Voiko ihminen pettyä enään enemmmän?Luulin että olisit ollut rehenlinen...mutta kerranko taas pettyy..Olisin luullut että olisit pitänyt lupauksesi.Mut turhaan.En todella voi kun ihmetellä mikä on kertoisit.En todella ole nukke mikä heitetään nurkkaan kun leikki ei enään kiinnosta=o)Minulle olisit voinnut sanoa.En olisi pannut pahakseni.Nyt olen vain surunlinen...sitäkö halusit? Tiedän että kaikki hyvä loppuu aikanaan....mut olisin toivonut sinun kertovan siitä minulle.Älä leiki tunteilla!!niitä on monella ihmisellä...onneksi et viennyt vielä koko sydäntäni mukanasi.Toivon mukaan nautit hetkestä jonka vietimme =o) minä ainekin tein niin ...
pettynyt
9
2193
Vastaukset
- myös nainen
En valehdellut..en arvannut..et tunne minua vielä, luitko jonkin aiemman kirjoitukseni ,siitä olisit voinut ymmärtää. Niin, tai minä en hoksannut, minun moka tämä oli, nyt vasta hoksaan loput. Ei ole kyse kiinnostuksen puutteesta, tiedät.En halunnut näin menevän, viesti oli liian hatara.Minä viimeksi leikkisin tunnteilla!!on ne minullakin.Minun sydämeni, tiedät mitä se tekee,jäi sinun luo.! Jo vähän lauhtuneena, helpotti kun sai kirjoittaa,nautin kyllä.En halua tämän jäävän tähän.....
- me olemme
Sellaisia me ollaan, me komeat rentut. Kyllä teidän pitäisi se jo tietää...
Fallos ohjaa toimintaamme, emme me jaksa keskittyä yhteen kovin kauaa sillä luonto ajaa seuraavaan pesäkoloon.- Emppu
TODEN TOTTA! KIITOS TIEDOSTA! OLISPA MUA INFORMOITU AJOISSA.
- tintti34(n)
Pettymyksiä pettymysten perään...elämä jatkuu silti samaa kiertokulkuaan pettymyksistä huolimatta..kaiken sen korjaa...elämään kuuluu iloja/suruja/naurua/itkua/vihaa/rakkautta...Pettymykset on osa henkistä kasvua, koska kipu kasvattaa ihmistä..Ihanaa kun hymyilet kokemustesi ansiosta vaikka se sattuukin,et ole ainut ihminen maailmassa joka kokee pelkkiä sanoja ja lupauksia..pääasia kun itse pyrkii rehellisyyteen ja aitouteen..sillon näkee toisen ihmisen luoman illuusion ja tajuaa milloin on parempi kelkka kääntää pois sellaisesta joka ei enään ravitse omaa henkisyyttään..Miksi ihmisen pitää satuttaa toista? Katson sen henkisesti kypsymättömän sielun tekoseksi...lisätään rakkautta maailmaan ja valoa pimeissä kulkeville
:) - hymyilevä m
Muistatko kun sinä olit epärehellinen? Aivan...
KAikki me petetään joskus, nyt oli vain oma vuorosi maistaa sama lääkettä...- tintti34(n)
se onkin se karman laki...eli se pitäs saada katkastua....toikin totta...eli saa samaa takas mitä aiemmin tekee
- toivonsaheittänyt
taitaa nykyään olla niin että on sairasta ottaa suhde tai toinen ihminen vakavasti!
- Nainen
ja siihen oppii ainakin täällä nettimaailmassa... Aina törmää ihmisiin, jotka valehtelevat. Ei voi luottaa kehenkään.. sääli. se tuhoaa myös elämän netin ulkopuoleela..kaikkea täytyy epäillä ja epäillä, mihinkään ei voi luottaa.
- mies
Nainen kirjoitti:
ja siihen oppii ainakin täällä nettimaailmassa... Aina törmää ihmisiin, jotka valehtelevat. Ei voi luottaa kehenkään.. sääli. se tuhoaa myös elämän netin ulkopuoleela..kaikkea täytyy epäillä ja epäillä, mihinkään ei voi luottaa.
pitää valehdella koska siihen pakotetaan.Rehellisellä pelillä ei saa netistä kuin paskaset naurut päin naamaansa.
Naisilla on liian ihmeelliset odotukset juuri netistä.Ei täällä sen kummempia ihmisiä ole kuin live maailmassakaan.
Olen vaan huomannut kun olen ammattini sanononut(talonmies) niin keskustelut loppuu monen naisen kanssa hyvin nopeaan.
Saa jopa kuulla pilkallisia *pikkarainen * juttuja.
Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768