King's Kids

neitonen

Tämä on niille, jotka tietävät King's Kidseistä, mutta jotka eivät kuulu tähän kerhoon!

Mitä mieltä olette King's Kids kerhosta? Onko se väärin? Mistä se on tullut? Mistä ylipäänsä tietää, mikä on oikein?

Näitä kysymyksiä mietin. Itse olen sitä mieltä, että ööh.. en tiedä! Minulle on kerrottu, että tämä kerho olisi hyvin väärin, että se on LUULTAVASTI Raamatun vastaista. Eli siis Raamatussa sanotaan (tai minulle kerrottiin niin), että harhaan johtavia uskontoja tulee olemaan paljon, eikä niihin saisi liittyä. Kumminkin moni liittyy esim. King's Kidseihin, sillä siellä tanssimalla ylistetään Jumalaa. Onko se väärin vai ei? Onko väärin, jos kirkoissa alettaisiin hyppiä, taputtaa ja laulaa samoin kuin Amerikassa?

Ja sitten minua mietityttää se, että miten me tiedetään, mikä on oikein ja mikä harhaan johtavaa? Meidän mielestä oma uskontomme on "oikea" ja jotkut muut uskonnot harhaan johtavia. Näin ajattelevat myös ne muut uskonnot meistä. Entä jos jokainen uskonto on jollakin tapaa harhaan johtava? Niin, turha tässä on jossitella.

11

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä

Kirjoitat:
      "Mitä mieltä olette King's Kids kerhosta? Onko se väärin? Mistä se on tullut? Mistä ylipäänsä tietää, mikä on oikein?"

Ei tommoste tai tuollaisia ole olemassakaan!
      Olet nähnyt vain unta!

Liity nyt vain kiltisti tupla Vee lahkoon ja kun kuulet kolikkosi kirstuhun kilahtavan niin kolautat pääsi taivaalliseen kattohon!

• neitonen

Luitko alkupätkän?? Kirjoitin, että se viesti oli tarkoitettu niille, jotka tietävät King's Kidseistä, mutta jotka eivät kuulu siihen, ELI EI SINULLE ILMEISESTIKKÄÄN! Minä kyllä erotan unen ja todellisuuden, toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon.

• Eija
        neitonen kirjoitti:

Luitko alkupätkän?? Kirjoitin, että se viesti oli tarkoitettu niille, jotka tietävät King's Kidseistä, mutta jotka eivät kuulu siihen, ELI EI SINULLE ILMEISESTIKKÄÄN! Minä kyllä erotan unen ja todellisuuden, toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon.

kommunikoimaan. (virnistys)
        Vakavasti ottaen ystävä perheeni tytär vetää tällaista ryhmää. Minusta ainakin oli tosi ihana nähdä kun hän yhtenä Jouluna laittoi mankan soimaan ja esiintyi minun lapsilleni. Lapset nauttivat ja minä nautin esityksestä. En minä ainakaan kykene siinä mitään väärää näkemään. Päinvastoin. Taitaa viellä olla juttu joka on yli seurakunta rajojen. Ainakin täällä meillä päin.

• nasu
        Eija kirjoitti:

kommunikoimaan. (virnistys)
        Vakavasti ottaen ystävä perheeni tytär vetää tällaista ryhmää. Minusta ainakin oli tosi ihana nähdä kun hän yhtenä Jouluna laittoi mankan soimaan ja esiintyi minun lapsilleni. Lapset nauttivat ja minä nautin esityksestä. En minä ainakaan kykene siinä mitään väärää näkemään. Päinvastoin. Taitaa viellä olla juttu joka on yli seurakunta rajojen. Ainakin täällä meillä päin.

Semmoista se on! Onhan sitä kaikenlaisia kerhoja erilaiseille ihmisille, ja lisää on tulossa...!

• neitonen

Minä en nyt ymmärrä yhtään! Minulla on kaveri, joka aikoo liittyä King's Kidseihin ja hassua on se, että hän ei tiedä, kenelle tanssitaan. Kerroin, että siinä "olevinaan" tanssitaan Jumalalle. Mutta olen siis kuullut, että oikeasti tuo on jostain helvetistä. Että tuo on väärin USKOVAISILLE ja KAIKILLE. Ja siitä haluaisin saada enemmän tietää. Mutta kun kukaan ei näytä tajuavan!

