LYHYTELOKUVA TYÖNALLA:
Olen suunnitellut juttua tässä jonkin aikaa ja mielestäni käsikirjoitus on nyt valmis.
JUONESTA:
Eli elokuva kertoisi nuoresta pojasta joka kohtaa unelmien tyttösensä internetissä...treffit sovitaan ja päivämäärä olisi tasan viikonpäästä.
Mutta jos kyseessä on sama tyttö, miksi hän ei kuulosta samalta miltä näyttää??
ELOKUVAAN HAETAAN:
1 noin 11 vuotias poika näyttelijä
1 noin 13-15 vuotias tyttö näyttelijä
KOEKUVAUKSET:
Koekuvaukset pidetään mahdollisimman pian. Heti kun olemme saaneet vielä muutaman osallistumaan.
KUVAUSPAIKKA:
Helsinki-Espoo alue
KUVAUSAIKA:
Kuvaukset olisivat siinä maaliskuun alulla jos hommat on saatu hoidettua
YHTEYDENOTTO:
Kirjoittakaa seuraavat tiedot sähköpostiini:
Nimi
Ikä
Mistä
Sukupuoli
Harrastukset
Kokemukset näyttelyalalla
Pituus
Paino
kuva jos sellainen löytyy (kuvan voi tuoda myös koekuvauksiin mutta suosittelemme sähköpostin käyttämistä kuvan lähetykseen)
Sähköposti: [email protected]
Toivottavasti saamme kokoon jälleenkerran mukavan elokuva porukan!
(Vastaamme kysymyksin sähköpostin kautta)
Lyhytelokuva työnalla (2 näyttelijää haussa)
Elokuvantekijä
2
852
Vastaukset
- Veijo
ÄLKÄÄ NYT HELVETISSÄ LÄHETTÄKÖ TUONNE YHTÄÄN MITÄÄN!!!
Toi on joku pervo lapsenraiskaaja. - Amblin
Mä katoin jotai lehtee tos joku aika sitte. Siinä kerrottiin lyhyt-elokuvasta, jossa tyttö ja poika sopivat treffit ja käy ilmi, että toinen ei olekkaan sellainen kun oli kuvannut itesensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465631Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472849- 1822593
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92210- 262029
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141635- 1451275
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131067