tässä viime perjantaina yx jätkä tuli meille käymää mä luulin siis sen exän juttujen perusteel et se on semne mamman poika(tiette mitä tarkotan?)no jos totta puhutaa meillä oli aivan sika kivaa nuoleskeltii ja hiplailtii koska ei me voitu mennä pidemmäl ku ei oikee olla varmoi toistemme tunteista!!!joten nyt mä koko aika ajattelen tätä jätkää ja mietin et koska se tulee uudestaan
joten olenko mä rakastunu tai jotai.....tää tunne on aivan uus on mulla niitä jätkiä enneki ollu mut silti en oo enne tuntenu näin....kertokaa mitä mieltä ootte??jos jaksatte!!
olenko mä oikeesti rakastunu?
3
432
Vastaukset 3
- Leetah85
Kyl sä voit olla rakastunut (mun näkemysten perusteella) mut sitä, et rakastat sä sitä (tätä et muistaaxeni kysyny) en osaa sanoo. Mut toi uusi tunne on aika mahtava,eikö? sen mäkin tunnen just nyt TÄÄLLÄ *käsi vasemmalla rinnalla*. Mun kundikamu on tuonu tän tunteen.Ja mä luulen (?) rakastavani sitä... Mut kuka lopulta tietää mitä on rakkaus? Mitä exäs puheisiin tulee,se saattaa olla mustis vaa... PIDÄ JÄTKÄSTÄ KII!
- "elämä on ihanaa"
hei, luin juttusi ja tuli mieleen oma nuoruus. silloin sitä rakastui useammankerran kuukaudessa ja joka kerta tuntui, että jalat lähtee alta. nyt hieman vanhempana ja pettymyksiä kokeneena olen tullut siihen tulokseen, että ne nuoruuden "rakkaudet" olivat voimakkaita tuntemuksia, mutta ei kuitenkaan niin syviä, että voisin kutsua niitä nimellä rakkaus.
rakkaus on jotain todella ainutlaatuista ja sen kyllä tuntee, kun se kolahtaa kohdalle. sitä ei voi korvata toisella kohteella eikä sen tuomaa tuskaa voi unohtaa, sen voi vaan oppia sietämään.
elämässä tulee ihastuksia ja vihastuksia. ne kuuluu kaikki tähän meijän elämään ja niistä tulisi oppia. tämä elämä on ainutlaatuista ja sen vuoksi siitä tulisi nauttia. rakastakaamme itseämme, jotta voisimme rakastaa ja tulla rakastetuiksi - kokenut
Pitää muistaa että olemme kaikki erilaisia. Luulen että tässä on nyt ehkä ihastumisesta kyse, eikä rakastumisesta...On perhosia masussa, naamassa loistaa hymy ja kaikki tuntuu niin ihanalta. En tarkoita että pitäisi ottaa iisimmin tai unohtaa tällaiset fiilikset, mutta tosiasia on että rakkaus on jotain niin voimakasta että paras on vaa pitää jalat tukevasti maassa. Ei tarvi negatiivinenkaa olla, mutta jos ihan ajattelee, niin ettei loukkaannu kannattaa kunnioittaa omia tunteita sekä tämän toisen ihmisen tunteita, ja se on molemminpuolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681631- 1141246
- 1291191
- 1401030
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25924- 111842
- 46563
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.138531Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500