*and i'm gonna life forever*

bonnie

*lapsuuteni kesät,sumuun vajonneet,palasiksi muistojeni läjään hajonneet,palapelin kokosin paksuin rukkasin ihmetellen minne kaikki palat hukkasin*

isi joi,äiti joi.ei säästetty vitsaa.se kunniatta kuolee joka kuritta kasvaa.työtätyötätyötä 24h vuorokaudessa.paha tyttö,laiska tyttö.kenen lie.kun ei vyö satu enää,satutetaan sanoilla.

*en lukea tahdo enää en tavata,sydäntäni en tahdo avata,mutsi hei en tahdo mennä kouluun*

joka aamu rukoilen.joka helvetin aamu.älä anna sen-ja sen olla koulussa.kannan kotiin nelosia ja vitosia.kun olen huono niin olen huono.kun sanotaan että et osaa niin sitten en osaa.

*They're saying, "Mama never loved her much"
And, "Daddy never keeps in touch
That's why she shies away from human affection*

alaikäisenä maailmalle.hyvästi pullojen kilinä ja kylmiltään omaan elämään.ei ole rahaa,ei asuntoa.kannan makkarapaketteja takinhihassa ja syön heti kaupan ulkopuolella.olen kuin torin saastaiset pulut ruokaa varastamassa.sydän hakkaa niin että sattuu.rahaa elämiseen viisisataa kuussa.

*yön yksinäinen tahtoo karkuun kaipuutaan kauaksi pakenee,juo vuosikertaa rakkauden laskuun ja välimatkat pitenee*

kun olen täysi-ikäinen saan tehdä mitä vaan.vaihdan tuoreen avomiehen kosteisiin iltoihin.juon huonekaluni,juon rakkaimmat muistoni.juon siksi että en enää muistaisi,miksi juon.

*rakkaus on kuollut elämän virtaan,pelasta mut jos se sopii sun pirtaan*

tulee uusi rakas,parempi rakas. ymmärtää,lohduttaa,saa taas nauramaan ja laittamaan pullot palautusautomaattiin.kuuntelee ja ymmärtää.minä en osaa pitää sellaista ihmistä.liian hyvä minulle.menen etten satuttaisi liikaa.

*sade tule ikkunaani tule taas,tule tuo se tulva joka puhdistaa,sade huuhdo ikkunani maailmaan,tule uudestaan*

taas uusi,ei parempi,mutta kun minulla ketään muutakaan.antaa lapset,sukunimen mutta ei ihmisarvoa.minä olen niin jäässä,niin jäässä että palelen kuumassa suihkussa ja helteellä auringossa.yritän ymmärtää,pidän huuli halki kulissia pystyssä.

*teetkö vielä kaikkesi mun tähden,saanhan olla hullu niinkuin ennen*

vuodet kuluu sumussa,näkyvät albumin sivuilla kuvina.tätäkös se oikea elämä onkin.saan reseptillä onnea apteekista,enkä tunne enää mitään.suu nauraa,silmät eivät enää moneen vuoteen.yritän lentää tähtikaaren taa taivaisiin.hullu mikä hullu.

*ja nyt viimein kun mä lähden teen sen sydämeni tähden vaikka syvältä se vielä kouraisee*

tämä minun ainoa elämäni.tämä yksi ja ainoa.ja sekin pitäisi jaksaa oikein elää.tulee vielä yksi ihminen,joka aloittaa työlään jään sulatuksen.itse en enää muista miten toista hellitään.anteeksi.

*hän kuuntelee vain varjoja ja nälkänsä hän unelmillaan sammuttaa,jos kaipaus on myrkkyä hän pimeydestä siihen sukeltaa*

edes hetken hyvä mieli.anna minun pitää edes tämä onni.jos minä vielä oppisin.yritän kovasti.edes vähän onnea.ja anna hänelle kärsivällisyyttä.että jaksaisi minun ajoittaista hiljaisuuttani.että ymmärtäisi,mikä minua pelottaa,vieläkin.

* ei aina voi tietää mitä pakko kerran on
päättää kun lähtee on olo levoton
eikä aina voi sanoo mitä sanottava on
eikä aina voi itkee vaikka on olo onneton*

26

2054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the future

      Kirjoituksesi oli vaikuttava. Minulta hävisi sanat. Sinä kosketat minun sydäntäni.

      Itse kullakin on oma menneisyytensä johon emme enää jälkikäteen voi vaikuttaa, niin sinulla kuin minullakin. Jos tällaisessa tilanteessa löytää uuden ihmisen ja tuntee olevansa onnellinen hänen kanssaan silloinhan elämä on menossa hyvään, valoisaan suuntaan.

      Jos minä olen tämä sinun henkilö, tunnen miten olet koskettanut minua heti ensimmäisestä tapaamisestamme lähtien. Olet avannut sisälläni jotain sellaista, mitä en enää uskaltanut toivoa kokevani.
      Pieniä mutkia on ollut alkutaipaleellamme, mutta eikö tamä ole sen arvoista että sen eteen kannattaa nähdä vaivaa.