Sinulle Eija: Sinä ja lapsesi nautitte esiintymisestä? Millä tavalla? Silläkö, kuten ihan mistä muusta tanssiesityksestä vain? Jos näin on, niin et ymmärrä sitä tarkoitusta ollenkaan! Olin mukana tänä vuonna King's Kidseissä Tampereella ja siellä sanottiin, että he kaikki tanssivat Jumalalle. Mutta joo.. Mitä minä selostamaan, jos ei tiedä koko King's Kidseistä mitään!

Tähän väliin: OPETELKAA LUKEMAAN! Kirjoitin EDELLEEN alkuun "Tämä on niille, jotka tietävät King's Kidseistä, mutta jotka eivät kuulu tähän kerhoon!". Ja tarkoitin tällä, että ne, jotka tietävät siitä, tietäisivät vähän enemmän, kuin että joku tuttu pitää sellaista kerhoa.

Ja sinulle nasu: En kehtaa edes kirjoittaa, sori...

• Eija

En todellakaan kirjoitanut sisältäpäin. Vaan siitä mitä näin. Kyseessä oli lasten hengellinen laulu. Jossa koreokrafian keinoin syvennetty.
        pienten lasten äitinä pidin sitä hyvänä ja siksi pidin siitä mitä näin. Minusta on täysin luonnollista että lapset laulavat ja leikkivät tanssien. Toisaalta en tiedä miten Tampereella tehdään.
        Mutta olen ymmärtänyt tämän yhdeksi tavaksi tuoda esiin asioita joita halutaan kuvata. En itse näe syytä laittaa esteitä jos nuori menee tällaiseen.
        (Jos esim. oma tyttäreni menisi)
        Paljon huonompaakin voi tehdä. Ja jos joku kokee että hän tanssii Jumalalle. Niin en voi siihenkään mitään todeta. Se mitä olen täällä nähnyt on ollut hyvin asiallista. Mieleeni nousi vain, että asioita voi tehdä toisinkin ja en voi tietää mitä sinä olet nähnyt Tampereella.

• nasu taas

Huonosti kävisi jos pyrkisin kerhoonne, mutta ei se mitään, hyvin menee ihan näinkin.

• neitonen

Eija: Sinun pitäisi oikeesti mennä kahtommaan sinne Tampereelle ensi vuonna, minkälainen meininki siellä on. Miksi mennä King's Kidseihin, jos ei usko Jumalaan? Tanssin takia, vai? Eijei. Ei sinne tanssin takia PIDÄ mennä, mutta kun et näytä tajuavan, mitä tarkoitan. Tiedätkö mitä sanat "King's Kids" tarkoittaa? Kerronpa: Kuninkaan lapsia, eli Jumalan! Enempää ei tällä kertaa. Mene sivulle: http://www.ywam.fi/kk/

Nasu: Olet sinäkin ymmärtänyt kai väärin.

(Ihmettelen, miten ihmiset voivat olla sellaisia mitä ovat)

• Eija

Olen täällä omalla paikallani. Uskon Jeesukseen ja niin myös tyttäreni ja ne jotka tunnen kyseisen harrasteiden parista. Ja minulla ei taida olla mitään syytä tulla sinne Tampereelle.
        Koska vastuu alueeni on täällä, sillä paikalla johon kuulun. Yritän selventää viellä sitä mitä tarkoitan. Pyhäkoulun pitäjä palvelee Jumalaa sillä, että hän opettaa lapsille Jumalan sanaa.
        Kerhon vetäjät palvelevat Jumalaa sillä, että he ohjaavat lapsia askartelun, leikin, hartauden ja muun yhteisen tekemisen pariin. Molempiin saavat osallistua niin uskomattomat kuin uskovat lapset.
        Ja aivan samoin on nuorten kanssa. Uskovan ja uskomattoman ero on siinä, että uskomaton ei tunnusta Jeesusta Vapahtajakseen.
        Jos havaiset jotain mikä mielestäsi johtaa vaaraan. On sinun hoidettava ongelma siellä paikan päällä aikuisen kanssa johon luotat. Ja ystävästäsi ovat vastuussa hänen omat vanhempansa.
        Täällä internetissä näitä nasuja riittää, juuri sen takia kun ihmiset on sitä mitä on.(hymy)

• Anonyymi
      UUSI

On kovin epätervettä toimintaa ja kävijät opetetaan lapsesta lähtien palkattomaan työhön ja siihen, että ohjaajilla ainut auktoriteetti.

Pahaa jälkeä sitten vanhempana :-(

• Anonyymi
      UUSI

Jumalan armossa saa riippua, se riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      5211
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3754
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3275
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      60
      2721
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      210
      2716
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2645
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2460
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2380
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1975
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      110
      1617
    Aihe