HEI!
Onko teillä kokemuksia Patentex ehkäisypuikon käytöstä?? onko se varma keino ehkäistä?
pillereitä olen kokeillut mettä net ei sovi mulle. Ja kortsut on mitä on..
kertokee vähän kokemuksista näistä ehkäisypuikoista.. ;)
ehkäisypuikko?
5
1088
Vastaukset
- Kukkanen
Pillerit eivät sopineet minullekaan vaan herättivät minussa ei niin pienenkään raivottaren... Joten vaihdoimme ne Pantenex Oval-puikkoihin. Mieli rauhoittui eikä muitakaan sivuvaikutuksia ilmaantunut. Spontaanius kärsi hieman kymmenen minuutin varoajan vuoksi, mutta puikot peittoavat ehdottomasti myös kondomit. Ehkäisy pelasi noin puolivuotta, kunnes hylkäsimme kaiken ehkäisyn ja odottelemme nyt haikaraa...
- dina
Aloitin minipillerit ja siinä piti sitten kaksi viikkoa odottaa tai käyttää lisäehkäisyä. Puikkoja käytettiin, tehosta on vaikea sanoa koska menkkojen pitäis tulla vasta ens viikolla :) Mutta sen verran että mies sanoi tuntevansa vähän kirvelyä ja kuumotusta, minkä apteekin täti sanoi olevan aika yleistä. Muutenkin tuli vähän liian kostea olo ja sellaista hassua ilman tunnetta mitä sitten naurettiin kerta jos toinenkin. Pillerit ne kuitenki taitaa olla yksinkertaisin keino. Ootko harkinnu kapselia mikä laitetaan käsivarteen ihon alle? Kestää joko 3 tai viis vuotta, maksaa n. 170 euroa. Ite oon sitä aatellu kunhan ensin testataan että hormoonit sopii mulle.
- ..............
kapselit tekee kuumotusta alapäähän. mitään muuta haittaa en huomannut. tuo edellinen kirjoitti näistä ihon alle laitettavista. ei välttämättä kannata jos et halua vuotaa puolta vuotta putkeen. kaikki on tietenkin yksilöllistä! en voi yleistää
- yks vaan.
Hei!
en ole kokeillut, enkä ajatellut kokeilla sitä ehkäisykapselia kun olen kuullut että se saattaa koteloitua sinä aikana. en tiiä sitten onko se vaan huhu-puhetta vai mitä. mutta kuitenkin! ja ei ihan niin pitkäksi aikaa tarvitsisi. pillerit ei sovi minulle olleskaan. olen miettinyt kyllä sitä hekäisyrengasta mutta pitää katsoa tässä..
jos kokeilis niitä ehkäisypuikkoja vaik eka miten net toimii ja onko net luotettavia!
kiitos tiedoistanne! - hippi
yks vaan. kirjoitti:
Hei!
en ole kokeillut, enkä ajatellut kokeilla sitä ehkäisykapselia kun olen kuullut että se saattaa koteloitua sinä aikana. en tiiä sitten onko se vaan huhu-puhetta vai mitä. mutta kuitenkin! ja ei ihan niin pitkäksi aikaa tarvitsisi. pillerit ei sovi minulle olleskaan. olen miettinyt kyllä sitä hekäisyrengasta mutta pitää katsoa tässä..
jos kokeilis niitä ehkäisypuikkoja vaik eka miten net toimii ja onko net luotettavia!
kiitos tiedoistanne!Kapselin koteloituminen ei haittaa mitään, poistettaessa joutuu vain lääkäri käyttämään hieman enemmän voimaa että saa kapselin ulos. Mutta tämä ei satu koska toimenpiteessä käytetään puudutusta.
Minulla on ollut kapseli ja olin kolme vuotta ilman menkkoja, ihanaa:)
Vaikutukset ovat hyvin yksilöllisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759