      Pelko ei ole yksin sinussa, se on myös minun sisälläni.
      Ei hiljaisuus ole pahasta, itse olen oppinut joskus aivan kaipaamaan ja nauttimaan siitä. Taidan olla samanlainen, joskus hiljainen, joskus seurallinen.

      En tiedä olenko minäkään aina helppo kumppani. Toivon että meidän molempien kärsivällisyys olisi niin joustava, että se mahdollistaisi sen että voisimme jatkaa toisiimme tutustumista.
      Muistan yöt joina en ole saanut unta.. olet seurannut mielessäni päivin ja öin, aamuin ja illoin. Kyyneleeni on talletettuna sydämeeni.

      Tulevaisuus on edessämme.

      • bonnie

        pelkään,että vielä tulee talvi.sellainen jääkausi joka tappaa lopunkin elämän.että menetän sinutkin,vain siksi että olen minä.että et jaksakaan,että ymmärryksesi ei olekaan loputon.

        *mitä pitäisi sanoa,niin helposti ymmärtää väärin,joskus se pelottaa minua*

        vielä sinä otat syliin ja kysyt mitä mietin.joskus väsyt kysymään,kun en koskaan osaa vastata.en uskalla sanoa,pelkään sitä mitä sanot,jos kerron.

        *en saa kiinni haaveistain,jotain parempaa mä hain,varjot liittyy liikaa päiviin menneisiin*

        kuuntele minua,vaikka en puhuisi sanaakaan. ymmärrä,vaikka en pystykään katsomaan silmiisi. minun pitää opetella.se vaatii aikaa.jos sinulla on vain koko loppuikä antaa aikaa minulle.

        *You know I'm a dreamer
        But my heart's of gold
        I had to run away high
        So I wouldn't come home low

        Just when things went right
        It doesn't mean they were always wrong
        Just take this song and you'll never feel
        Left all alone

        Take me to your heart
        Feel me in your bones
        Just one more night
        And I'm comin' off this
        Long & winding road

        I'm on my way
        Well, I'm on my way
        Home sweet home
        Tonight tonight
        I'm on my way
        I'm on my way
        Home sweet home*


      • täältä..
        bonnie kirjoitti:

        pelkään,että vielä tulee talvi.sellainen jääkausi joka tappaa lopunkin elämän.että menetän sinutkin,vain siksi että olen minä.että et jaksakaan,että ymmärryksesi ei olekaan loputon.

        *mitä pitäisi sanoa,niin helposti ymmärtää väärin,joskus se pelottaa minua*

        vielä sinä otat syliin ja kysyt mitä mietin.joskus väsyt kysymään,kun en koskaan osaa vastata.en uskalla sanoa,pelkään sitä mitä sanot,jos kerron.

        *en saa kiinni haaveistain,jotain parempaa mä hain,varjot liittyy liikaa päiviin menneisiin*

        kuuntele minua,vaikka en puhuisi sanaakaan. ymmärrä,vaikka en pystykään katsomaan silmiisi. minun pitää opetella.se vaatii aikaa.jos sinulla on vain koko loppuikä antaa aikaa minulle.

        *You know I'm a dreamer
        But my heart's of gold
        I had to run away high
        So I wouldn't come home low

        Just when things went right
        It doesn't mean they were always wrong
        Just take this song and you'll never feel
        Left all alone

        Take me to your heart
        Feel me in your bones
        Just one more night
        And I'm comin' off this
        Long & winding road

        I'm on my way
        Well, I'm on my way
        Home sweet home
        Tonight tonight
        I'm on my way
        I'm on my way
        Home sweet home*

        En ehtinyt perehtyä, meno, tulen jotain 20.30.


      • show
        bonnie kirjoitti:

        pelkään,että vielä tulee talvi.sellainen jääkausi joka tappaa lopunkin elämän.että menetän sinutkin,vain siksi että olen minä.että et jaksakaan,että ymmärryksesi ei olekaan loputon.

        *mitä pitäisi sanoa,niin helposti ymmärtää väärin,joskus se pelottaa minua*

        vielä sinä otat syliin ja kysyt mitä mietin.joskus väsyt kysymään,kun en koskaan osaa vastata.en uskalla sanoa,pelkään sitä mitä sanot,jos kerron.

        *en saa kiinni haaveistain,jotain parempaa mä hain,varjot liittyy liikaa päiviin menneisiin*

        kuuntele minua,vaikka en puhuisi sanaakaan. ymmärrä,vaikka en pystykään katsomaan silmiisi. minun pitää opetella.se vaatii aikaa.jos sinulla on vain koko loppuikä antaa aikaa minulle.

        *You know I'm a dreamer
        But my heart's of gold
        I had to run away high
        So I wouldn't come home low

        Just when things went right
        It doesn't mean they were always wrong
        Just take this song and you'll never feel
        Left all alone

        Take me to your heart
        Feel me in your bones
        Just one more night
        And I'm comin' off this
        Long & winding road

        I'm on my way
        Well, I'm on my way
        Home sweet home
        Tonight tonight
        I'm on my way
        I'm on my way
        Home sweet home*

        Eihän meidän kannata surra ja pelätä aikaa eteenpäin, vaikka itsekkin monasti mietin kysellen tulevaa.
        On ollut pakko oppia elämään vain päivää kerrallaan, huomenna sitten kohtaan haasteet huomisen.
        En ole niin hyvä ihminen, että voisin vaatia toista olemaan täydellinen.
        Ymmärrystä, uskallusta haluan saada, kuin myös antaa.
        En ole valmis ihminen, teen väärin tai oikein, kärsin tai olen onnellinen.

