jäähdytin puhaltimet trans sport3.8

artsi

autossani on 2 puhallinta jäähdyttäjän edessä ja olen huomannut että ainakin toinen puhallin toimii kun lämmöt nousee tarpeeksi mutta tuo toinen on mykkä.... koska tuon toisen puhaltimen pitäisi toimia? kun lämmöt on todella korkeat vai liittyykö tuo puhallin jotenkin ilmastoinnin toimintaan kun ollaan pysähdyksissä??? kiitoksia neuvoista.

8

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bastardo

      Se voi kuulua sen ilmastoinnin toimintaan, että kumpikin ei oo päällä samaan aikaan. En oo ihan varma, mutta olen ehkä kuullut jossain vähän samanlaista, mutta en ole varma. Kannattaa viedä huoltoon tai soittaa sinne, niin kyllä se vika löytyy.

      • Chevy

        Luulisin myös, kuten edellä luultiin, että ilmastointiin se homma perustuu. Siellä on erillinen ohjausmoduli näille kahdelle puhaltimelle ja mulla Chevy 3.4:ssa ne toimii "satunnaisen" eri ja samaan aikaan. Merkkihuollosta kun kysyt, ne kertoo miten niiden tulee toimia eikä se vielä maksakaan mitään...


    • ostaakko vai ei

      perhe kasvaa ja nyt olis kiikarissa just samanlainen ponu ku sulla,minkälaisia kokemuksia sulla ks. autosta.itellä o nyt 3.0 bensa pajero ,että bensankulutuksella on turha pelotella. sillä mitä oon katellu o ajettu 194tkm ja se o -93 .miten on toiminu ja muuta.

      • artsi

        meillä on auto ollu kohta 2kk ja olemme olleet todella tyytyväisiä...perheemme on 5 henk koira ja tilat ovat mahtavat ajoominaisuudet hyvät kulutus seka ajossa n.13litraa/100 meille auto on ensimmäinen jenkki yllätyin
        positiivisesti..autollamme on ajettu n.230 000 km
        suosittelen autoa!!!.


      • 3.8 gt

        Positiivisesti on yllättänyt minut tää pontiac -93 on meluton ja erittäin hyvä ajaa.Syksystä lähtien olen omistanut tän pelin eikä mitään ihmeellistä ole ollut.Pensankulutuksesta ja jenkeistä yleisesti ,että "kyllä se antaa minkä se ottaa"#ei paha matka ajossa n.10l/100km.Osta ja ylläty niin minäkin tein.


      • ostaakko vai ei
        3.8 gt kirjoitti:

        Positiivisesti on yllättänyt minut tää pontiac -93 on meluton ja erittäin hyvä ajaa.Syksystä lähtien olen omistanut tän pelin eikä mitään ihmeellistä ole ollut.Pensankulutuksesta ja jenkeistä yleisesti ,että "kyllä se antaa minkä se ottaa"#ei paha matka ajossa n.10l/100km.Osta ja ylläty niin minäkin tein.

        kiitosta vaan asiallisista kommenteista.pitää tossa maanantaina käydä testaamassa yhtä.katotaan sitte mikä vehe se oikee o.


      • General M
        ostaakko vai ei kirjoitti:

        kiitosta vaan asiallisista kommenteista.pitää tossa maanantaina käydä testaamassa yhtä.katotaan sitte mikä vehe se oikee o.

        Auto painaa 1800 kiloa ja nuo 3.8 antamat pollet 175 93-> ovat todella tervetulleita ja kuulopuheidein perusteella tuo Mitsun? 2.2 on herkkä leviämään juuri tuon alitehon takia.
        Siis osta JENKKI äläkä japsia...


    • Jösses

      Tänään vaihtui autoon Pontiac Trans Sport 3.8L uusi jäähdytinkenno, entinen oli ruosteessa , puhki ja lamellit tippuivat puhaltaessa.

      Aiemmin nuo keulalla olevat puhaltimet puhalsivat keulaan päin, nyt asentaja laittoi ne puhaltamaan konehuoneeseen. Onkohan puhallussuunnalla muuta väliä kuin se, että ulospäin puhaltaessa pysyy konehuone siistimpänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe