Kaikkihan sen nyt tietää,
että paras auton väri on, on...
no mikä se nyt olikaan ja perustelut ?
Paras auton väri
21
1995
Vastaukset
- arvaus
... se ei ole ainakaan, koska valkoiset autot ruostuu.
- mies
semmonen harmaa tien värinen auto on vaarallinen.semmosta ei huomaa kauempaa kesällä ku aurinko paistaa ja vielä jossei ole valoja päällä.eikä se valkonen sen pahemmin ruostu ku muutkaan värit mutta siinä vaan näkyy pienikin ruoste heti.ja mustaa ei saa millään puhtaaks,siinä näkyy sormen jälkikin.
- KTJ
...vitsi? Ei kai ne ruostu sen enempää kun muutkaan värit. Niissä vaan näkyy ruoste paremmin.
- perehtynyt
mies kirjoitti:
semmonen harmaa tien värinen auto on vaarallinen.semmosta ei huomaa kauempaa kesällä ku aurinko paistaa ja vielä jossei ole valoja päällä.eikä se valkonen sen pahemmin ruostu ku muutkaan värit mutta siinä vaan näkyy pienikin ruoste heti.ja mustaa ei saa millään puhtaaks,siinä näkyy sormen jälkikin.
Itse asiassa juuri harmailla ja valkoisilla ajetaan vähiten kolareita, aivan kuten nimimerkki HJH totesi tähän samaan värikeskusteluun. Tutkimus muistaakseni julkaistiin pari kuukautta sitten jossain lehdessä. Oli tosissaan vakavasti otettava tutkimus. Harmaa on siis turvallisin autonväri. Liekö kyse juuri siitä, että harmaan valitsevat rauhallisimmt kuskit.
Minäkin olen muuten sitä mieltä, että hopea on paras auton väri, vaikka joudunkin nyt olosuhteiden pakosta ajelemaan punaisella ja valkoisella.
- HJH
Mielestäni tyylikkäin auto väri on vaalea metallinhohtohopeanharmaa. Tuo väri saa näyttämään auton tosi tyylikkäältä. Puhdasta esteettistä seikkaa ei voi vakuuttavasti perustella.
Muuten. Jonkin juuri tehdyn brittiläisen tutkimuksen mukaan hopeanharmailla autoilla ajetaan huomattavasti vähemmän kolareja kuin muun värisillä. - Puhdasta sattumaa? Toisena tilastossa on valkoinen (ennen valkoinen johti tilastoja), sinällään ihan hyvä väri sekin, mutta ei sovi kaikkiin autoihin.
Rumia autonvärejä ovat mielestäni musta, luumunpunainen, ja beige- MJV
On metallihopea, ja jos auto näyttää siltä, kuin mistä se on tehty, minusta OK. Kura ei näy niin helposti kuin valkoisessa tai mustassa.
T. Matti - niin nopee
Hopeilla autoilla ajaa rauhalliset kaverit, niinkuin itsekin olen, ehkö siksi vähän kolareita.
- silver
jep, sellainen hopeanharmaametalli, joka on yleensä kaikissa autoesitteiden autoissakin.
- DeepRed
Harmaa on kovin tylsä ja konservatiivinen väri. Sellaisen värin valitsevat tylsät ja konservatiiviset ihmiset, jotka käyttäytyvät myös liikenteessä maltillisesti. Minä ajan harmaalla autolla :-)
Metallinhamrmaa on myös likaisena siistimpi kuin muut värit; erityisesti kesän pölyt eivät näy kuin läheltä.
- 2-väri
Vaikea sanoa mikä ois paras, mutta valkoinen tai punainen se ei ainakaan ole missään nimessä!
Valkoinen on niin käsittämättömän mitäänsanomaton, ettei se sovi minkäänlaiseen henkilöautoon.
Punaisen sävyt muodostavat yleisimmän värin suomalaisissa autoissa, joten ne ovat aivan liian tylsiä.
Ns. muuten "tylsät" värit voivat sopia hyvin esim. muodokkaisiin urheiluautoihin (paitsi siis punainen tai valkoinen). - Blå
metalliväri,kirkas sellainen on ehdoton.
- auttanut
Takavuosina oranssiin Taunukseen törmäsi pihasta vanha herra, joka sanoi:-En huomannut sinua. Taunuskuski vastasi:-Ihmekös tuo kun minulla on maastonvärinen auto.
- Kaheli
Musta olisi hieno. Sopii varsinkin isoon autoon. (Mmm... Maxima) Tosin jotkut autot näyttävät mustana tosi ankealta.
Oma ehdoton suosikki on kirkkaan sininen. Sellainen kun esim. näkee T sport Yariksessa tai Citroën Gran pavos. Siinä on kaunein väri. - mersuhullu
Auto kuin auto, musta pukee aina. Ja unohtakaa mustan värin "vaikea puhtaanapito", ei ole sitä metallimustana! Lakkakerros suojaa naarmuilta merkittävästi, ja väri kuin väri tulee pestyä säännöllisesti joten pöly ei ehdi haitata. Ja pisteenä iin päälle: kun auto vahataan usein huippuvahoilla, kiilto puskee pölykerroksenkin alta eikä enää muutaman metrin päästä huomaa että pölyä tai likaa edes on.
Suosittelen! - Poju
Hopean- tai teräksen harmaa on ihan jees, sit joihinkin kärryihin sopii äly hyvin ihan musta.
Tietenkin sellanen kiiltävä.. - Mira
Punanen on paras! magee vahattuna, mulla kans punanen Pösö 206.
- punainen
punainen ainoa väri joka haalistuu ja todella paljon
sillä jos joudut paikkamaalaamaan uuden lokasuojan tms niin jo kahdenvuodenpäästä se loistaa kun papinm****u... tosi juttu vaikka kuin vahaisit tai mitä vaan... - naisilla!
autoja ei oo ku kommunisteilla tai
- Wau!
naisilla! kirjoitti:
autoja ei oo ku kommunisteilla tai
Voe veikkoset! Esimerkiksi punainen urheiluauto! WAU! Mikä muu väri (kuin ehkä musta) sopii juuri urheiluautoon.
- Nerd
Huoneistokeskuksen oranssi on siitä hyvä, että sen värinen vaihtoauto on kuulemma edullisempi ostaa kuin muun väriset vastaavat. Kertoi naapuri, joka osti huoneistokeskuksen käytössä olleen auton.
- Amazongreen!
auton väri on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574