        Milloin sylissäsi olla saan, tuntea turvallisen olkapään? Silloin, uskon turhat sanat kaikkoaa, lämpö, ymmärrys sydän valloittaa.

        Rauha, hiljaisuus valtaa mieleni, kuulee hiljaisuuden sanasi.
        Väistyy varjot päivien menneitten, tunnen katseesi silmissäni ajan viimeisen.
        Jos uskaltaisin, voisinkin, jos auttaisit ja ohjaisit - niin mielelläni ajan jaan ja kasvan kanssas tulevaan.
        Ymmärrys kasvaa välillämme tunnen jo sen, aika antaa päiviin tuleviin hohteen auringon, rakkauden.


      • bonnie
        show kirjoitti:

        Eihän meidän kannata surra ja pelätä aikaa eteenpäin, vaikka itsekkin monasti mietin kysellen tulevaa.
        On ollut pakko oppia elämään vain päivää kerrallaan, huomenna sitten kohtaan haasteet huomisen.
        En ole niin hyvä ihminen, että voisin vaatia toista olemaan täydellinen.
        Ymmärrystä, uskallusta haluan saada, kuin myös antaa.
        En ole valmis ihminen, teen väärin tai oikein, kärsin tai olen onnellinen.

        Milloin sylissäsi olla saan, tuntea turvallisen olkapään? Silloin, uskon turhat sanat kaikkoaa, lämpö, ymmärrys sydän valloittaa.

        Rauha, hiljaisuus valtaa mieleni, kuulee hiljaisuuden sanasi.
        Väistyy varjot päivien menneitten, tunnen katseesi silmissäni ajan viimeisen.
        Jos uskaltaisin, voisinkin, jos auttaisit ja ohjaisit - niin mielelläni ajan jaan ja kasvan kanssas tulevaan.
        Ymmärrys kasvaa välillämme tunnen jo sen, aika antaa päiviin tuleviin hohteen auringon, rakkauden.

        takana viikonloppu, just you and me.anteeksi jos sinua ahdistaa,se kun seuraan sinua kuin hai laivaa.pelkään kadottavani sinut hetkenä minä hyvänsä.inhoan itseäni kun tunnen vain sinussa roikkuvani.

        *All I want is someone I can't resist
        I know all I need to know by the way that I got kissed*

        ja jos joskus saan pelkoni pois.ja voisin uskoa että tässä elämässä on jotain hyvääkin.ja että se hyvä..että löytäisin sen lopulta sinusta.että voisin viimeinkin rauhoittua ja asettua paikoilleni.

        *I wish I could just make you turn around, turn around and see me cry
        There´s so much I need to say to you, so many reasons why
        Your´e the only one who really knew me at all*

        että tämä loputon kujanjuoksu päättyisi. eikä minun tarvitsisi enää ikinä paeta. kun en tiedä,riittävätkö minun voimani enää yhteenkään iskuun. anna minulle aikaa,että oppisin uudelleen rakastamaan. minä haluan oppia rakastamaan sinua.

        *I wanna stand with you on a mountain.
        I wanna bathe with you in the sea.
        I wanna lay like this forever.
        Until the sky falls down on me...*


      • hope of
        bonnie kirjoitti:

        takana viikonloppu, just you and me.anteeksi jos sinua ahdistaa,se kun seuraan sinua kuin hai laivaa.pelkään kadottavani sinut hetkenä minä hyvänsä.inhoan itseäni kun tunnen vain sinussa roikkuvani.

        *All I want is someone I can't resist
        I know all I need to know by the way that I got kissed*

        ja jos joskus saan pelkoni pois.ja voisin uskoa että tässä elämässä on jotain hyvääkin.ja että se hyvä..että löytäisin sen lopulta sinusta.että voisin viimeinkin rauhoittua ja asettua paikoilleni.

        *I wish I could just make you turn around, turn around and see me cry
        There´s so much I need to say to you, so many reasons why
        Your´e the only one who really knew me at all*

        että tämä loputon kujanjuoksu päättyisi. eikä minun tarvitsisi enää ikinä paeta. kun en tiedä,riittävätkö minun voimani enää yhteenkään iskuun. anna minulle aikaa,että oppisin uudelleen rakastamaan. minä haluan oppia rakastamaan sinua.

        *I wanna stand with you on a mountain.
        I wanna bathe with you in the sea.
        I wanna lay like this forever.
        Until the sky falls down on me...*

        Ei minua ahdista. Minä taidan seurata samoin sinua, minusta tuntuu joskus ettet ehkä haluaisikaan, mutten sitten sitä kuitenkaan jaksa uskoa.
        Liikutuin noista sanoistasi,anteeksi, en nyt osaa sanoa mitään, jos olisit vierelläni,tuntisit mitä minä ajattelen, ehkä tunnetkin siellä.. haluan näin ajatella.
        We do not know what is in store for us but I have missed you...


