heips! luulin unohtaneeni pillerin ja otin kaksi kerralla, sitten huomasinkin, että olin vain ottanut edellisen pillerin vahingossa liuskan toisesta päästä... eli otin siis vahingossa yhden pillerin liikaa. onko kellekkään muulle sattunu samaa mokaa? otitteko sitten seuraavana päivänä pillerin normaalisti? käytän meliane yhdistelmäpillereitä, pakkauksessa sanottiin että yliannostuksen sivuvaikutuksena voi olla pahoinvointia&vuotoa, mutta ei sanottu jatketaanko pillereiden syöntiä normaalisti seuraavana päivänä tms. vastatkaa jos teillä on tietoa, sain lääkärille soittoajan vasta huomen iltapäiväks. kiitos.
yliannostus e-pillereitä
7
15311
Vastaukset
- Redpants
vuosia sitten samanlainen moka, muistin etten ole ottanut pilleriä ja otin sen. Sit huomasin et olinkin ottanut jo, eli tuli vedettyä kaks pilleriä samana päivänä...
Jätin seuraavana päivänä pillerin ottamatta, koska olin sen jo vahingossa etukäteen ottanut ja jatkoin sen jälkeen normaalisti. Kondomia käytettiin varulta pilleriliuskan loppuun, jos vaikka ehkäisytehoon olis tuo sähellys vaikuttanut.
Muistaakseni tuosta ei mitään sivuvaikutuksia tullut. Voi olla että tuolla ohjeen yliannostuksella tarkoitetaan hiukan suurempaa määrää kuin kahta pilleriä kerralla :) - timse
Moikka,
ota seuraavana päivänä pilleri normaalisti - välipäivää ei kannata jättää! Vaimolla on yksi ns. ylimääräinen liuska, jota on esimerkiksi käytetty menkkojen siirtoon ja jos on käynyt vastaava kämmi tai vaikka oksentanut pillerin ulos, niin siitä otettu korvaava tabu... Melianea on täälläkin syöty ja hyvin toiminut, eihän ohjeissakaan sanota että tuosta 'yliannostuksesta' olisi mitään vaaraa.- hosuli
että ota seuraava pilleri normaalisti. elikkäs ei kannata jättää taukoa. eikä kahden pillerin ottamisesta kuulemma ole muuta haittaa kuin, että liuska loppuu nyt päivän aiemmin. joten hyvin kävi, kiitos vastauksista :)
- Anonyymi
Ei ole vaarallista jos vuoto on kova ja kivulias niin silloinvoit ottaa kaksi pilleriä. Et ole saanut yliannostusta
- nainen vaan...
jätä seuraavan päivän pilsu pois niin pääset takaisin rytmiin.
luulen, että yliannostus niissä ohjeissa tarkoittaa,että jos ottaa monta kerralla ns.värin käyttö. tuskin mitään oireita tulee jos on ottanut kaksi samana päivänä.itselle on kans käyny samoin, ei mitään oireita. - huupsss
Mullaki kävi niin. Otin aamulla e-pillerin ja äsken kun piti ottaa biotiinia niin otinkin ihan ajatuksissani toisen e-pillerin..
- Anonyymi
Otin 4 e pillerii ja mahaa sattuu ihan helvetisti motä hittoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142