Kenelläkään kokemuksia vaunusta hyviä ja huonoja olisi aika hyvän kokoinen 5h perheelle kolmella kerrossängyllä varustettuna tehtaalla. Onko Lämmin....ym
Dethleffs camper 560sk -04
2
2834
Vastaukset
- janne
Itselläni Dethleffs Beduin 540tqm -02
ja ostamista ei ole tarvinnut kaduta.
Lämpöä on piisannut hyvin,(edellinen vaunu oli tuplaeristeinen solifer) ja eroa en ole huomannut.
Ainoat huonot puolet on pieni jääkaappi,ja näin talvisin jätevesi putket jäätyy (pohjassa ulkopuolella),soliferissa meni eristeen sisällä).
muuten suosittelen vaunua - savompoeka
Itselläni on ollut sama, mutta pari-kolme vuotta vanhempi.
Kyseinen vaunuhan on tunnetusti tiivis ja kosteusvauriot sillä ovat hyvin harvinaisia. Eihän se muuten Saksan markkinoilla selviäisi niin hyvin.
Vaunua hankkiessani suljin pois pohjoismaiset vaunut pois liian hintavina.
Lämpöä on riittänyt, joskin talvella käytän vaunua vähän; jos käytän, niin vettä ei juoksuteta paljoa. Joka tapauksessa sopii hyvin talvivaunuksikin: onhan Saksassakin talvi.
Kesäoloissa viehättävät erityisesti avarat ikkunat.
Kokemukseni perusteella sanoisin: onnistunut hankinta. Ei vaunu saa olla status-kysymys. Ihmetyttävät ne, jotka hankkivat kalliin vaunun, mutta asuvat vuokralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762