      • bonnie
        hope of kirjoitti:

        Ei minua ahdista. Minä taidan seurata samoin sinua, minusta tuntuu joskus ettet ehkä haluaisikaan, mutten sitten sitä kuitenkaan jaksa uskoa.
        Liikutuin noista sanoistasi,anteeksi, en nyt osaa sanoa mitään, jos olisit vierelläni,tuntisit mitä minä ajattelen, ehkä tunnetkin siellä.. haluan näin ajatella.
        We do not know what is in store for us but I have missed you...

        tässä päivässä oli parasta se,kun sain nukahtaa syliisi.sen muiston kanssa pääsen yön yli huomiseen.

        *niinkuin kuuluu asiaan
        kaikki tähdet kuu ja kaikki muu
        aikakin
        niin myös aikanaan
        sinä lähdet
        pois häipyy taikakin
        siksi rakastan sua nyt*


    • murmeli vastaa

      hei!
      Sun kirjoittama kosketti hirveesti!

      Voi kun vois antaa sullen voimia! Mä lähetän sullen telepaattísesti voimia!

    • bonnie

      niin valoisa aamu,niin valoisa mieli.sinä olet jaksanut minua jo monta kuukautta.kestänyt minun mustat hetkeni ja painajaiseni yössä.vielä en uskalla sinua rakastaa koko sydämelläni,tarvitsen vielä vähän aikaa.ja kun pääsen joskus irti vanhoista peloistani.

      kun otat kädestäni kiinni.kun halaat minua niin lujaa että tunnen meneväni rikki.silloin minulla on kaikki mitä tarvitsen.

      *and i will love you always*

      minulla on ollut onnea,kun minulla on sinut.

      • tunnen

        Astu lähemmäksi, anna kätesi käteeni,haluan lähettää sinulle halauksen, painautua vastesi, tuntea lämpösi.

        Onni on ollut myös minulla kun olen saanut kulkea kanssasi tämän ajan, halaan oikeasti, kaipaan.


    • bonnie

      sinä kysyit minulta, tahdonko kanssasi naimisiin.anteeksi etten osannut vastata.minä en tiedä vielä. entä jos kaikki muuttuu? entä jos lakkaat välittämästä? entä jos virta vie minut taas?

      *älä sano minä tiedän ettet osaa elää ilman hellyyttä olet niinkuin minäkin liekö sattumaa että kohdattiin*

      minä lupaan miettiä. jos sinulle kelpaan kaikkine vikoineni. jos kerron sinulle kaiken minusta, rakastatko minua vielä sen jälkeen?

      *ne ovat tottuneet saamaan sen minkä haluavat meidän kodissamme tavarat mahtuvat sinun taskuihisi*

      en jaksa uskoa vieläkään.että juuri sinä minua rakastat.

      • for

        the future...
        Elämä on pannut miettimään monenlaisia asioita, mieli on hämmentynyt. Tavatessani sinut jotain tapahtui. En osaa sanoa tarkemmin, jäit heti mieleeni, sait paikan sydämessäni. Pyristelin jossain vaiheessa mutta huomasin etten voi unohtaa sinua. Kaipasin ja odotin uudelleen näkemistäsi. Olen haaveillut ja unelmoinut. Kuitenkin olen palauttanut itseäni tähän päivään. En halua särkeä kenenkään perhettä. Tiedän että tunteet ovat vaihdelleet molemmilla. Olen luottavaisella mielellä tulevaisuuden suhteen. Jos jotain kovasti halutaan, sen hyväksi myös molempien on panostettava. Toivon että oppisimme olemaan yhdessä.

        Minulla on omat vajavaisuuteni, uskon että keskustelemalla löytyy ymmärrys välillemme. Ja siitä rakkaudesta, sen tunnemme, näemme ja koemme sitten.

        En jaksa itsekkään uskoa että kohdalleni vielä tuli tällainen elämäntilanne, että rakastan vielä näin vahvasti ja että minua rakastetaan.


    • LittleO'LonelyMe

      Kuinka tuntemattoman ihmisen sanat voivat koskettaa noin paljon..?? Joskus sitä tuntee olevansa vain sellaisessa tilanteessa, että maailma kaatuu niskaan...

      *Hän tulee vastaan, saa minut voimaan pahoin kamalalla irvistyksellään.
      Huudan keskellä ihmisjoukkoa, mutta kukaan ei kuitenkaan kuule...tai ehkä hekin huutavat..*

      Tuntuu kuin olisit lohduttanut minua sanoillasi...nostanut rinnallesi ja kantanut minut sylissäsi raunioiden yli

      *katselin elämäni polkuja, siinä olivat minun ja enkelini jäljet rinnakkain. Lopulta tulin paikkan, jolloin minulla oli ollut vaikeaa. Maassa oli vain yhdet jalanjäljet, kysyin enkeliltäni miksi hän oli hylännyt minut juuri kun minulla oli vaikeaa.. Enkelini hymyili ja vastasi: "silloin minä kannoin sinua."*

      Tunnen suurta kiitollisuutta sinua kohtaan, toivottavasti enkelisi pysyy rinnallasi vaikeiden aikojen yli. Toivon että löydät rakkauden, sinä olet jotain erikoista ja arvokasta..sinä olet aarre, enkeli.

