tuus tänne ni rakastellaan...jooko
kaipaan sua muru
13
3563
Vastaukset
- Pimu
en mä enää.. mä en pysty, en ilman tunteita, niinku sä sen oot ennenki mun kans tehny..
- jokunen
ketäs kaipailet sänkyä lämittelemään??
- Me, Myself and I
.. tullakin jos olisit se yksi.. mutta tuskin minua kaipaisit.
Onpas tyhmää tää yksipuhelu ;). - Tukka
Myöhemmin =/
- muru
Totuus: any time!
- lemmenkipeä
????
- Miksu
Vaikka heti Heidi-kultasein ;)
- Muru
Höhlä, olen täällä pöydän alla enkä pysty liikkumaan, joten miten voisin tulla!
Kohta taas joku astuu päälleni tai imuroi minut pimeään pussiin :( - lemmenkipeä
siis turhaa ootan...ootan...ootan...ootan...ootan...ootan..
- kyssäkaali
älä helvetti odota ei se siitä parane. ittessäs on vika.
- kannattaa
odottaa, vaikka vähän pitempään.
- lemmenkipeä
kannattaa kirjoitti:
odottaa, vaikka vähän pitempään.
oikeassa olet...vaan jos turhaan odotan????
ja ikävä sua muru
- tuuliajolla
tulla, jos jään vaikka koukkuun, ja elo on muutoinkin sekavaa...ihanaa se silti viimeksi oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173394On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1152557Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062533Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll332125Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel291437Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941125