LOve by,"Tsemppirehu"

Tsemppirehu

Tosiaanki...mä oon tänne vastaillu aina jonkin verran ja nyt aattelin sitten kirjottaa oman juttuni.Mä oon nimittäin korviani myöten ihastunut vuotta vanhempaan jätkään,jonka kanssa oon seurustellu jo kahteen otteeseen.Kumpanakin kertana se kumminkin on mut jättäny niin oudosti,niin yllättäen,ettei edes sen parhaat kaveritoo sitä ymmärtäny!Just kun meillä menee liiankin hyvin,niin se jättää,vaikka olis tunti sitten sanonu rakastavansa....Nyt se on taas alottanu sen oudon "lämmittelyn",eli soittelee,tulee juttelemaan kun nähdään jne....Toisaalta mä odotan innolla,että haluisko se viel mut takas,mut toisaalta pelkään...eli....voiko siihen enää luottaa?Tuhlaanko mä vaan aikaani?Se ei oo seurustellu tässä vuoden aikana muitten kun mun kanssa...

4

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *mira*

tosta,et se jättää sut aina sillon kun teil menee hyvin, päättelin et sul on sama juttu ku mulle kävi tos joku aika sit..sitä jätkää pelottaa-alkaa meneen liian vakavaksi. koska toi ei oo sitäkään et se vaan pompottelis sua tai pitäs sua jotanki varalla,sanoit ettei sil oo ollu muita tänä aikana.
      eli en nyt tiä mitä ohjeita antasin mut yks ois sellane että hengailette yhdessä mut ette kuitenka seurustele, elätte ns.vapaassa suhteessa. en tarkota mitää sexisuhdetta, vaan sitä että ette kirjaimellisesti seurustele, ettei kumpikaan "kysy". Ja jos te toisistanne tarpeex välitätte ja elätte "vapaas suhtees" ni ei kummallakaan tuu oleen muita.

selitän aina aika oudosti mut toivottavasti ymmärsit mitä tarkotin...

GOOD LUCK!!!! ;)

• Kiitus

..jos se jätkä ei oo ollu muitten kans sinä aikana,ni sen vois ehkä tulkita rakkaudex,mut sit se et mixe jättelee..hmm..voi tietty olla,et aina sen jälkeen ku se on jättäny,se on yrittäny jotain toista mimmiä,mut epäonnistunu ja ottanu sut "varalle". toi voi olla ja varmaan onkin typerä teoria,mut eipä paljoo keksi muutaka..paitsi ton lisäx yhen..
      voi tietty olla seki,et se pelkää sitoutua ja aina ku menee "liian hyvin" se jättää ja hetken pääst haluu alottaa alusta..ja siirtyä takas alkuhetkien "hali-juttuun".jos se pelkää sitoutumist ja seksiä,who knows??!!

• *LasiEnkeli*

joten nii on näköjään tääkin..
      musta tuntuu et se pelkää että sä kyllästyt siihen ja jätät sen, jos meno lähtee liian rutiininomasex.
      Sen takia se tekee sen, että te siirrytte taas haliasteelle.
      Toisaalta, onhan siihen moniakin syitä.
      Ei jätkistä ota selkoo, vaikkaki nää väittää et likoista ei ota selkoo...
      kuulemma musta ei ainkaan *virne*

• Tsemppirehunne

.....se on mulle kai sitten ikuinen mysteeri!=)Mutta noi jutut mitä sanoitte,niin kaikki voi olla yhtä paljon mahollisia.Mullakin on käyny ne aina mielessä....mutta,kiitti kun vastailitte!!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      185
      12470
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      6114
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5472
    4. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      113
      5395
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4402
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4272
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4201
    8. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4200
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4138
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3717
    Aihe