      *Nosta kasvot ylös sateeseen katso lintujen lentoa
      Ne ei kylvä, ei ne satoa korjaa
      mut niil on tarpeeks kaikkea
      Kiivetään kukkulalle
      sieltä näkee ohi kaupungin
      Silloin muistat mistä tullut oot
      ja minne palaat takaisin -- olet kaunis, kaunis
      ja maailma on sun.*

      • bonnie

        äiti ei tule enää koskaan kotiin. vaikka äiti ei ollut äiti, se oli kuitenkin ainoa minulle.

        *miksi taivas on öisin musta, miksi valoa en mä nää, sydän täynnä on kaipausta liekki polttaa mun elämää

        sinä pidit sylissä, ymmärsit yhdestä sanasta. äiti. ilman sinua olisin seurannut äitiä. ilman sinua ei olisi enää minua. ja lapsillani ei enää äitiä.

        *miksi elämä on niin pitkä maraton
        alkumetreistä maaliin niin kovaa juostava on
        miksi niin on
        kun jokainen on niinkuin varaton
        kalkkiviivoilla kaikkien
        pois kaikki annettava on
        hei niin se on

        en osaa itkeä,en osaa huutaa. en osaa edes ääneen sanoa. jonakin päivänä ohjaan sinut lukemaan tätä. sitten kun olen riittävän iso ja vahva. sitten kun olen niinkuin sinä.

        *riisu yltäni tähtivyö
        viivy vielä huomiseen
        kun henki on vahva niin vähäkin työ
        riittää maailman luomiseen
        ole kanssani tämä yö
        viivy vielä huomiseen
        rakasta minua minä
        rakastan sinua


      • hours
        bonnie kirjoitti:

        äiti ei tule enää koskaan kotiin. vaikka äiti ei ollut äiti, se oli kuitenkin ainoa minulle.

        *miksi taivas on öisin musta, miksi valoa en mä nää, sydän täynnä on kaipausta liekki polttaa mun elämää

        sinä pidit sylissä, ymmärsit yhdestä sanasta. äiti. ilman sinua olisin seurannut äitiä. ilman sinua ei olisi enää minua. ja lapsillani ei enää äitiä.

        *miksi elämä on niin pitkä maraton
        alkumetreistä maaliin niin kovaa juostava on
        miksi niin on
        kun jokainen on niinkuin varaton
        kalkkiviivoilla kaikkien
        pois kaikki annettava on
        hei niin se on

        en osaa itkeä,en osaa huutaa. en osaa edes ääneen sanoa. jonakin päivänä ohjaan sinut lukemaan tätä. sitten kun olen riittävän iso ja vahva. sitten kun olen niinkuin sinä.

        *riisu yltäni tähtivyö
        viivy vielä huomiseen
        kun henki on vahva niin vähäkin työ
        riittää maailman luomiseen
        ole kanssani tämä yö
        viivy vielä huomiseen
        rakasta minua minä
        rakastan sinua

        Kevät ja äitienpäivä. Onnellinen päivä äideille ja isoäideille, millä nimellä kukin heitä sitten kutsuukaan. Päivä voi olla myös ahdistava monien eri syiden takia. Ahdistava sekä lapselle että aikuiselle. Muistaminen tietenkin korostuu juuri äitienpäivän aikaan.
        Tässä ajassa olevia muistetaan käymällä katsomassa, soitellaan, laitetaan onnittelukortti, kukkalähetys.
        Osaa muistelemme vain muistojen kautta. Onneksi meillä on muistot, joihin voimme tarpeen vaatiessa palata. Voimme muistella lapsuuttamme, nuoruuttamme, myös turvana olemista aikuisuutemme aikana.
        Nykyisin on myös äitienpäivänä uudenlaisia tilanteita. Perheessä saattaa olla minun, sinun ja meidän lapsia. Kussakin perheessä muotoutuu miten milloinkin menetellään. Tuntuu kuitenkin ettei haluaisi viedä lapsilta mahdollisuutta tavata äitiään kummemmin kuin isääkään.

        On hetki jolloin haluaisi itkeä mutta itku ei tule, näin on ollut minullakin joskus. Se hämmästyttää, tuntuu että olo olisi helpompi jos saisi itkettyä pahan mielen pois, surun. Ehkä tälläkin on jokin tarkoitus, kunpa tietäisi.
        Toisinaan taasen kyyneleet nousevat silmiin herkästi, ilman varoittamatta, jonkin tunteen, surun tai ilon, nostattamana.

