NII SUKSIKAA SUOHON. MÄ EN YMMÄRRÄ MIKS PITÄÄ SITTE KATTOO SALATTUJA JOS SE ON NII SURKEE SARJA. JA SELITYKSIÄ ON KUULTU MONENLAISIA MM. "SALKKAREITTEN AIKANA EI TUU MUITA HYVIÄ SARJOJA" JNE.JA SEN LISÄKS ETTÄ NE JOITA EI KIINNOSTA TULEE VIELÄ TÄNNE AUKOON PÄÄTÄ JA ESITTÄÄN KOVISTA. JOS SARJA EI TEITÄ MIELLYTÄ NIIN PISTÄKÄÄ TELKKARI 19.30 KIINNI TAI TUKKIKAA KORVAT. KATELKAA VAIKKA PIKKU KAKKOSTA, SE ON VARMAAN TEÄN TASOLLE SOPIVA SARJA...LUUSISIN
OTTAKAA KANTAA!!!
NE JOITA EI KIINNOSTA...
5
473
Vastaukset
- ESSI L.
MUSTA SALIKSET ON IHAN OK. PARAS
HENKILÖ ON MIIA...JA NIIN EDELLEEN. - minä
mä en katokkaan sitä...vaikka ei tuukkaan mitään muuta mä katon ennemmin vaikka tyhjää mustaa ruutua!
- Damita
Jotkut ehkä tekeekin niin, että laittaa sen telkun kiinni, mutta suomalaisissa tuntuu olevan se vika, että kaikesta pitää valittaa. Mää en tajuu kuinka joku viittii tuhlata energiansa siihen että valittaa sellasesta asiasta jolle voi ite tehrä jotain.
- just me.....
kyl negatiivinenki mielipide on mielipide ja rakentava kritiikki on usein parempaa ku fanaattinen kiihkoilu sarjan parhaudesta. menis vähän yks puoliseks tääki paikka jos kritisointi ois kiellettyy....
- salatut elämät rules!
Mä oon sun kaa samaa mieltä! aina vaan tulee
samaa paskan jauhantaa salatuista. salatut elämät
on ihan perseestä... jne.... kyll tollanen
porukka on aika outo mun mielestä.... minkähän
ikäsii ne on ne jotka kirjottaa tollasta? Varmaan
tosi noloja tyyppejä.... no mailaile lisää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940