ei ollu pakkausselostetta kaapissa .. o_o
Zinkoral
4
2678
Vastaukset
- Raikastajat
=Ei mitään pidempi aikaista hyötyä! Kaikkeahan ne aina myyvät ja mainostavat, mutta ne pikkuiset tabletit ei poista hajun syytä. Useimmiten pahanhajuisen hengityksen syynä on: bakteeriplakki, hammaskivi, ientulehdus, karies ja jos ei mikään näistä niin nielu tai mahahapot. Harjaatko hampaasi kahdesti pv:ssä? Puhdistatko myös hammasvälisi harjauksen yhteydessä? Puhdistatko myös kielen pinnan? Käyttöohjeista paha mennä sanomaan, myydään Internetissä, eikä löytynyt ohjeita. Yleensä tuollaisia imeskellään, eikä nyt suuria annoksia oteta päivittäin. Sinuna hoitaisin normaalin suuhygienian kuntoon ennen kuin turvautuisin poppaskonsteihin. Poistaakos nämä Zinkoral-tbl plakkia? Vastaus on: EI.
- Aloittaja...
Ihan tilapäiseen apuun noita ajattelin popsia. Täällä kun on noi hammaslääkärijonot aika kiitettävän pitkiä.
- Hammaslääkäri
Aloittaja... kirjoitti:
Ihan tilapäiseen apuun noita ajattelin popsia. Täällä kun on noi hammaslääkärijonot aika kiitettävän pitkiä.
Niitä hampaitasi päivittäin kahdesti puhdista eli kokeile itse hammasharjalla (mieluiten sähköhammasharjalla) ja hammastikulla/hammaslangalla/hammasväliharjoilla puhdistaa hampaasi. Hengitys raikastuu kummasti, kun puhdistaa hampaat hyvin.
- henki haisee
Hammaslääkäri kirjoitti:
Niitä hampaitasi päivittäin kahdesti puhdista eli kokeile itse hammasharjalla (mieluiten sähköhammasharjalla) ja hammastikulla/hammaslangalla/hammasväliharjoilla puhdistaa hampaasi. Hengitys raikastuu kummasti, kun puhdistaa hampaat hyvin.
siihewn oivat suuvedet ja tabletit mm http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Categories/22/10 http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Categories/Suunhoito/Hengityksen_raikastus Ettei ilapsi haise keikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800