        Itsestäni olen huomannut että tunteet vaikuttavat elämääni yllättävän paljon. Lukiessani tai katsoessani jotain tunnen, eläydynkin. Kuitenkin, toiset ihmiset ja toiset kirjoitukset koskettavat sisintäni eri tavoin. Sinä kosketit.


    • bonnie

      miten paljon ihminen jaksaa kantaa, niin paljon kuin sille annetaan? yhtä helvettiä. psykiatri itkee kun sille puhuu. enää en hänen aikaansa vie. sinä et itke, sinä tuet. pidät pystyssä etkä anna edes horjua.

      *hei milloin hanat aukeaa minä tahtoisin unohtaa mutta miksi siitä on tehty niin pirun vaikeaa*

      kun annetaan kaikki kerralla, kun saa enemmän kuin jouluna lahjoja. jos autat vielä tämän yli. sitten minusta on tullut niin vahva että jaksan kantaa sinutkin loppuun asti.

      minulla on suunnaton ikävä sitä mitä ei koskaan enää ole.

      • toivon

        sanotaaan, mutta miksi juuri minulle tai meille näin sattuu, tapahtuu. Miksi, näin kyselin minäkin kerran. Enkä saanut vastausta. Tämä ei ole totta, mikä tarkoitus on elämällä, tämä ei ole oikeudenmukaista. Olen pieni ihminen, en aina halua uskoa ja ymmärtää tapahtuneita asioita. Aikani ajattelen, huudan jos se helpottaisi, itken. Haluan hiljaisuuteen miettimään, mutta olen hyvilläni kun joku riuhtaisee minut pois ajatusten pyörteistä, tähän päivään, uuteen päivään. Kuljen sillalla mutta aika ei pysähdy, en voi jäädä tähän. Minä vahvistun päivä päivältä ja toivon tarkoitusta vielä tulevalle elämälleni. Opin ymmärtämään että asioita tapahtuu, kaikella lienee tarkoituksensa. Tiedän ja tunnen että minua on autettu, kannettu elämässäni. Mieltäni lämmittää jos tiedän että olen voinut auttaa sinua mieltäsi vaivaavien asioiden yli. Tunsin haikeuden sanoissasi, sitä samaa olen tuntenut itsekkin mutta haluan aina toivoa, toivotaan molemmat.


    • bonnie

      jos se kaikki onkin ollut vain unta. jos olenkin vain nukkunut sata vuotta, ja herään kun puhelin soi, ja sinä kysyt että no mitä kuuluu. ja kaikki on niinkuin aina on ollut. jos olenkin vain nähnyt todellisen tuntuista mustaa pahaa unta.

      kun ei tunnu mikään millekään. en tunne vihaa enkä enää rakkauttakaan. suru on tappanut ne tunteet, joita opettelin vuosikaudet tuntemaan. kuuletko sinä, kun valvon yöllä ja puhun sinulle? minä suren sinua vieläkin.

      jos sinä tulisit vielä takaisin. jos sinä olisit vielä olemassa. jos kaikki olisi niinkuin ennenkin. osaisinko silloin olla onnellisempi kuin olin?

      haluaisin elämäni takaisin.

      miksi sinun piti lähteä jo nyt?

      • I think

        Minäkin odotin hänen soittoaan, aikanaan. Olin pettynyt, olo oli tyhjä. Häntä ei ollut enää, ei soittamassa, ei jakamassa päiviämme, öitäni.
        Nyt vain muistot mielessäni ja sydämessäni.
        Aika kuluu, elämä jatkuu. Astuit elämääni varoittamatta, karhaisit tunteitani. Jotain alkoi kehitymään sisälläni, iloa, onnea. Erilaista tarkoitusta uusille päivlle.
        Tunteeni vaihtelevat, en aina ymmärrä elämää. Muistelen, mietin, kertailen, valvon, kunnes nukahdan. Kunnes jälleen herään johonkin, kuin olisit herättelemässä minua uuteen päivään. Kuitenkin tuntuu, että matkanteko hidastui. Olet ollut sydämessäni, ajatuksissani. Jotain jäin odottamaan. Odotan vieläkin, että tulisit, olisit olemassa, muuallakin kuin ajatuksissani.
        Minäkin kyselen olisinko onnellisempi jos saisin menneen elämäni takaisin. En tiedä, jotain tekisin samoin, ehkä jotain toisin. Menneisyyteen en voi kuitenkaan palata muuta kuin ajatuksissani. On elettävä aina uutta päivää. Odotan aurinkoa kesäämme, missä olet.


    • bonnie

      saat tulla ja mennä niinkuin haluat, niinhän sanoin. silti kun kysyt että tuntuuko se minusta pahalta niin en voi sanoa että tuntuu. että valvon sen yön enkä voi nukkua. että pelkään kun menet ja löytäisit toisen, jolla on kuun tilalla aurinko. että menet etkä enää koskaan tule takaisin.

      *if you don´t know me by now, you will never never never know me*

      en osaa enkä enää halua kiintyä mihinkään. en pysty enkä tahdo. aina on se mielessä että jos kuitenkin menetän. kun tippuu korkealta niin se sattuu mieleen. vähemmän koskisi jos jalka katkeaisi.

