NII SUKSIKAA SUOHON. MÄ EN YMMÄRRÄ MIKS PITÄÄ SITTE KATTOO SALATTUJA JOS SE ON NII SURKEE SARJA. JA SELITYKSIÄ ON KUULTU MONENLAISIA MM. "SALKKAREITTEN AIKANA EI TUU MUITA HYVIÄ SARJOJA" JNE.JA SEN LISÄKS ETTÄ NE JOITA EI KIINNOSTA TULEE VIELÄ TÄNNE AUKOON PÄÄTÄ JA ESITTÄÄN KOVISTA. JOS SARJA EI TEITÄ MIELLYTÄ NIIN PISTÄKÄÄ TELKKARI 19.30 KIINNI TAI TUKKIKAA KORVAT. KATELKAA VAIKKA PIKKU KAKKOSTA, SE ON VARMAAN TEÄN TASOLLE SOPIVA SARJA...LUUSISIN
OTTAKAA KANTAA!!!
NE JOITA EI KIINNOSTA...
5
498
Vastaukset
- ESSI L.
MUSTA SALIKSET ON IHAN OK. PARAS
HENKILÖ ON MIIA...JA NIIN EDELLEEN. - minä
mä en katokkaan sitä...vaikka ei tuukkaan mitään muuta mä katon ennemmin vaikka tyhjää mustaa ruutua!
- Damita
Jotkut ehkä tekeekin niin, että laittaa sen telkun kiinni, mutta suomalaisissa tuntuu olevan se vika, että kaikesta pitää valittaa. Mää en tajuu kuinka joku viittii tuhlata energiansa siihen että valittaa sellasesta asiasta jolle voi ite tehrä jotain.
- just me.....
kyl negatiivinenki mielipide on mielipide ja rakentava kritiikki on usein parempaa ku fanaattinen kiihkoilu sarjan parhaudesta. menis vähän yks puoliseks tääki paikka jos kritisointi ois kiellettyy....
- salatut elämät rules!
Mä oon sun kaa samaa mieltä! aina vaan tulee
samaa paskan jauhantaa salatuista. salatut elämät
on ihan perseestä... jne.... kyll tollanen
porukka on aika outo mun mielestä.... minkähän
ikäsii ne on ne jotka kirjottaa tollasta? Varmaan
tosi noloja tyyppejä.... no mailaile lisää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618248Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165677Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2124579Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554023Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873528