Olen tiedustellut paljon mainostetusta patentex oval-nimisestä ehkäisypuikosta alan asiantuntijoilta, ja haluan varoittaa teitä. Olen todennut, että minulle ei hormoniehkäisy sovi, ja kuultuani patentex ovalista, ajattelin että tässä minulle hyvä ehkäisy. Sitä saa apteekista ilman reseptiä ja hintakaan ei ole päätä huimaava. Kuitenkin minulle kerrottiin luotettavalta taholta, että sitä kannattaa käyttää ainoana ehkäisynä vain siinä tapauksessa, että ei haittaa jos sattuisi tulla raskaaksi. Mainoksessa luvataan pillereitä vastaavaa ehkäisytehoa, mutta tähän ei kannata luottaa. Kyseinen valmiste antaa asiantuntijani mukaan hyvän ehkäisytehon ainoastaan esim. kondomin kanssa.
Kyllähän se minustakin kuulosti hiukan epäilyttävältä voidakseen olla varma ehkäisy. Onhan aina sanottu siitä kuinka ehkäisypuikot ja -vaahdot eivät yksinään riitä takaamaan ehkäisyvarmuutta. Patentex oval ei poikkea tästä. Onneksi tiedustelin asiaa ennenkuin ryhdyin käyttämään kyseistä ehkäisyä.
Te, jotka olette luottaneet patentex ovaliin, siirtykää nuvaring-nimiseen ehkäisyrenkaaseen. Otin selvää nuvaringista ja uskon saavani siitä miellyttävän ja VARMAN ehkäisyn...
patentex oval
5
2811
Vastaukset
- f77
Itelläki on tällä hetkellä käytössä patentexit ja kortsut. Onpa hyvä, ettei vielä ole kokeiltu patentexeja yksinään. Onko juuri niin, ettei ehkäisyteho ole lähellekään se, mikä luvataan...? Voivatko lääkefirmat valehdella noin paljon?
Nuvaring olis varmaan ok mutta se sisältää samoja hormoneja kuin pillerit. Niistä tulee pää pipiksi, ei kiitos enää migreenejä :(- saara
tost nuvasta vaan piti sanoo
mä en oo vielä ruvennu nuvaa käyttämään mut kohta alan sen myötä toivon ainakin et päänsäryt lähtee pois... koska nuvan hormoonit vaikkuttaa vaan kohtuun ei siis koko kroppaan. Nuvaa suositellaan myös kaikille joilla on migreeni. - suositella
saara kirjoitti:
tost nuvasta vaan piti sanoo
mä en oo vielä ruvennu nuvaa käyttämään mut kohta alan sen myötä toivon ainakin et päänsäryt lähtee pois... koska nuvan hormoonit vaikkuttaa vaan kohtuun ei siis koko kroppaan. Nuvaa suositellaan myös kaikille joilla on migreeni.Ei Nuvaringiä kannata käyttää, jos aurallisesta migreenistä kärsii (kuten ei mitään muutakaan yhdistelmäehkäisyä).
- laikku
Ei voi olla...
Meinasin tänään mennä ostamaan apteekista näitä ko. puikkoja; onnex tulin ensin tänne lukemaan tästä. Jotenkin minuakin epäilytti tämä ehkäisyteho. Ajateltiin vielä miehen kanssa että no nyt mullekin löyty sopiva korvike pillereille, mutta vielä mitä.
Kiitos varoituksestasi! - Tyytyväinen patentexiin
Ei herranen aika. Älkää uskoko moista selitystä. Itse tunnen monta ihmistä jotka minun ja poikaystäväni lisäksi käyttävät Patentex Ovalia ihan ilman mitään muuta ehkäisyä.. Eikä tuttava piirissäni ole ainakaan kukaan vielä haluamattaan tullut raskaaksi tms. Jos osaa tuotetta oikein käyttää, niin ei ole mitään ongelmaa..
http://www.laakeinfo.fi/\Medicine.aspx?m=8145&i=MERZ_PATENTEX OVAL
niin... että tutustukaapa sivuun ja miettikää sitten haluatteko käyttää vaiko ette...
Tuossa on kaikki mitä löytyy myös paketin sisällä olevasta paperista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793