      *mitä pitäisi sanoa, niin helposti ymmärtää väärin, joskus se pelottaa minua*

      hänen haudallaan ei ole edes kiveä. istutin sinne keltaisen ruusun,vaikka tiesin etten saisi. hän sanoi joskus, että älä tule haudalleni koskaan. rikoin toisen viimeistä tahtoa,ja teen sen vielä uudelleenkin. jonakin päivänä vien sinutkin sinne.

      *tähtikaaren taa taivaisiin, sinne minäkin tahtoisin, kaukana on maa ja niin yksin on ikävä luokses niin*

      jumala, älä vie minulta kaikkea.

      • I think

        minäkin olen antanut sinulle vapauden mennä, mielessäni, koska tiedän näkeväni sinua niin harvoin, kuitenkin ajatukseni palaavat sinuun, mietin missä olet, mitä teet. Olen epävarma, pelkään jotakin, olet ottanut paikan sydämessäni. Ehkäpä siksi en ole halunnut näyttää kaikkea mitä tunnen.

        Tiedät että alusta asti tunsin jonkinlaista yhteenkuuluvaisuutta sinua kohtaan, olit sillälailla tuttu, kanssasi oli niin helppo olla. Huomasit että olin joskus kovastikkin vauhdissa kunnes mieleni alkoi kaipaamaan jotain rauhallisempaa. Pelkään että asetin turhaan joitakin toiveita tulevaisuudesta. Paras lienee elää päivää kerrallaan vaikka kieltämättä olisi mielenkiintoista selailla lehtiä eteenpäin.

        Muistelen viimeistä tapaamistamme ja minä tunsin, jotakin, tunnen ja tiedän. Jäljestäpäin olisin halunnut ravistella meitä, ravistella, ainakin itseäni, että olisin herännyt ymmärtämään. Siksipä toivonkin ja yhdyn sinun lausahduksiisi että voisimme puhua toisiamme ymmärtäen ja ettei meiltä vietäisi toisiamme.


    • bonnie

      yö peittää lastenhuoneen mustaan samettiin, enkä uskalla mennä enää edes tupakalle.uni ei tule kun se pelkää pimeää.valvotko sinäkin?

      *hän lähti pois, mä olutta join ja kuulat oli kunnolla sekaisin. Löysin kaapista greipin puolikkaan vaan en ketään kenen kanssa sen jakaisin

      muistan miten lapsena pelko teki kipeää. se puristi sydämen pieneksi mytyksi ja hengittäminen sattui.kun ei uskaltanut kertoa, kun ei ollut ketään missään milloinkaan. oli metsä jonne juosta,kivi joka rauhoitti. vieläköhän se toimisi.rosoinen kylmä kivi ja vihreä pehmeä sammal.kuolleen selässä pala elävää elämää.

      *ja elämä on helppoo silloin kun on joku josta pitää kiin. ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itseensä unelmiin.

      tiedän etteivät ne muista. eivät muista tai eivät halua muistaa. mutta minä muistan. koko loppuelämäni niiden synnyttämät peikot vaanivat koloissaan ja tulevat paikalle silloin kun olen heikoimmillani. ja joka peikolla on nimensä ja syntymäaikansa ja aina ne tietävät milloin tulla esiin. kannan peikkojani hautaan asti. toisten antamia, vasten tahtoa saatuja. niitä en perinnöksi jätä kenellekään.

      *kun yö on musta kun yö raivoaa kun yö sut suunniltaan pelosta saa kun et löydä valoo et katkaisijaa mistä saat hulluuden loppumaan loppumaan

      ja se hassu tunne kun itkettää ja naurattaa yhtäaikaa. sinä olet tehnyt sen minulle monesti.hirnun pala kurkussa. tietäisitpä miten se minun oloani helpottaa. vaikka vain luuletkin että nauran vedet silmissä.

      23.25 viesti: *minä tykkään sinusta*.niin minäkin sinusta.

      • I hope

        minä, täällä, valvon toisinaan, toisinaan olen niin autuaallisen väsynyt että vuoteeseen mennessäni ajattelen rakkaimpiani, ja herään, ja huomaan että olen nukahtanut, on jo uusi päivä, mitä tuokaan tullessansa.
        Viikonlopun eräänä aamuna alkaessani herätä tuli minulle ihmeellinen tunne kuin joku olisi nukkunut vierelläni. En uskaltanut avata silmiäni, olin aivan hiljaa,odotin, koin niin voimakkaan läheisyyden tunteen, hyväillen hipaisin päätäsi, tuntui niin todelliselta, en olisi halunnut avata silmiäni vieläkään, sillä tiesin ettei siinä ketään olisi. Kuka sinä olit, mistä ajatuksiini tulit?

        niin tärkeää on omistaa jotain, tai jos ei omista, kuitenkin saada olla vuorovaikutuksessa jonkin kanssa olipa se sitten perheen jäseniä, koira, kissa, hyvä ystävä, rakas, koti... on mitä ajattelee, ei ole yksin, on joku toinen. Niin, tai jokin paikka missä voi levätä, antaa ajatustensa lentää...

        jos eivät muista tai eivät halua muistaa, älä sinäkään muistele, anna unohtua, jos kerran ovat toisten antamia, vasten tahtoasi saatuja, anna niiden jäädä unholaan

        minäkin itken, mutta myös nauran, ja kun saan näin lukea, koen kirjoittamasi ja melkein hirnun, miten tämä joskus halpottaakaan, aivan huoahtaa saan.


