NII SUKSIKAA SUOHON. MÄ EN YMMÄRRÄ MIKS PITÄÄ SITTE KATTOO SALATTUJA JOS SE ON NII SURKEE SARJA. JA SELITYKSIÄ ON KUULTU MONENLAISIA MM. "SALKKAREITTEN AIKANA EI TUU MUITA HYVIÄ SARJOJA" JNE.JA SEN LISÄKS ETTÄ NE JOITA EI KIINNOSTA TULEE VIELÄ TÄNNE AUKOON PÄÄTÄ JA ESITTÄÄN KOVISTA. JOS SARJA EI TEITÄ MIELLYTÄ NIIN PISTÄKÄÄ TELKKARI 19.30 KIINNI TAI TUKKIKAA KORVAT. KATELKAA VAIKKA PIKKU KAKKOSTA, SE ON VARMAAN TEÄN TASOLLE SOPIVA SARJA...LUUSISIN
OTTAKAA KANTAA!!!
NE JOITA EI KIINNOSTA...
5
472
Vastaukset
- ESSI L.
MUSTA SALIKSET ON IHAN OK. PARAS
HENKILÖ ON MIIA...JA NIIN EDELLEEN. - minä
mä en katokkaan sitä...vaikka ei tuukkaan mitään muuta mä katon ennemmin vaikka tyhjää mustaa ruutua!
- Damita
Jotkut ehkä tekeekin niin, että laittaa sen telkun kiinni, mutta suomalaisissa tuntuu olevan se vika, että kaikesta pitää valittaa. Mää en tajuu kuinka joku viittii tuhlata energiansa siihen että valittaa sellasesta asiasta jolle voi ite tehrä jotain.
- just me.....
kyl negatiivinenki mielipide on mielipide ja rakentava kritiikki on usein parempaa ku fanaattinen kiihkoilu sarjan parhaudesta. menis vähän yks puoliseks tääki paikka jos kritisointi ois kiellettyy....
- salatut elämät rules!
Mä oon sun kaa samaa mieltä! aina vaan tulee
samaa paskan jauhantaa salatuista. salatut elämät
on ihan perseestä... jne.... kyll tollanen
porukka on aika outo mun mielestä.... minkähän
ikäsii ne on ne jotka kirjottaa tollasta? Varmaan
tosi noloja tyyppejä.... no mailaile lisää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588