      • bonnie
        I hope kirjoitti:

        minä, täällä, valvon toisinaan, toisinaan olen niin autuaallisen väsynyt että vuoteeseen mennessäni ajattelen rakkaimpiani, ja herään, ja huomaan että olen nukahtanut, on jo uusi päivä, mitä tuokaan tullessansa.
        Viikonlopun eräänä aamuna alkaessani herätä tuli minulle ihmeellinen tunne kuin joku olisi nukkunut vierelläni. En uskaltanut avata silmiäni, olin aivan hiljaa,odotin, koin niin voimakkaan läheisyyden tunteen, hyväillen hipaisin päätäsi, tuntui niin todelliselta, en olisi halunnut avata silmiäni vieläkään, sillä tiesin ettei siinä ketään olisi. Kuka sinä olit, mistä ajatuksiini tulit?

        niin tärkeää on omistaa jotain, tai jos ei omista, kuitenkin saada olla vuorovaikutuksessa jonkin kanssa olipa se sitten perheen jäseniä, koira, kissa, hyvä ystävä, rakas, koti... on mitä ajattelee, ei ole yksin, on joku toinen. Niin, tai jokin paikka missä voi levätä, antaa ajatustensa lentää...

        jos eivät muista tai eivät halua muistaa, älä sinäkään muistele, anna unohtua, jos kerran ovat toisten antamia, vasten tahtoasi saatuja, anna niiden jäädä unholaan

        minäkin itken, mutta myös nauran, ja kun saan näin lukea, koen kirjoittamasi ja melkein hirnun, miten tämä joskus halpottaakaan, aivan huoahtaa saan.

        *olisitpa täällä kun on syksy ja mun mieleni sohjoinen*

        taas olet menossa jonnekin,taas jään viikkokausiksi yksin. annan sinun mennä koska luotan. ethän petä luottamustani,ethän. se on isolla työllä rakennettu hauras hökkeli. verellä ja kyynelillä tehty.

        *löydä mut niin lennetään läpi pilvettömän taivaan

        minusta on tullut arka sinun kanssasi. ja sinä olet sen huomannutkin. pelkään sanoa sen mitä ajattelen, pelkään että loukkaan tahtomattani. pelkään että käsität väärin. mutta hiljaisuuteni taas loukkaa sinua. kysyt sata kertaa päivässä että mitä mietin. mutta en edes salaa ajatuksissani pettäisi sinua. vaikka en osaa sitä sinulle sanoa.

        *jos yöllä painajaiset vaanii sängyn alla on liian vaikeaa nukahtaa jos aamu pelottaa etkä pysty nousemaan jäät peiton alle vapisemaan

        tekisi mieli sanoa että et menisi nyt. kun nämä syksyt ovat minulle niin helvetin pahoja.

        *tahdon vain hiukan silmänlumetta en totuuksia kuulla niihin törmää torilla

        tästä on tullut yhtä roolipeliä, ihankuin suurta huijausta. aina kun astun ovesta ulos otan roolihahmoni naulakosta mukaani. joka ihmiselle jonka tapaan on varattu oma roolinsa. osaanko enää ollakaan oma itseni? vai onko jo raskaampaa olla esittämättä mitään. muistanko enää itsekään mikä minä olin?

        *näin käy taas päälleni yö
        kun sudet lampaita syö
        ja pienet pirut nurkissani pihisee
        yö peilin eteeni tuo
        ja näen silmäni nuo
        kyllä susi aina suden tuntee
        seinilläni varjot jälleen
        hiljaa huohottaa
        tummat siivet mua syliin kutsuu taas


    • bonnie

      tuntuu kuin olisit ollut jo sata vuotta poissa, vaikka viimeksi eilen näimme. minulla on ihan tajuton ikävä sinua.

      *tässä talossa näissä huoneissa on ikävällä sun nimesi

      hirveintä on kun havahtuu siihen ettei ole koko päivänä sanonut ääneen sanaakaan. ihankuin olisi mykkä. hirveintä on kun herää yöllä ja peti vierellä on kylmä. hirveintä on se kun palaat illalla kotiin ja lumessa on vain omat jälkesi menosuuntaan. hirveintä on olla olemassa ilman mitään koskaan milloinkaan.

      sinä näet siellä samat tähdet kuin minä täällä. mutta minun taivaani on mustempi kuin sinun.

      *joskus mun sydämeni tahtois vielä liitää
      viel ylemmäs
      viel ylemmäs

      tulisit pian takaisin sieltä jostain. minä istun ikkunalla, poltan tupakkaa ja odotan.

    • bonnie

      voi luoja, miksi en tunne mitään? en iloa en surua, en vihaa en rakkautta. mikä minusta on tullut, missä minä olen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe